logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

3 argumenty za wymianą drukarki biurowej

  PR 12.06.2019, przeczytano 349 razy

Wiele osób traktuje wymianę drukarki jako konieczność dyktowaną popsuciem się starego sprzętu. Skoro działa, to po co kupować nową? To duży błąd. Wykorzystywanie przestarzałego urządzenia w firmie może spowodować duże straty, wielokrotnie przekraczające cenę nowej drukarki. Oto kilka powodów dlaczego warto zastanowić się nad wymianą wysłużonego kombajnu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/3-argumenty-za-wymiana-drukarki-biurowej,382858,artykul.html

Bezpieczeństwo

Często nie zdajemy sobie sprawy, że drukarka, tak jak każde urządzenie podłączone do sieci, jest narażona na ataki hakerskie. Niestety im sprzęt starszy, tym jest łatwiejszym celem dla przestępców. Starsze urządzenia drukujące wykorzystują technologie sprzed wielu lat, a często ich oprogramowanie nie jest systematycznie aktualizowane w celu łatania dziur w oprogramowaniu. Wielu użytkowników uważa, że nawet jeśli ktoś uzyska nieautoryzowany dostęp do naszego sprzętu, to nie spowoduje to poważnych strat. Czasem faktycznie tak jest, jak na przykład w przypadku ubiegłorocznego ataku na 50 tys. amerykańskich drukarek. Haker znany, przedstawiający się jako HackerGiraffe, wykorzystał niezabezpieczone porty drukarek by… wydrukować hasła zachęcające do polubienia kanału jego ulubionego youtubera. Jednak w rzeczywistości konsekwencje braku zabezpieczeń druku mogą być znacznie bardziej kosztowne. Według raportu Quiroca, 59 proc. przypadków nieautoryzowanego dostępu do sprzętu skutkowało wyciekiem informacji, co powodowało przeciętne straty w wysokości 1,5 mln złotych rocznie. Na szczęście nowoczesne drukarki są odpowiednio zabezpieczona przed takimi zagrożeniami, jak mówi Paweł Wośko, Pre-Sales & Technical Service Manager z Brother Polska.

- Produkty naszej firmy pozwalają na zabezpieczenie dostępu do wydruków i skanów indywidualnym kodem PIN. Same dane natomiast są szyfrowane za pomocą protokołów SSL /TLS Print. Modele mają wbudowaną obsługę protokołu IPsec, posiadają także filtr IP i kontrolę protokołów.

Dopasowanie do naszych potrzeb

Zakupiona kilka lat wcześniej drukarka mogła świetnie spełniać swoje zadanie, ale po kilku latach, kiedy firma zwiększa swoje zatrudnienie lub potrzebuje wyższej jakości druku, stary sprzęt może stać się obciążeniem. Jeśli zespół się rozrasta, to warto zastanowić się nad rozwiązaniami pozwalającymi ograniczenie dostępu do niektórych funkcji niektórym pracownikom. Na przykład dział księgowości niekoniecznie musi korzystać z koloru, a dłuższe materiały mogą być drukowane tylko dwustronnie. Nowoczesne urządzenia oferują oprogramowanie pozwalające na głęboką personalizację ustawień, co w rzeczywistości może usprawnić działanie biura. Zmienia się także sposób, w jaki drukujemy. Coraz częściej przekazujemy sobie pliki za pomocą telefonów lub trzymamy i udostępniamy je w chmurze. Nowsze drukarki obsługują te technologie, dzięki mogą być lepiej dopasowane do naszych codziennych zwyczajów i przebiegów pracy.

Kolejnym problemem, jaki często jest spotykany w biurach, jest wolne tempo druku. Drukarka kupiona kilka lat temu może nie być przystosowana do drukowania dużych plików, na przykład prezentacji w wysokiej jakości, bo zwyczajnie brakuje jej pamięci. W efekcie kilkunastostronicowa prezentacja może drukować się bardzo długo. Zakup sprzętu z odpowiednią pamięcią RAM pozwoli nam zapewnić, że zlecony wydruk otrzymamy prawie natychmiast. Docenią to na pewno wszyscy, którzy nerwowo czekali na efekt pracy drukarki na 5 minut przed umówionym spotkaniem.

Koszty eksploatacji

Kiedyś powszechnie panowało przekonanie, że najbardziej ekonomiczne jest drukowanie laserowe. Dlatego wiele osób kupowało najtańszy model wykorzystujący tę technologię, licząc przy tym na oszczędności w trakcie eksploatacji.

- Obecnie jednak wiele w obszarze ekonomii druku wiele się zmieniło, wiele zależy od tego jak wykorzystujemy sprzęt – mówi Katarzyna Idzkiewicz, Marketing Coordinator w firmie Brother Polska. - Jeśli drukujemy rzadko, a regularnie, oraz jeśli zależy nam na jakości wydruków, warto zainwestować w nowoczesną drukarkę atramentową. Są one cichsze oraz zużywają mniej energii. Dobrym rozwiązaniem dla biura są drukarki z serii InkBenefit Plus. Seria pozwala na samodzielne uzupełnianie tuszu w zbiornikach, co przyczynia się do znacznych oszczędności. Zostały one zaprojektowane z myślą o środowisku biurowym, dlatego nie mogło zabraknąć rozwiązań, takich jak: drukowanie mobilne, łączność bezprzewodowa czy drukowanie dwustronne.

Źródło: Brother

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jak reklama DOOH może pomóc w wyborze odpowiednich produktów FMCG?
Niezależnie od tego, gdzie znajduje się nośnik DOOH – w kawiarni,  sklepie spożywczym, czy na dworcu kolejowym, cyfrowa reklama zewnętrzna to jedna z najskuteczniejszych metod dotarcia do klientów znajdujących się poza domem. Co wpływa na sukces tego medium? Dlaczego warto inwestować w DOOH, również w branży FMCG?
Wybory 2019: jak wygrać, łącząc materiały drukowane i kreatywność
Materiały drukowane uchodzą za najbardziej prozaiczną część kampanii wyborczej. W rzeczywistości tegorocznej, wyjątkowo krótkiej kampanii wyborczej jest inaczej. Materiały wyborcze muszą być odpowiednio zaprojektowane, potrzebny jest też pomysł ich wykorzystania.
Katy Perry a sprawa polska
Dyskusję w mediach wzbudził niedawno* teledysk Katy Perry, w którym wokalistka wykorzystała wizerunek Stadionu Narodowego w Warszawie. Co prawda, na obiekt nałożono fikcyjną nazwę „Bingo's Bail Bond Stadium”, niemniej jednak ujęcie prezentowane na tle panoramy Warszawy nie budzi wątpliwości, że to właśnie stołeczna arena. Czy wokalistka miała prawo...
Jak marki skracają dystans z klientem?
"Aby połączyć się z konsultantem, naciśnij zero" - niedługo to zdanie będzie budzić równie silny przypływ nostalgii jak walkmany i kasety VHS. Niektórzy już wolą czatować z firmami zamiast wisieć na infolinii. Marki śledzące zmiany na rynku to rozumieją i szykują się na zmiany w komunikacji na linii biznes - klient.
Dynamiczny rynek e-commerce wymaga dużej elastyczności, a pojawiające się nowe zarówno potrzeby jak i problemy klientów wymagają szybkiej reakcji. W dzisiejszych czasach stworzenie dobrego produktu i pozostawienie go samemu sobie nie wystarcza do tego, by  dobrze się sprzedawał. Wraz z upływem czasu wymagania użytkowników wzrastają, dlatego istotnym elementem rozwoju serwisu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764