logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dla szefów wszystkich kuchni – kampania reklamowa Selgros

  PR 04.02.2024, przeczytano 801 razy
ilustracjastrzałka

Selgros to ogólnopolska sieć hal handlowych zaopatrująca na co dzień setki tysięcy klientów detalicznych, prowadzących działalność gospodarczą oraz lokale gastronomiczne. Właśnie gastronomiczne DNA marki, podkreśla nowa kampania reklamowa Selgros pod hasłem „Dla szefów wszystkich kuchni”. Jej premiera, zarówno w telewizji jak i kanałach streamingowych, zaplanowana jest na 31 stycznia br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dla-szefow-wszystkich-kuchni-%E2%80%93-kampania-reklamowa-selgros,402994,artykul.html

Nowy sezon to nowa idea kreatywna pod hasłem „Dla szefów wszystkich kuchni”. Poznajemy nowych bohaterów, a akcja toczy się w ich domach. Każdy z nich ma inny pomysł na gotowanie, ale wszystkich łączy jedno, kupują w Selgros, który oferuje jeden z najszerszych asortymentów w Polsce i nawet 3000 artykułów w promocji. Zakupy w Selgros to smak, świeżość i najwyższa jakość produktów w najlepszej cenie.

W tegorocznej edycji kampanii Selgros zaprezentuje najważniejsze działy świeże, które wyróżniają firmę na polskim rynku, czyli owoce i warzywa, świeże mięso oraz ryby i owoce morza, a także działy cieszące się równie dużą popularnością, jak np. nabiał czy produkty z kuchni świata.  

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Emisja spotów zaplanowana jest na cały rok, obejmując telewizję, kanały streamingowe, portale internetowe oraz social media. 

Za koncept kreatywny, scenariusze i realizację odpowiada agencja Brand New Galaxy oraz dom produkcyjny Warsaw Production. Spoty wyreżyserowane zostały przez Arka Nowakowskiego.

Pierwszy premierowy spot reklamowy można obejrzeć tutaj:

Źródło: Transgourmet i Selgros Cash & Carry

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bossa Nova Events dla Tectum Group
17 maja 2024 roku Tectum Group, ekspert w usługach dekarskich na polskim rynku, zorganizował wydarzenie celebrujące 20-lecie swojej działalności w Polsce oraz inaugurujące nową siedzibę firmy. Realizację eventu powierzono agencji Bossa Nova Events, należącej do grupy Creative Brand Stories.
PIAP uczestniczy w spotkaniu EAC w Sztokholmie
Europejskie stowarzyszenia jednoczą się, aby rozwijać branżę produktów promocyjnych. W dniach 23-24 maja 2024 roku w Sztokholmie w Szwecji Polska Izba Artykułów Promocyjnych (PIAP) uczestniczyła jako słuchacz w spotkaniu kilku europejskich stowarzyszeń i Międzynarodowego Stowarzyszenia Produktów Promocyjnych (PPAI). Podczas wydarzenia przedstawiciele dziesięciu...
Stor9 z rekordowym wzrostem przychodów w 2023 roku
Stor9 – firma dynamicznie rozwijająca się w obszarach produkcji contentu oraz influencer marketingu – osiągnęła wzrost przychodów i zysku netto w 2023 roku. Przychody Stor9 wyniosły 23,9 mln zł, co oznacza 73-procentowy wzrost w porównaniu do roku poprzedniego. Zysk netto w tym okresie zwiększył się o 233% osiągając poziom 457 tys. zł.
mBank nowym klientem Altavia Kamikaze + K2
Altavia Kamikaze + K2 wygrywa przetarg mBanku i rozpoczyna obsługę marki w obszarze social mediów.
Kawy Nescafé w nowych opakowaniach
NESCAFÉ, pierwsza kawa rozpuszczalna, której początki sięgają 1938 roku, prezentuje swoją nową odsłonę. Marka zmienia identyfikację wizualną, którą można już zobaczyć m.in. na półkach sklepowych. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764