logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dni Otwarte Atrium i 8 drukarek wielkoformatowych Mutoh

  PR 02.06.2016, przeczytano 880 razy
ilustracjastrzałka

Podczas Dni Otwartych Atrium, 14 kwietnia miały miejsce premierowe pokazy japońskich ploterów Mutoh, m.in. urządzenia ValueJet 1626 UH drukującego w technologii LED.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dni-otwarte-atrium-i-8-drukarek-wielkoformatowych-mutoh,28773,artykul.html

Polski dystrybutor urządzeń japońskiego producenta zaprezentował aż 8 innowacyjnych drukarek wielkoformatowych w tym kilka nowości. Były to plotery Mutoh: serii ValueJet X, ploter sublimacyjny ValueJet 1638 WX, najnowsza drukarka DTG do koszulek ValueJet 405 GT, drukarka LED-UV do gadżetów ValueJet 426 UF oraz wspomniany ploter hybrydowy.

Na kolejny nasz „OpenHouse” przyjechało kilkadziesiąt osób zainteresowanych nowymi technikami druku. Oprócz najwyższej klasy urządzeń Mutoh zaprezentowaliśmy także inne rozwiązania dostosowane do potrzeb danego przedsiębiorstwa. Nie zabrakło też materiałów z linii produkcyjnej IKONOS znajdującej się w kompleksie Atrium-Ikonos. Mówi Michał Pytel z działu ploterów dystrybutora.

Mutoh ValueJet 1626UH jest technicznie oparty na najlepszym ploterze Mutoh ValueJet 1638X. Może on drukować na wszelkich materiałach płaskich o grubości do 15 mm jak i na materiałach elastycznych podawanych z roli. Mogą to być: płytki ceramiczne, tapety, prototypy opakowań, tablice, media wrażliwe na wysoką temperaturę, itd.

Ta wszechstronna drukarka o niskim poborze prądu (318 W) i długowiecznych lampach LED (14.250 godzin) drukuje ekologicznymi, pozbawionymi ozonu atramentami LED-UV. Szerokość robocza plotera wynosi 1625 mm.

Mutoh ValueJet 1626UH drukuje w palecie CMYK, oraz opcjonalnie kolorem BIAŁYM i LAKIEREM stanowiącym dodatkowe uszlachetnienie wydruków.

Mutoh VJ-426UF w ostatnich miesiącach zdobył kilka międzynarodowych nagród, m.in. polski tytuł „Prize of Innovations”, „Ploter roku 2015” przyznany przez europejski EDP i taki sam tytuł przyznany za oceanem przez ISA.

Ploterem z którego możliwości mogą skorzystać firmy z różnych branż od producentów urządzeń i podzespołów, przez agencje reklamowe znakujące gadżety, dekoratorów, producentów upominków na dekoratorach czy różnego rodzaju fabrykach skończywszy jest Mutoh ValueJet 426 UF.

Mutoh VJ-426UF jest to zaawansowany technologicznie tablicowy ploter LED-UV wyposażony w stół z podsysem. Ta 6-kolorowa drukarka o obszarze zadruku 483 x 329 mm, umożliwiają  nadruk na elementach o grubości do 7 cm i ciężarze maksymalnie do 4 kg. W porównaniu do klasycznej technologii UV, proces druku na ploterze Mutoh ValueJet 426UF charakteryzuje się brakiem lotnych związków organicznych (0% VOC), brakiem ozonu (ozon free), brakiem zanieczyszczeń powietrza (non-HAP). Niskie zużycie energii zostało osiągnięte dzięki zastosowaniu długowiecznych (ponad 14000 godzin pracy) lamp LED-UV.

Mutoh ValueJet 405 GT to specjalistyczna, nowa drukarka DTG japońskiego producenta. Przeznaczona jest do bezpośredniego zadruku koszulek t-shirt, czapek, toreb, ubranek dziecięcych, chust i innych bawełnianych jak i poliestrowych tkanin. W zależności od produktu stosuje się różnej wielkości wymienne stoły o wielkości do 404 x 584 mm. Drukarka została wyposażona w wiele innowacyjnych rozwiązań, m.in. recylkulator koloru białego, dotykowy panel sterowania, łatwe w obsłudze oprogramowanie. Niewielkie gabaryty, przy zachowaniu dużej powierzchni zadruku, pozwolą umiejscowić urządzenie nawet na biurku.

Atramenty stosowane w Mutoh ValueJet  405 GT pozwalają po ich utrwaleniu na uzyskanie żywych i nasyconych barw. Aby tak się stało na ciemnych podłożach potrzebne jest zastosowanie białego podkładu. Druk kolorem białym charakteryzuje się wyjątkowo dobrym, 100% pokryciem, znacznie lepszym niż w innych, konkurencyjnych rozwiązaniach. Mutoh ValueJet 405 GT może drukować na kolorowych tkaninach w palecie CMYK oraz kolorem białym stanowiącym nieprzezroczysty podkład.

Plotery ValueJet serii X o szerokości 1.37 i 1.62 metra to najbardziej wydajne drukarki na rynku. Dzięki zastosowanym technologiom Intelligent Interweaving, VariableDot i DropMaster.

Drop Master to nowa technologia druku, która ma na celu automatyczną kompensację grubości medium. W momencie gdy drukujemy na cienkim papierze, odległość od materiału do głowicy jest inna niż w przypadku druku na grubym banerze, czego efektem może być rozrzut kropli tuszu, a co za tym idzie nieprecyzyjny druk. Technologia Drop Master eliminuje ten problem i potrzebę ręcznej kalibracji. W sposób automatyczny dostosowuje sposób wystrzeliwania poszczególnych kropli atramentu aby trafiały w cel zarówno podczas druku jedno- i dwu-kierunkowego niezależnie od materiału, rozdzielczości i prędkości!

Dodatkowo są w pełni ekologiczne – drukują wspomnianymi ekologicznymi atramentami żywicznymi Mutoh UMS. Tusze te zdobyły wiele międzynarodowych nagród w tym dwie targowe nagrody w Polsce.

ValueJet 1638 WX to specjalistyczny ploter do druku sublimacyjnego. Jest to połączenie pełnej automatyzacji i najwyższej jakości druku. „WX” wyposażony jest w 2 najnowsze, piezoelektryczne głowice drukujące w technologii zmiennej wielkości kropli (od 5.9 do 45.3 pl) oraz Intelligent Interweaving (szybki druk bez paskowania) oraz  Mutoh DropMaster.

Ploter korzysta z atramentów sublimacyjnych, takich jak Mutoh DS2. Są to bezzapachowe tusze (100% VOC FREE), nie emitujące zapachów zarówno w czasie druku jak i procesu transferu. Oferują szeroki gamut kolorystyczny, nasycone barwy po przeniesieniu na docelowe podłoże oraz odporność po utrwaleniu na pranie i czynniki zewnętrzne, nawet na niskobudżetowych podłożach poliestrowych.

Kolejne Dni Otwarte z ploterami Mutoh odbędą się w czerwcu, m.in. w oddziałach firmy.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764