logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dla tych, którzy… Kampania teaserowa od Q&A Communications

  PR 31.10.2017, przeczytano 1625 razy

W zeszłym tygodniu wystartowała nowa akcja sprzedażowo-wizerunkowa jednego z klientów Q&A Communications. Już za chwilę, już za moment – przechodnie, pasażerowie komunikacji miejskiej i kierowcy z ośmiu największych miast będą mogli śledzić nową kampanię teaserową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dla-tych%2C-ktorzy%E2%80%A6-kampania-teaserowa-od-qanda-communications,34315,artykul.html

To gratka dla tych, którzy uwielbiają snuć domysły. Na outdoorach i w sieci pojawią się reklamy z oszczędną w formie i treści kreacją.

Więcej informacji znajduje się  na stronie internetowej akcji dlatychktorzy.pl. Witryna nie ujawni jednak, kto stoi za kampanią, pozwoli natomiast znaleźć nieco więcej informacji powiązanych z hasłami na outdoorach. Dla tych, którzy będą śledzić dedykowane www, miłym zaskoczeniem będzie też konkurs z atrakcyjnymi nagrodami.

Jesteście ciekawi, kto za tym stoi? Odpowiedź poznamy 6 listopada 2017 roku.

Źródło: Q&A Communications

www.qacommunications.com

Galeria: Dla tych, którzy…Kampania teaserowa od Q&A Communications

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764