logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Dlaczego ploter marki Mutoh? A jest jakiś inny?”

  PR 15.07.2015, przeczytano 1107 razy
ilustracjastrzałka

We wrocławskiej agencji reklamowej Delta Studio zainstalowano drugi, w historii firmy ploter serii Mutoh ValueJet. O tym czym podyktowana jest taka decyzja, rozmawiamy z współwłaścicielem firmy – panem Witoldem Jaskułowskim.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dlaczego-ploter-marki-mutoh-a-jest-jakis-inny,25433,artykul.html

Czym się Państwo zajmujecie?

[Witold Jaskułowski, Delta Studio] Firma Delta Studio powstała w roku 1991r. jako przygotowalnia komputerowych form drukarskich. Wraz ze zdobywanym miejscem na rynku poligraficznym, ewoluowaliśmy w kierunku agencji reklamowej i graficznego studia projektowego aby w dobie rozwoju cyfrowych technologii druku włączyć także wykonawstwo własne w tym zakresie. 

Od prawie 15 lat postawiliśmy na wyposażenie w niezbędne maszyny do druku mało i wielkoformatowego, także o najwyższej jakości.

Skąd decyzja o rozwoju parku maszynowego?

[WJ] Współczesność odbija swoje piętno jako coraz większy natłok zadań i pośpiech w ich wykonaniu. Chcąc sprostać terminom narzucanym przez Klientów, nie było innego wyjścia jak zakup własnych urządzeń do natychmiastowego druku.

Dlaczego ploter marki Mutoh?

[WJ] A jest jakiś inny? (śmiech)                                                                                                                      

Ale wcześniej posiadaliście już ploter Mutoh?

[WJ] Nasza przygoda z drukiem wielkoformatowym rozpoczęła się od zakupu bardzo solidnego plotera eko-solwentowego Mutoh VJ-1604 już wiele lat temu. Dlaczego właśnie ten model? Przetestowaliśmy kilka urządzeń innych firm jak najbardziej zbliżonych do naszych wymagań i wy-braliśmy Mutoha VJ. Bo nam i naszym Klientom zależy na jakości wyrobu końcowego. I to jest także powodem, że następnym ploterem solwentowym, który powiększył nasz park maszynowy jest także Mutoh już w wersji VJ-1624.

W jakich realizacjach korzystacie z możliwości plotera?

[WJ] Nasze prace wykonywane na ploterze Mutoh charakteryzuję się tym, że są oglądane z bliska jak np. reklamy w centrach handlowych, w witrynach i wnętrzach sklepów, biur czy restauracji. Ale  oczkiem w głowie są etykiety z dużą ilością szczegółów.

Jakie znaczenie ma dostawca w procesie sprzedażowym i posprzedażowym?

[WJ] Dostawca jest dla nas bardzo ważnym ogniwem, gdyż dzięki informacjom uzyskanym od przedstawicieli dostawców możemy przeanalizować, które z urządzeń będzie spełniało nasze wymagania. Stąd istotnym jest aby informacje były odpowiednio szczegółowe, ale też prawdziwe.    Co prawda, przed zakupem weryfikujemy osobiście czy obietnice sprzedawców pokrywają się z możliwościami technicznymi maszyn i czy takimi są w praktyce. Nieodzowna jest także opieka po zakupie jak upgrade'y oprogramowania czy szkolenia z obsługi i serwisu zakupionych urządzeń, jak też sam serwis. Czyli fakt, czy dostawca "znika" po dostawie, czy utrzymuje kontakt z nabywcą na satysfakcjonującym poziomie. Wówczas skutkuje to dalszymi zakupami.

Plany na przyszłość?

[WJ] Rozwijać park maszynowy tak aby jak najwięcej prac można było wykonać "na miejscu" - tak więc jeszcze dużo zakupów przed nami.

Dziękuję za wywiad i życzę sukcesów.

Mutoh ValueJet 1624 - w skrócie

VJ-1624 to japoński, wielkoformatowy ploter o szerokości zadruku 1625 mm. Wyposażony jest w nowoczesną, 1440-dyszową głowicę serii DX6. Głowica ta umożliwia druk w technologii zmiennej kropli (Vardot) w rozdzielczości do 1440 x 1080 dpi. Daje ona możliwość wydruku drobnych detali, łagodnych gradientów jak i jednolitych obszarów - apli. Ploter Mutoh ValueJet 1624 wyposażony jest także w sprawdzony i opatentowany system druku falą / mgłą z przeplotem (ang. Intelligent Interweaving) eliminujący paskowanie. Urządzenie osiąga maksymalną prędkość zadruku do 50 m2/h. Jest to urządzenie drukujące ekologicznymi, certyfikowanymi, atramentami żywicznymi Mutoh UMS o 83% pokryciu palety Pantone C. Ploter nie używa chipów zabezpieczających.

www.atrium.com.pl

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

A ja kupiłem sobie drukarkę laserową HP używaną. Może jakiś wywiadzik?

avatar użytkownika
,

Trzeba pytać w HP.   

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764