W zeszłym tygodniu wystartowała nowa akcja sprzedażowo-wizerunkowa jednego z klientów Q&A Communications. Już za chwilę, już za moment – przechodnie, pasażerowie komunikacji miejskiej i kierowcy z ośmiu największych miast będą mogli śledzić nową kampanię teaserową.
To gratka dla tych, którzy uwielbiają snuć domysły. Na outdoorach i w sieci pojawią się reklamy z oszczędną w formie i treści kreacją.
Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej akcji dlatychktorzy.pl. Witryna nie ujawni jednak, kto stoi za kampanią, pozwoli natomiast znaleźć nieco więcej informacji powiązanych z hasłami na outdoorach. Dla tych, którzy będą śledzić dedykowane www, miłym zaskoczeniem będzie też konkurs z atrakcyjnymi nagrodami.
Jesteście ciekawi, kto za tym stoi? Odpowiedź poznamy 6 listopada 2017 roku.
Źródło: Q&A Communications