logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dlahandlu.pl – rynek, konsument, trendy w różnych branżach

  PR 16.09.2018, przeczytano 883 razy
ilustracjastrzałka

Dzisiejszy rynek to stan permanentnej walki konkurencyjnej wszystkich ze wszystkimi. W czasach, gdy drogerie i sklepy DIY coraz mocniej otwierają swoje półki dla żywności i win, dyskonty coraz aktywniej rozbudowują działy non food, a wszyscy dążą do modelu omnichannel, każdy detalista ma na uwadze tylko jedno – potrzeby konsumenta. To wskazuje kierunek zmian dla mediów, które są profesjonalnym źródłem informacji dla sektora handlu detalicznego. Podążając z trendem, wydawca branżowych serwisów, Grupa PTWP, prezentuje nową, wzbogaconą o dodatkowe treści, odsłonę portalu dlahandlu.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dlahandlu.pl-%E2%80%93-rynek%2C-konsument%2C-trendy--w-roznych-branzach-,37914,artykul.html

Od momentu powstania dlahandlu.pl minęło ponad 9 lat. W tym czasie rynek handlu detalicznego w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. W odpowiedzi na zmieniające się trendy i oczekiwania czytelników, dlahandlu.pl zyskał nową odsłonę wzbogaconą o kolejne działy tematyczne oraz znacznie więcej raportów i materiałów analitycznych o trendach rynkowych, głównych grupach konsumenckich i motywach ich decyzji zakupowych, a także innowacyjnych konceptach i technologiach.

– Zrezygnowaliśmy ze sztucznego podziału, w ramach którego koncentrowaliśmy się na rynku detalicznym z produktami FMCG – mówi Edyta Kochlewska, redaktor naczelna portalu dlahandlu.pl – Odzwierciedleniem tego stanu jest nowe hasło, definiujące treści publikowane w serwisie: dlahandlu.pl – pełny obraz handlu: rynek, konsument trendy – dodaje.

W odświeżonej witrynie dlahandlu.pl, detal i hurt zyskał nowe kategorie: sieci FMCG, sieci odzieżowe, elektromarkety, markety DIY, stacje paliw, restauracje i kawiarnie oraz centra handlowe, gdzie publikowane są informacje o głównych graczach rynkowych, ich strategiach działania oraz nowych inwestycjach.

Oprócz informowania coraz mocniej dostrzegamy także potrzebę wskazywania inspirujących rozwiązań, innowacyjnych konceptów i produktów, a także zastosowań nowych technologii w służbie handlu – mówi Edyta Kochlewska, redaktor naczelna portalu dlahandlu.pl.

„Nowe koncepty” to dział w nowym dlahandlu.pl, w którym publikowane będą najciekawsze rozwiązania debiutujące na rynku detalicznym. Inna podkategoria „Trendy konsumenckie” gromadzi analizy poszczególnych segmentów rynku handlowego i grup konsumentów. W zakładce „Technologie i wyposażenie” czytelnicy znajdą wiedzę na temat innowacji i zastosowania nowych technologii na rynku handlowym.

Źródło: Grupa PTWP SA

www.dlahandlu.pl

Dodatkowe informacje:

Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości jest firmą działającą w obszarze zintegrowanych rozwiązań w zakresie komunikacji i nowych mediów, jej aktywność skupia się na rynku internetowym. Posiada 80 proc. udziałów w PTWP–ONLINE Sp. z o.o., do której należą branżowe portale m.in.: wnp.pl, propertynews.pl, rynekzdrowia.pl, portalspozywczy.pl, dlahandlu.pl, portalsamorzadowy.pl, pulsHR.pl, farmer.pl. Obecnie zarządza 20 portalami branżowymi, realizując strategię wiodącego internetowego medium w tematach dotyczących różnych sektorów gospodarki i przemysłu, w oparciu o rozwój własnych serwisów, tworzenie treści na potrzeby czytelników i budowę nowych serwisów internetowych. Grupa PTWP SA posiada także 100 procent udziałów w spółce Publikator wydającej m.in. tytuły takie jak: Dobrze Mieszkaj, Świat Łazienek
i Kuchni, Meble Plus, Łazienka oraz dobrzemieszkaj.pl.

Grupa PTWP SA zajmuje się organizacją kongresów, konferencji, seminariów i wydarzeń specjalnych na czele z Europejskim Kongresem Gospodarczym – European Economic Congress (EEC) – jedną z najbardziej prestiżowych imprez odbywających się w Europie Centralnej.

W skład Grupy PTWP SA wchodzi także spółka PTWP Event Center zarządzająca Międzynarodowym Centrum Kongresowym i Halą Widowiskowo-Sportową Spodek w Katowicach.

W kwietniu 2013 r. Grupa PTWP zadebiutowała na rynku NewConnect. Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości powstało w Katowicach w 1995 r. Więcej informacji: www.ptwp.pl.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764