logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dni Otwarte Mutoh: Valuejet 626UF, promocje i bestsellery

  PR 23.08.2017, przeczytano 1315 razy
ilustracjastrzałka

24 sierpnia, na zakończenie wakacji drzwi Atrium Centrum Ploterowe będą otwarte dla wszystkich zainteresowanych technologiami firmy Mutoh. Gwiazdą dnia będzie premierowa drukarka LED-UF w formacie A2+ i wiele promocji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dni-otwarte-mutoh%3A-valuejet-626uf%2C-promocje-i-bestsellery,33486,artykul.html

We wrześniu czekają naszą branże duże targi w Warszawie, dla tych którzy nie mogą się doczekać branżowego festiwalu druku przygotowaliśmy branżowe dni otwarte w Opolu, w centrali naszej firmy. Dla gości będzie czekać kilkanaście urządzeń drukujących w różnych technologiach – zachęca do przyjazdu Michał Pytel z Atrium Centrum Ploterowe.

Wszystkich zainteresowanych jakością marki Mutoh, zapraszamy w ten dzień, gdyż będzie pracować aż 7 maszyn tego producenta. Warto będzie zwrócić oczy na nowego „japończyka” w rodzinie – Mutoh ValueJet 626 UF.

Premiera LED w formacie A2+

Mutoh ValueJet 626UF to japońskiej produkcji, kompaktowa drukarka LED-UV przeznaczona do druku na nośnikach i przedmiotach w formacie A2+. Stół roboczy pozwala na bezpośredni zadruk materiałów o rozmiarze do 594 x 483 mm, grubości do 15 cm i ciężarze do 6 kg.

W porównaniu do mniejszego brata, który stał się w Polsce bestsellerem (model VJ-426 UF), producent oprócz powiększonego stołu w formacie A2+ doposażył urządzenie w laserowy wskaźnik umiejscowienia zadrukowywanego przedmiotu, automatyczną regulację wysokości stołu oraz dodatkowy moduł obrotowy (do obiektów walcowatych, np.: szklanka, termos, wazon). Z uwagi na gabaryty drukarka może być posadowiona zarówno na stole jak i na dodatkowej podstawie na kółkach.

Nad urządzeniem czuwa i steruje zaawansowane oprogramowanie pod Windows (można ploter użyć jak "zwykłą" drukarkę"). Mutoh ValueJet 626UF proponowany jest w konfiguracji CMYK lub CMYK + kolor biały + lakier, co umożliwia druk wielowarstwowy w różnych kombinacjach.

VJ-626 obsługuje atramenty do bezpośredniego zadruku przedmiotów twardych jak i atramenty do zadruku nośników elastycznych.

Bestseller w formacie A3+

Obok premierowej 626-tki pokażemy oczywiście bestsellerowy model 426, który drukuje już w ponad 30 polskich przedsiębiorstwach.

Mutoh ValueJet 426 UF to „biurkowa drukarka” LED-UV, która umożliwia druk na nośnikach i przedmiotach w formacie maksymalnym A3+. VJ-426 wyposażona jest w stół z podsysem. Ta 6-kolorowa drukarka o obszarze zadruku 483 x 329 mm, umożliwia zadruk materiałów i obiektów 3D o grubości nieprzekraczającej 70 mm i ciężarze do 4 kg.

VJ-426UF oferuje bezkompromisową jakość zadruku na takich materiałach jak ABS, aluminium, PE, PET, PMMA (akryl), PP, PS, PVC czy szkło. Mutoh ValueJet 426UF przeznaczona jest więc do druku na gadżetach reklamowych i upominkach, foto-gadżetach, obiektach 3D, posłuży też do personalizacji produktów, paneli sterowania, nagród, grafik POS, małych elementów wyposażenia wnętrz, elementów budowy maszyn, itd.

Ta „mała” drukarka pozwoli na zadrukowanie w ciągu jednego 8-godzinnego dnia pracy: kilkadziesiąt tysięcy fidget spiennerów, 112 plansz w formacie A3, 2600 obudów telefonów, 7800 piłeczek golfowych lub 5600 długopisów przy zadruku pełno-kolorowym atramentami CMYK z białym podkładem i lakierem uszlachetniającym. To właśnie bezbarwny lakier umożliwia nadrukowywanie wypukłych znaków Braille’a czy też innych wyczuwalnych w dotyku faktur.

