logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dni Otwarte w Atrium: nowe plotery Summa S One

  PR 03.02.2021, przeczytano 833 razy
ilustracja

Plotery Summa S One to kolejny krok w rozwoju ploterów tnących jako następstwo kultowej serii "D". Zbudowane całkowicie od podstaw, z wykorzystaniem doświadczenia zdobytego przez lata projektowania i budowy ploterów rolowych, udoskonalone zostały w szereg nadrzędnych wartości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dni-otwarte-w-atrium%3A-nowe-plotery-summa-s-one,390061,artykul.html

Technologie użyte w produkcji oraz jakość tych maszyn sprawią, że ponadczasowa Seria S One przez długi czas pozostanie bezkonkurencyjna.

W celu poznania nowych ploterów oraz ich możliwości pragniemy serdecznie zaprosić Państwa na nasze wydarzenie
"Dni Otwarte w Atrium Centrum Ploterowe", które odbywać się będzie w dniach 3-5 lutego. Podczas wydarzenia prezentowane będą również plotery tnące Summa seria „F”.

 

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764