logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dla szefów wszystkich kuchni – kampania reklamowa Selgros

  PR 04.02.2024, przeczytano 1407 razy
ilustracjastrzałka

Selgros to ogólnopolska sieć hal handlowych zaopatrująca na co dzień setki tysięcy klientów detalicznych, prowadzących działalność gospodarczą oraz lokale gastronomiczne. Właśnie gastronomiczne DNA marki, podkreśla nowa kampania reklamowa Selgros pod hasłem „Dla szefów wszystkich kuchni”. Jej premiera, zarówno w telewizji jak i kanałach streamingowych, zaplanowana jest na 31 stycznia br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dla-szefow-wszystkich-kuchni-%E2%80%93-kampania-reklamowa-selgros,402994,artykul.html

Nowy sezon to nowa idea kreatywna pod hasłem „Dla szefów wszystkich kuchni”. Poznajemy nowych bohaterów, a akcja toczy się w ich domach. Każdy z nich ma inny pomysł na gotowanie, ale wszystkich łączy jedno, kupują w Selgros, który oferuje jeden z najszerszych asortymentów w Polsce i nawet 3000 artykułów w promocji. Zakupy w Selgros to smak, świeżość i najwyższa jakość produktów w najlepszej cenie.

W tegorocznej edycji kampanii Selgros zaprezentuje najważniejsze działy świeże, które wyróżniają firmę na polskim rynku, czyli owoce i warzywa, świeże mięso oraz ryby i owoce morza, a także działy cieszące się równie dużą popularnością, jak np. nabiał czy produkty z kuchni świata.  

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Emisja spotów zaplanowana jest na cały rok, obejmując telewizję, kanały streamingowe, portale internetowe oraz social media. 

Za koncept kreatywny, scenariusze i realizację odpowiada agencja Brand New Galaxy oraz dom produkcyjny Warsaw Production. Spoty wyreżyserowane zostały przez Arka Nowakowskiego.

Pierwszy premierowy spot reklamowy można obejrzeć tutaj:

Źródło: Transgourmet i Selgros Cash & Carry

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764