logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Długowieczne baterie na wodę

   22.11.2006, przeczytano 724 razy

Japoński wynalazca Susumu Suzuki opracował baterie, które się nie starzeją. Ogniwa zaprezentowanych baterii pozostają nieczynne do momentu wprowadzenia do środka kropli wody, co sprawia, że mogą być przechowywane przez wiele lat, nie tracąc swoich właściwości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dlugowieczne-baterie-na-wode,4784,artykul.html

Wynalazca zapewnia, że urządzenia mają neutralny wpływ na środowisko naturalne, a przy tym ich produkcja jest wydajna finansowo. Zaprezentowane przez Susumu Suzuki baterie mają rozmiar popularnych paluszków AA. Sama metoda wykonania pozwala przypuszczać, że projekt znajdzie szerokie zastosowanie w przemyśle, jako alternatywne źródło energii elektrycznej na wypadek nieoczekiwanych przerw w dostawie prądu.

Nie określono czasu, kiedy można się spodziewać rozpoczęcia produkcji, jednak według zapewnień, w chwili debiutu baterie na wodę będą dziesięciokrotnie tańsze od tych standardowych.

Źródło: Engadget

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764