logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dni otwarte plotera bigująco-tnącego z podajnikiem Iecho PK w Akonda

  PR 01.03.2021, przeczytano 240 razy
ilustracja

Akonda zaprasza na dni otwarte plotera tnąco-bigującego z automatycznym załadunkiem iEcho PK. Po raz pierwszy dni otwarte odbędą się w formie mieszanej – on-line w czwartek 4.03, w dwóch sesjach o 10.00 i 15.00 oraz tradycyjnie w piątek 5.03 w siedzibie firmy w Piasecznie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dni-otwarte-plotera-bigujaco-tnacego-z-podajnikiem-iecho-pk-w-akonda,390430,artykul.html

Plotery iEcho serii PK wyposażone są w nóż oscylacyjny do cięcia tektury falistej i materiałów spienionych, noże wleczone do cięcia kartonów, papieru i nacinania papieru samoprzylepnego przy produkcji naklejek czy etykiet (także z roli), a także kamerę CCD do pozycjonowania arkusza na stole. Pneumatyczny system bigowania z naciskiem 5kg pozwala na łatwe zaginanie kartonu i papieru po obróbce, gdzie maksymalna gramatura bigowanego materiału to nawet 400g/m2. Zastosowane systemy zapewniają dokładną pracę, unikalny i wysokiej jakości produkt do zrealizowania w krótkim czasie, na ograniczonej przestrzeni. Plotery iEcho dostępne są w 3 rozmiarach – 40x60cm, 53x76cm i 90x120cm. Akonda zaprezentuje najpopularniejszy model – PK 0705 w formacie 53x76cm, ale opowie też po raz pierwszy o nowym modelu PK1209 w rozmiarze 90x120cm.

Akonda zaprezentuje również możliwości rozwoju oferty produktów drukarni o niskonakładowe opakowania kartonowe czy tekturowe. Jest to niezwykle pożądany produkt, czerpiący z wykładniczego rozwoju rynku e-commerce w Polsce. Linia Digital Box Factory pozwala na projektowanie i wykonanie opakowań zgodnie z modelami Fefco dla tektury falistej i Ecma dla kartonu, złocenie wydruku cyfrowego na Qtopic i wycinanie na ploterze iEcho PK, a w skład całej linii wchodzi również soft do projektowania opakowań

Zapraszamy do rejestracji na stronie www.akonda.pl/dniotwarte, wybierając dogodną dla siebie formę prezentacji. W czwartek 4.03 taka możliwość będzie podczas prezentacji online o godzinie 10:00 i o godzinie 15:00, w trakcie której specjaliści odpowiedzą też na pytania zadawane na żywo. W piątek 5.03 marca Akonda zaprasza do swojej siedziby w Piasecznie osobiście.

Źródło: AKONDA S.C.

www.akonda.pl


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: Akonda

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platige Image pozyskało 6 mln zł z prywatnej emisji akcji z przeznaczeniem na projekty gamingowe
Platige Image zakończyło prywatną emisję akcji, w ramach której pięciu inwestorów instytucjonalnych nabyło 240 tys. akcji, stanowiących 7% w podwyższonym kapitale, podała spółka. Pozyskany kapitał w wysokości 6 mln zł będzie w całości przeznaczony na realizację pierwszych projektów gamingowych, w związku z nową strategią Spółki na lata...
Obiektyw Voigtlander Ultron I i II 28 mm f/2,0 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam zaprezentować nową wersję obiektywu Voigtlander Ultron 28 mm f/2,0 z mocowaniem Leica M.
Mary Kay Inc. uruchamia platformę Suite 13TM zapewniającą angażujące doświadczenia wirtualne
Globalna marka kosmetyczna Mary Kay Inc. i działające w jej ramach Global Design Studio przedstawiają Suite 13TM, innowacyjne wirtualne doświadczenie kosmetyczne, które wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do stworzenia wersji cyfrowej pierwszego wirtualnego showroomu Mary Kay. Zaprojektowany przy użyciu najnowszej technologii wirtualnej rzeczywistości nowy Suite 13TM oferuje...
SPi Global zmienia markę na Straive
SPi Global zaprezentował swój nowy awatar pod nazwą Straive (wymawiany tak samo jak słowo „strive” - „strajw” [dążyć]). Po licznych zmianach, jakie zaszły w ostatnich latach, w tym dużych przejęciach, otwarciu nowych strumieni przychodów czy dalszej konsolidacji kluczowych działów przedsiębiorstwa, nowa marka na nowo definiuje propozycję...
Trwa kampania informacyjna #Szczepimysię dedykowana rocznikom 1962-1973
Od 12 kwietnia trwa kampania informacyjna #SzczepimySię skierowana do osób w wieku 48-59 lat. Wszyscy urodzeni w latach 1962-1973, którzy są zainteresowani szczepieniem przeciw COVID-19, mają możliwość zarejestrować się na konkretny termin. Ambasadorem kampanii jest znany i lubiany aktor Cezary Pazura.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764