logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dlaczego Bluerank zmienił się w Psiurank?

  PR 04.11.2019, przeczytano 518 razy
ilustracjastrzałka

Lubicie pomagać? My też. Robimy to często, nic więc dziwnego, że na myśl o Dniu Kundelka cała firma "zamerdała ogonami". Zorganizowaliśmy kiermasz, a zebrane w ten sposób pieniądze przeznaczyliśmy na pomoc dla Przytuliska w Głownie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dlaczego-bluerank-zmienil-sie-w-psiurank,384582,artykul.html

25 października swoje święto mają wszystkie kundelki i nierasowce. W Bluerank miłość do czworonogów jest powszechnie znana. Wielu pracowników ma swoje psy. Od dawna regularnie wspieramy też okoliczne schroniska. Nasze największe psie ultraski - Dominika Paruszewska, Patrycja Tomczak, Ewelina Malka z silnym wsparciem Pauliny Matuszyńskiej zaproponowały, aby Dzień Kundelka był okazją do kolejnej akcji. 

I w ten sposób Bluerank 25 października zamienił się w Psiurank, a nasz coworking - w jarmark, na którym można było kupić przysłowiowe "mydło i powidło" (dżemy też były!) Każdy z Blueranków na tę okazję przygotował swoje specjały - były ciasta, ciastka, babeczki, tarty, chleb ze smalcem czy wędzone masło i ogórki kiszone. Każdy z produktów miał swoją cenę minimalną, a pieniądze trafiały do puszki.

Dużym zainteresowaniem cieszyła się także gra zręcznościowa oraz wykonywane na miejscu rysunki psiaków.

ilustracjastrzałka

Przez kilka godzin udało nam się uzbierać 1370 złotych. Za te pieniądze kupiliśmy blisko 100 puszek karmy i kilkadziesiąt kilogramów suchej karmy specjalistycznej w workach, a także środki czystości, które Dominika, Patrycja i Ewelina - inicjatorki akcji zawiozły do Przytuliska w Głownie.

Dziewczyny nie mogły odmówić sobie także spaceru z psami. Miejsce to odwiedzamy regularnie i w planach mamy kolejne akcje.

ilustracjastrzałka

Źródło: Bluerank

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rynek reklamy wzrósł o 7% w 2023 r.

Szacowana wartość rynku reklamowego netto wyniosła w 2023 roku blisko 12 mld zł i w porównaniu do roku poprzedniego, była wyższa o 7%. Jak wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy, opublikowanego przez Publicis Groupe Polska, inwestycje reklamowe rosły w reklamie internetowej, telewizyjnej, radiowej, reklamie zewnętrznej, kinie oraz w dziennikach,...
Kampanie Performance Max obejmują cały system reklamowy Google, oferując markom i firmom większe możliwości nawiązania kontaktu z klientami. Dostęp do szerokiej gamy różnorodnych elementów pozwala dostosować format reklamy do potrzeb różnych klientów. Świetne kreacje przekładają się na wyniki – reklamodawcy, którzy poprawili...
Group One awansuje w klimatycznym rankingu CDP
Group One po raz drugi ujawniło swoje działania i politykę klimatyczną na globalnej platformie CDP, która uznawana jest za złoty standard dla korporacyjnych raportów środowiskowych. W tegorocznym raporcie, w którym swoją ocenę zdecydowały się ujawnić 104 firmy z Polski, Group One otrzymało ocenę “B-” awansując względem poprzedniego badania o...
Panasonic Lumix S 28-200mm F4-7.1 Macro O.I.S. (S-R28200) - mały obiektyw z dużym zoomem
Panasonic przedstawia obiektyw LUMIX S 28-200mm F4-7.1 MACRO O.I.S. (S-R28200) oparty na standardzie mocowania L-Mount. Zaprojektowany z największą dbałością o każdy szczegół, zarówno pod względem optycznym, jak i mechanicznym, nowy obiektyw LUMIX S 28-200mm jest najmniejszym i najlżejszym* na świecie obiektywem z dużym zoomem. Jego długość całkowita wynosi...
Sony Portable Data Transmitter - szybki transfer wideo i zdjęć przez 5G
Firma Sony ogłosiła wprowadzenie na rynek nowego, dedykowanego, przenośnego nadajnika PDT-FP1, który umożliwia przesyłanie materiałów wideo i zdjęć z dużą szybkością i niskimi opóźnieniami przez sieci 5G. Po podłączeniu do kamery*1, urządzenie służące do komunikacji bezprzewodowej będzie wykorzystywane w sytuacjach, w których wymagana jest szybkość od momentu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764