Certyfikowany druk ekologiczny

Podczas Dni z technologiami Mutoh, uczestnicy będą mieli możliwość sprawdzenia, przetestowania i porównania kilku wielkoformatowych ploterów żywicznych o szerokości 1.37 i 1.62 m. W opolskim demolabie drukowały następujące modele: VJ-1324X, VJ-1638X, VJ-1624X oraz VJ-1604X.

Plotery ValueJet serii X pracują w technologii żywicznej. Oznacza to, że drukują ekologicznymi, certyfikowanymi w Europie atramentami Mutoh UMS. To co odróżnia te atramenty od innych „eko” rozwiązań na rynku to ich skład, który bazuje na żywicach. Co więcej, szeroki gamut kolorystyczny pozwala drukować „korporacyjne” kolory.

Różnią się one szerokością i produktywnością. W zależności od wymagań i potrzeb użytkownika, ich prędkość maksymalna sięga od 15 po prawie 100 m2/h. Wszystkie natomiast posiadają cechę wspólną – japońskie technologie: Mutoh Intelligent Interweaving i Mutoh DropMaster.

Intelligent Interweaving, czyli tak zwany druk „falą” czy też „chmurką” pozwala wyeliminować paskowanie poprzez nakładanie rozmytego rastra. Kolejne warstwy atramenty nachodzą na siebie i się przeplatają, przez co nie występuje tzw. efekt paskowania nawet w trybach wysokiej prędkości.

Drugą technologią jest Mutoh DropMaster. Jest to opatentowana przez firmę Mutoh technologia druku, która ma na celu automatyczną kalibrację głowicy do wysokości i grubości materiału. W momencie gdy drukujemy na cienkim papierze, odległość od materiału do głowicy jest inna niż w przypadku druku na grubym banerze, czego efektem może być rozrzut kropli tuszu, a co za tym idzie nieprecyzyjny druk. DropMaster gwarantuje, że kropla atramenty zawsze trafia w przewidziane miejsce.

Oprócz wspomnianych technologii warto wspomnieć, że w ploterach ValueJet serii X zastosowano rozwiązania unikalne jak np.: stalowy pasek posuwu karetki, pozłacana płytka głowicy, rolki dociskowe na całej szerokości stołu roboczego, zmienna wielkość kropli atramentu, oprogramowanie Onyx 12, szczelny, hermetyczny i bezpieczny dla użytkownika i plotera system atramentów w workach.

Druk LED w szerokości 1.62 m

Mutoh ValueJet 1626 i 1638 UH umożliwiają druk zarówno na materiałach sztywnych, jak i elastycznych. Do tego celu producent przygotował 2 rodzaje atramentów tzw. „rigid” oraz „roll”. Te drugie cechują się wysoką rozciągliwością, tak ważną przy zadruku materiałów elastycznych, np. folii wylewanych.

Cechą wspólną obu atramentów, jak i technologii LED-UV jest utrwalenie w momencie druku, przez co wydruk jest gotowy do dalszej obróbki, aplikacji lub sprzedaży bezpośrednio po ściągnięciu z plotera.

Urządzenie oferują najwyższą jakość zadruku na takich materiałach jak ABS, aluminium, PE, PET, PMMA (akryl), PP, PS, PVC, szkło. Dzięki zastosowaniu lakieru można dodatkowo uzyskać efekt uszlachetniający lub 3D (pismo Braille, wyczuwalna w dotyku faktura np. drewna).

ValueJet serii UH to plotery 6-kolorowe. Oprócz wspomnianego już lakieru, dochodzą standardowe kolory CMYK oraz BIAŁY. Dzięki białemu atramentowi, diametralnie rozszerzają się możliwości plotera. Kolor ten stosowany jako poddruk umożliwia zadruku kolorowych nośników. Natomiast stosowany jako nadruk na grafice CMYK umożliwia znakowanie materiałów przezroczystych od strony wewnętrznej (szkła, pleksy, itd.). Oczywiście można drukować także samym kolorem białym np. na czarnych płytach typu Ikobond.

W trybie druku z roli maksymalna szerokość materiału wynosi 1625 mm. W zależności od wybranej nawijarki, można założyć role o ciężarze do 30, 80 lub 100 kg.

W stołowym trybie „flatbed” ploter może zadrukować płytę o maksymalnej szerokości 1625 mm i długości 1200 mm, przy ciężarze nie przekraczającym 15 kg. Grubość materiału w obu trybach może wynosić aż 15 mm.

Szczegóły i rejestracja na wydarzenie na stronie organizatora. Udział jest bezpłatny.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764