logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dni otwarte plotera bigująco-tnącego z podajnikiem Iecho PK w Akonda

  PR 01.03.2021, przeczytano 480 razy
ilustracja

Akonda zaprasza na dni otwarte plotera tnąco-bigującego z automatycznym załadunkiem iEcho PK. Po raz pierwszy dni otwarte odbędą się w formie mieszanej – on-line w czwartek 4.03, w dwóch sesjach o 10.00 i 15.00 oraz tradycyjnie w piątek 5.03 w siedzibie firmy w Piasecznie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dni-otwarte-plotera-bigujaco-tnacego-z-podajnikiem-iecho-pk-w-akonda,390430,artykul.html

Plotery iEcho serii PK wyposażone są w nóż oscylacyjny do cięcia tektury falistej i materiałów spienionych, noże wleczone do cięcia kartonów, papieru i nacinania papieru samoprzylepnego przy produkcji naklejek czy etykiet (także z roli), a także kamerę CCD do pozycjonowania arkusza na stole. Pneumatyczny system bigowania z naciskiem 5kg pozwala na łatwe zaginanie kartonu i papieru po obróbce, gdzie maksymalna gramatura bigowanego materiału to nawet 400g/m2. Zastosowane systemy zapewniają dokładną pracę, unikalny i wysokiej jakości produkt do zrealizowania w krótkim czasie, na ograniczonej przestrzeni. Plotery iEcho dostępne są w 3 rozmiarach – 40x60cm, 53x76cm i 90x120cm. Akonda zaprezentuje najpopularniejszy model – PK 0705 w formacie 53x76cm, ale opowie też po raz pierwszy o nowym modelu PK1209 w rozmiarze 90x120cm.

Akonda zaprezentuje również możliwości rozwoju oferty produktów drukarni o niskonakładowe opakowania kartonowe czy tekturowe. Jest to niezwykle pożądany produkt, czerpiący z wykładniczego rozwoju rynku e-commerce w Polsce. Linia Digital Box Factory pozwala na projektowanie i wykonanie opakowań zgodnie z modelami Fefco dla tektury falistej i Ecma dla kartonu, złocenie wydruku cyfrowego na Qtopic i wycinanie na ploterze iEcho PK, a w skład całej linii wchodzi również soft do projektowania opakowań

Zapraszamy do rejestracji na stronie www.akonda.pl/dniotwarte, wybierając dogodną dla siebie formę prezentacji. W czwartek 4.03 taka możliwość będzie podczas prezentacji online o godzinie 10:00 i o godzinie 15:00, w trakcie której specjaliści odpowiedzą też na pytania zadawane na żywo. W piątek 5.03 marca Akonda zaprasza do swojej siedziby w Piasecznie osobiście.

Źródło: AKONDA S.C.

www.akonda.pl


brak ikonki
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Akonda

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764