logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dni Otwarte Mutoh: Premierowe pokazy 14 kwietnia

  PR 24.03.2016, przeczytano 756 razy
ilustracjastrzałka

Firma Atrium Centrum Ploterowe, zaprasza do Opola na premierowe pokazy japońskich drukarek Mutoh. Gwiazdą Dni Otwartych będzie rolowo-stołowy ploter LED-UV Mutoh ValueJet 1626 UH.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dni-otwarte-mutoh%3A-premierowe-pokazy-14-kwietnia,27947,artykul.html

Polski dystrybutor urządzeń japońskiego producenta tego dnia zaprezentuje aż 8 innowacyjnych drukarek wielkoformatowych w tym kilka nowości. Będą to plotery Mutoh: serii ValueJet X, ploter sublimacyjny ValueJet 1638 WX, najnowsza drukarka DTG do koszulek ValueJet 405 GT, drukarka LED-UV do gadżetów ValueJet 426 UF oraz wspomniany ploter hybrydowy.

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych najnowszymi technologiami druku wielkoformatowego. Oprócz najwyższej klasy urządzeń Mutoh zaprezentujemy także inne rozwiązania dostosowane do potrzeb danego przedsiębiorstwa. Nie zabraknie też materiałów wprost z linii produkcyjnej IKONOS znajdującej się w kompleksie Atrium-Ikonos. Mówi Michał Pytel z działu ploterów dystrybutora.

Premierowy rolowo-stołowy ploter LED-UV

Mutoh ValueJet 1626UH jest technicznie oparty na najlepszym ploterze Mutoh ValueJet 1638X. Może on drukować na wszelkich materiałach płaskich o grubości do 15 mm jak i na materiałach elastycznych podawanych z roli. Mogą to być: płytki ceramiczne, tapety, prototypy opakowań, tablice, media wrażliwe na wysoką temperaturę, itd.

Ta wszechstronna drukarka o niskim poborze prądu (318 W) i długowiecznych lampach LED (14.250 godzin) drukuje ekologicznymi, pozbawionymi ozonu atramentami LED-UV. Szerokość robocza plotera wynosi 1625 mm.

Mutoh ValueJet 1626UH drukuje w palecie CMYK, oraz opcjonalnie kolorem BIAŁYM i LAKIEREM stanowiącym dodatkowe uszlachetnienie wydruków.

Zdobywca nagród – ploter do druku na (prawie) wszystkim

Mutoh VJ-426UF w ostatnich miesiącach zdobył kilka międzynarodowych nagród, m.in. polski tytuł „Prize of Innovations”, „Ploter roku 2015” przyznany przez europejski EDP i taki sam tytuł przyznany za oceanem przez ISA.

Ploterem z którego możliwości mogą skorzystać firmy z różnych branż od producentów urządzeń i podzespołów, przez agencje reklamowe znakujące gadżety, dekoratorów, producentów upominków na dekoratorach czy różnego rodzaju fabrykach skończywszy jest Mutoh ValueJet 426 UF.

Mutoh VJ-426UF jest to zaawansowany technologicznie tablicowy ploter LED-UV wyposażony w stół z podsysem. Ta 6-kolorowa drukarka o obszarze zadruku 483 x 329 mm, umożliwiają  nadruk na elementach o grubości do 7 cm i ciężarze maksymalnie do 4 kg. W porównaniu do klasycznej technologii UV, proces druku na ploterze Mutoh ValueJet 426UF charakteryzuje się brakiem lotnych związków organicznych (0% VOC), brakiem ozonu (ozon free), brakiem zanieczyszczeń powietrza (non-HAP). Niskie zużycie energii zostało osiągnięte dzięki zastosowaniu długowiecznych (ponad 14000 godzin pracy) lamp LED-UV.

DTG – technologia wciąż niszowa

Mutoh ValueJet 405 GT to specjalistyczna, nowa drukarka DTG japońskiego producenta. Przeznaczona jest do bezpośredniego zadruku koszulek t-shirt, czapek, toreb, ubranek dziecięcych, chust i innych bawełnianych jak i poliestrowych tkanin. W zależności od produktu stosuje się różnej wielkości wymienne stoły o wielkości do 404 x 584 mm. Drukarka została wyposażona w wiele innowacyjnych rozwiązań, m.in. recylkulator koloru białego, dotykowy panel sterowania, łatwe w obsłudze oprogramowanie. Niewielkie gabaryty, przy zachowaniu dużej powierzchni zadruku, pozwolą umiejscowić urządzenie nawet na biurku.

Atramenty stosowane w Mutoh ValueJet  405 GT pozwalają po ich utrwaleniu na uzyskanie żywych i nasyconych barw. Aby tak się stało na ciemnych podłożach potrzebne jest zastosowanie białego podkładu. Druk kolorem białym charakteryzuje się wyjątkowo dobrym, 100% pokryciem, znacznie lepszym niż w innych, konkurencyjnych rozwiązaniach. Mutoh ValueJet 405 GT może drukować na kolorowych tkaninach w palecie CMYK oraz kolorem białym stanowiącym nieprzezroczysty podkład.

Szybkie plotery rolowe serii X

Plotery ValueJet serii X o szerokości 1.37 i 1.62 metra to najbardziej wydajne drukarki na rynku. Dzięki zastosowanym technologiom Intelligent Interweaving, VariableDot i DropMaster.

Drop Master to nowa technologia druku, która ma na celu automatyczną kompensację grubości medium. W momencie gdy drukujemy na cienkim papierze, odległość od materiału do głowicy jest inna niż w przypadku druku na grubym banerze, czego efektem może być rozrzut kropli tuszu, a co za tym idzie nieprecyzyjny druk. Technologia Drop Master eliminuje ten problem i potrzebę ręcznej kalibracji. W sposób automatyczny dostosowuje sposób wystrzeliwania poszczególnych kropli atramentu aby trafiały w cel zarówno podczas druku jedno- i dwu-kierunkowego niezależnie od materiału, rozdzielczości i prędkości!

Dodatkowo są w pełni ekologiczne – drukują wspomnianymi ekologicznymi atramentami żywicznymi Mutoh UMS. Tusze te zdobyły wiele międzynarodowych nagród w tym dwie targowe nagrody w Polsce.

Sublimacyjny WX serii X

ValueJet 1638 WX to specjalistyczny ploter do druku sublimacyjnego. Jest to połączenie pełnej automatyzacji i najwyższej jakości druku. „WX” wyposażony jest w 2 najnowsze, piezoelektryczne głowice drukujące w technologii zmiennej wielkości kropli (od 5.9 do 45.3 pl) oraz Intelligent Interweaving (szybki druk bez paskowania) oraz  Mutoh DropMaster.

Ploter korzysta z atramentów sublimacyjnych, takich jak Mutoh DS2. Są to bezzapachowe tusze (100% VOC FREE), nie emitujące zapachów zarówno w czasie druku jak i procesu transferu. Oferują szeroki gamut kolorystyczny, nasycone barwy po przeniesieniu na docelowe podłoże oraz odporność po utrwaleniu na pranie i czynniki zewnętrzne, nawet na niskobudżetowych podłożach poliestrowych.

Dni Otwarte Mutoh odbędą się w centrum demonstracyjnym firmy Atrium w Opolu. Wstęp wolny po rejestracji.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764