logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dla tych, którzy… Kampania teaserowa od Q&A Communications

  PR 31.10.2017, przeczytano 1624 razy

W zeszłym tygodniu wystartowała nowa akcja sprzedażowo-wizerunkowa jednego z klientów Q&A Communications. Już za chwilę, już za moment – przechodnie, pasażerowie komunikacji miejskiej i kierowcy z ośmiu największych miast będą mogli śledzić nową kampanię teaserową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dla-tych%2C-ktorzy%E2%80%A6-kampania-teaserowa-od-qanda-communications,34315,artykul.html

To gratka dla tych, którzy uwielbiają snuć domysły. Na outdoorach i w sieci pojawią się reklamy z oszczędną w formie i treści kreacją.

Więcej informacji znajduje się  na stronie internetowej akcji dlatychktorzy.pl. Witryna nie ujawni jednak, kto stoi za kampanią, pozwoli natomiast znaleźć nieco więcej informacji powiązanych z hasłami na outdoorach. Dla tych, którzy będą śledzić dedykowane www, miłym zaskoczeniem będzie też konkurs z atrakcyjnymi nagrodami.

Jesteście ciekawi, kto za tym stoi? Odpowiedź poznamy 6 listopada 2017 roku.

Źródło: Q&A Communications

www.qacommunications.com

Galeria: Dla tych, którzy…Kampania teaserowa od Q&A Communications

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764