logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Długowieczne baterie na wodę

   22.11.2006, przeczytano 612 razy

Japoński wynalazca Susumu Suzuki opracował baterie, które się nie starzeją. Ogniwa zaprezentowanych baterii pozostają nieczynne do momentu wprowadzenia do środka kropli wody, co sprawia, że mogą być przechowywane przez wiele lat, nie tracąc swoich właściwości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dlugowieczne-baterie-na-wode,4784,artykul.html

Wynalazca zapewnia, że urządzenia mają neutralny wpływ na środowisko naturalne, a przy tym ich produkcja jest wydajna finansowo. Zaprezentowane przez Susumu Suzuki baterie mają rozmiar popularnych paluszków AA. Sama metoda wykonania pozwala przypuszczać, że projekt znajdzie szerokie zastosowanie w przemyśle, jako alternatywne źródło energii elektrycznej na wypadek nieoczekiwanych przerw w dostawie prądu.

Nie określono czasu, kiedy można się spodziewać rozpoczęcia produkcji, jednak według zapewnień, w chwili debiutu baterie na wodę będą dziesięciokrotnie tańsze od tych standardowych.

Źródło: Engadget

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W ciągu roku pandemia uwypukliła 3 nowe kategorie konsumentów
Najnowsze badanie preferencji konsumenckich pokazuje, że jedna czwarta z nas jest rozważna i pragmatyczna. Chce nabywać jak najtaniej markowe produkty. Z kolei prawie jedna piąta to zakupowi entuzjaści, podatni na opinie influencerów. Kolejne dwie kategorie – shopperzy z przymusu i cenoholicy – są tak samo popularne. Jedną cechuje niechęć do kupowania, a drugą – koncentracja...
Hibrands dla limitowanej wersji płatków Nestlé
Truskawki ze śmietaną? To zdrowe i pożywne połączenie lubi prawie każdy. Gdy marka Nestlé postanowiła dodać do niego płatki kukurydziane, naszym zadaniem było przygotowanie identyfikacji graficznej oddającej obietnicę pysznego, letniego śniadania.
Agencja PZL i Timecode Film Production dla oleju Kujawski 3 ziarna
W telewizji trwa emisja billboardów sponsorskich oleju Kujawskiego 3 ziarna (ZT „Kruszwica” S.A.). Koncepcja materiału opracowana została przez Agencję PZL i zrealizowana przez dom produkcyjny Timecode Film Production.
Tomasz Karolak w kampanii wizerunkowej Sunday Polska
Jeden z liderów instalacji fotowoltaicznych i pomp ciepła na polskim rynku, firma Sunday Polska, startuje z kampanią wizerunkową pod hasłem: „Sunday daje moc! Moc prądu ze słońca.” z udziałem Tomasza Karolaka. Komunikacja 360° zaplanowana jest na 17 tygodni i obejmie m.in. spoty telewizyjne, kampanię w prasie, Internecie oraz na platformach VOD.
Philips kontynuuje zaangażowanie w gaming - kampania w Czechach i Słowacji
Marka Philips przy wsparciu agencji Gameset kolejny raz stawia na działania skierowane do graczy. Tym razem gamingowe aktywacje zaplanowano w Czechach i Słowacji
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764