logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Długość ma znaczenie – rusza kampania edukacyjna Nutropharma

  PR 28.05.2021, przeczytano 740 razy
ilustracjastrzałka

Firma NutroPharma wraz z Centrum Nauki o Laktacji oraz Fundacją Opieki Okołoporodowej  startuje z kampanią społeczną ,,Długość ma znaczenie” – to kontynuacja popularnej akcji ,,Koniec zabawy w chowanego” promującej karmienie piersią w miejscach publicznych. Tym razem poruszony został temat długiego karmienia piersią. W ramach kampanii przygotowano cztery spoty promocyjne, w których udział biorą m.in: Maja Hyży, Edyta Pazura, Patrycja Sołtysik i Paula Tumala. NutroPharma pragnie edukować społeczeństwo na temat korzyści wynikających z długiego karmienia piersią, a dodatkowo walczyć z mitami i hejtem, które dotykają młode mamy. Kampania przebiega w dwóch odsłonach: teaserowej od 20 do 25 maja oraz reveal, od 26 maja do 1 czerwca br. w ramach Ogólnopolskiego Tygodnia Promocji Karmienia Piersią.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dlugosc-ma-znaczenie-%E2%80%93-rusza-kampania-edukacyjna-nutropharma,391652,artykul.html

Celem kampanii ,,Długość ma znaczenie” jest zwiększanie świadomości oraz propagowanie wiedzy wśród kobiet i ogółu społeczeństwa odnośnie pozytywnych korzyści wynikających z długiego karmienia piersią. Swoimi działaniami NutroPharma chce walczyć z dezinformacją, mitami oraz hejtem, które kierowane są do kobiet karmiących.

- Ogrom badań naukowych daje niezaprzeczalne dowody na to, że karmienie piersią wpływa korzystnie na zdrowie mamy jak i dziecka. Dla przykładu, obecna w mleku w dużych ilościach laktoferyna ma działanie przeciwzapalne, przeciwbakteryjne oraz przeciwwirusowe, zatem stanowi swoistą „szczepionkę” dla dojrzewającego układu odpornościowego noworodka. Szczególnie interesujący jest aspekt długoterminowego „programowania” zdrowia dziecka poprzez obecne w mleku składniki takie jak cholina, czy witaminy z grupy B wpływające na to w jaki sposób może być odczytywany kod genetyczny dziecka, co determinuje jego podatność na otyłość czy choroby metaboliczne w wieku dorosłym. Niepokojącym zatem faktem jest to, że aż 87,55% mam wskazuje na negatywny odbiór długiego karmienia piersią przez społeczność, w tym osoby z najbliższego otoczenia. W NutroPharma od lat wspieramy mamy karmiące i chcemy zmienić negatywne postrzeganie długiego karmienia piersią w społeczeństwie, co jest założeniem obecnej kampanii - mówi dr n med. Ewa Wietrak Dyrektor ds. Badań i Rozwoju NutroPharma.

Znane mamy wspierają kampanię ,,Długość ma znaczenie”

Główną odsłonę kampanii poprzedzała akcja teaserowa – grafiki oraz krótkometrażowe spoty ze sloganami podkreślającymi, że długość ma znaczenie - w których udział wzięły m.in.: Maja Hyży, Edyta Pazura, Patrycja Sołtysik i Paula Tumala. Ponadto uruchomiona została strona internetowa www.dlugoscmaznaczenie.pl, która zawiera najważniejsze informacje dotyczące długiego karmienia piersią. Przez cały czas trwania kampanii w social mediach oraz na dedykowanej stronie będą publikowane serie filmów z ekspertami naukowymi: seksuologami, psychologami, socjologami, doradcami laktacyjnymi, pediatrami i behawiorystami. Przybliżą oni tematykę długiego karmienia piersią w kontekście problemu społecznego, a także wskażą i rozprawią się z najgroźniejszymi mitami.

Na potrzeby kampanii powstały również filmiki w stylu Reaction to – reakcja na. Ich celem jest rozprawienie się z hejtem oraz demitologizacja karmienia piersią.

Trochę świeżych danych – czyli wyniki badań

W ramach kampanii „Długość ma znaczenie”, NutroPharma przeprowadziła badanie, którego celem była ocena długości karmienia piersią wśród mam oraz ich wiedzy na temat zalet i korzyści płynących z tego tytułu, zarówno dla mamy jak i dziecka. Opublikowanie raportu zostało zaplanowane na Dzień Matki wraz z inauguracją drugiego etapu kampanii (reveal) na oficjalnej stronie www.dlugoscmaznaczenie.pl. Wyniki badań jasno pokazują, jak ważna jest edukacja w tym temacie. Jak się okazuje, co druga kobieta spotkała się z negatywnymi uwagami dotyczącymi długości karmienia piersią. Potwierdzają to ambasadorki kampanii.

- Zaangażowałam się w kampanię bo sama jako mama, która zdecydowała się na długie karmienie piersią byłam niestety bardzo krytykowana. Chce Ci powiedzieć, nie przejmuj się, to jest Twoja decyzja i nikt nie może Cię za to krytykować – mówi Edyta Pazura.

- Osobiście nie spotkałam się z hejtem jeżeli chodzi o karmienie piersią. Natomiast widziałam i też słyszałam o takich sytuacjach i nie pochwalam, nie popieram, a wręcz czasami bywało, że ingerowałam – dodaje Maja Hyży.

Za kreację, strategię, produkcję i komunikację w social mediach odpowiedzialna jest agencja Big Idea Promotions, a za działania PR agencja Partner of Promotion. Za strategię mediową odpowiada dom mediowy K2Precise. Działania w ramach kampanii ,,Długość ma znaczenie” wystartowały 20 maja, a ich kulminacja zaplanowana została na Ogólnopolski Tydzień Promocji Karmienia Piersią tj. od 26.05.2021 r.- Dzień Matki do 01.06.2021 r. – Dzień Dziecka.

ilustracjastrzałka

Źródło: NutroPharma

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
Pilot the future – PLL LOT z kampanią rekrutacyjną
12 kwietnia br. rozpoczęła się kampania rekrutacyjna skierowana do pilotów pragnących dołączyć do załogi kokpitowej Polskich Linii Lotniczych LOT. W obliczu dynamicznego rozwoju branży lotniczej na świecie przewoźnik oferuje nie tylko niesamowitą możliwość rejsów na trasach międzynarodowych, ale także dynamiczną ścieżkę rozwoju oraz wyjątkowe perspektywy...
Mateusz Zając o Apple Vision Pro na konferencji 4Developers
Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VML, na konferencji 4Developers poprowadzi wystąpienie na temat Apple Vision Pro oraz potencjału, jaki niesie ze sobą ta technologia. 
Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.
Opus B z nowym spotem Prostamolu Uno
Agencja Opus B przygotowała nowy spot dla marki Prostamol UNO. Emisja przewidziana jest na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764