logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dlaczego Bluerank zmienił się w Psiurank?

  PR 04.11.2019, przeczytano 615 razy
ilustracjastrzałka

Lubicie pomagać? My też. Robimy to często, nic więc dziwnego, że na myśl o Dniu Kundelka cała firma "zamerdała ogonami". Zorganizowaliśmy kiermasz, a zebrane w ten sposób pieniądze przeznaczyliśmy na pomoc dla Przytuliska w Głownie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dlaczego-bluerank-zmienil-sie-w-psiurank,384582,artykul.html

25 października swoje święto mają wszystkie kundelki i nierasowce. W Bluerank miłość do czworonogów jest powszechnie znana. Wielu pracowników ma swoje psy. Od dawna regularnie wspieramy też okoliczne schroniska. Nasze największe psie ultraski - Dominika Paruszewska, Patrycja Tomczak, Ewelina Malka z silnym wsparciem Pauliny Matuszyńskiej zaproponowały, aby Dzień Kundelka był okazją do kolejnej akcji. 

I w ten sposób Bluerank 25 października zamienił się w Psiurank, a nasz coworking - w jarmark, na którym można było kupić przysłowiowe "mydło i powidło" (dżemy też były!) Każdy z Blueranków na tę okazję przygotował swoje specjały - były ciasta, ciastka, babeczki, tarty, chleb ze smalcem czy wędzone masło i ogórki kiszone. Każdy z produktów miał swoją cenę minimalną, a pieniądze trafiały do puszki.

Dużym zainteresowaniem cieszyła się także gra zręcznościowa oraz wykonywane na miejscu rysunki psiaków.

ilustracjastrzałka

Przez kilka godzin udało nam się uzbierać 1370 złotych. Za te pieniądze kupiliśmy blisko 100 puszek karmy i kilkadziesiąt kilogramów suchej karmy specjalistycznej w workach, a także środki czystości, które Dominika, Patrycja i Ewelina - inicjatorki akcji zawiozły do Przytuliska w Głownie.

Dziewczyny nie mogły odmówić sobie także spaceru z psami. Miejsce to odwiedzamy regularnie i w planach mamy kolejne akcje.

ilustracjastrzałka

Źródło: Bluerank

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764