Dzisiejszy rynek to stan permanentnej walki konkurencyjnej wszystkich ze wszystkimi. W czasach, gdy drogerie i sklepy DIY coraz mocniej otwierają swoje półki dla żywności i win, dyskonty coraz aktywniej rozbudowują działy non food, a wszyscy dążą do modelu omnichannel, każdy detalista ma na uwadze tylko jedno – potrzeby konsumenta. To wskazuje kierunek zmian dla mediów, które są profesjonalnym źródłem informacji dla sektora handlu detalicznego. Podążając z trendem, wydawca branżowych serwisów, Grupa PTWP, prezentuje nową, wzbogaconą o dodatkowe treści, odsłonę portalu dlahandlu.pl.
Od momentu powstania dlahandlu.pl minęło ponad 9 lat. W tym czasie rynek handlu detalicznego w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. W odpowiedzi na zmieniające się trendy i oczekiwania czytelników, dlahandlu.pl zyskał nową odsłonę wzbogaconą o kolejne działy tematyczne oraz znacznie więcej raportów i materiałów analitycznych o trendach rynkowych, głównych grupach konsumenckich i motywach ich decyzji zakupowych, a także innowacyjnych konceptach i technologiach.
– Zrezygnowaliśmy ze sztucznego podziału, w ramach którego koncentrowaliśmy się na rynku detalicznym z produktami FMCG – mówi Edyta Kochlewska, redaktor naczelna portalu dlahandlu.pl – Odzwierciedleniem tego stanu jest nowe hasło, definiujące treści publikowane w serwisie: dlahandlu.pl – pełny obraz handlu: rynek, konsument trendy – dodaje.
W odświeżonej witrynie dlahandlu.pl, detal i hurt zyskał nowe kategorie: sieci FMCG, sieci odzieżowe, elektromarkety, markety DIY, stacje paliw, restauracje i kawiarnie oraz centra handlowe, gdzie publikowane są informacje o głównych graczach rynkowych, ich strategiach działania oraz nowych inwestycjach.
– Oprócz informowania coraz mocniej dostrzegamy także potrzebę wskazywania inspirujących rozwiązań, innowacyjnych konceptów i produktów, a także zastosowań nowych technologii w służbie handlu – mówi Edyta Kochlewska, redaktor naczelna portalu dlahandlu.pl.
„Nowe koncepty” to dział w nowym dlahandlu.pl, w którym publikowane będą najciekawsze rozwiązania debiutujące na rynku detalicznym. Inna podkategoria „Trendy konsumenckie” gromadzi analizy poszczególnych segmentów rynku handlowego i grup konsumentów. W zakładce „Technologie i wyposażenie” czytelnicy znajdą wiedzę na temat innowacji i zastosowania nowych technologii na rynku handlowym.
Źródło: Grupa PTWP SA