logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dni Otwarte w Atrium: nowe plotery Summa S One

  PR 03.02.2021, przeczytano 826 razy
ilustracja

Plotery Summa S One to kolejny krok w rozwoju ploterów tnących jako następstwo kultowej serii "D". Zbudowane całkowicie od podstaw, z wykorzystaniem doświadczenia zdobytego przez lata projektowania i budowy ploterów rolowych, udoskonalone zostały w szereg nadrzędnych wartości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dni-otwarte-w-atrium%3A-nowe-plotery-summa-s-one,390061,artykul.html

Technologie użyte w produkcji oraz jakość tych maszyn sprawią, że ponadczasowa Seria S One przez długi czas pozostanie bezkonkurencyjna.

W celu poznania nowych ploterów oraz ich możliwości pragniemy serdecznie zaprosić Państwa na nasze wydarzenie
"Dni Otwarte w Atrium Centrum Ploterowe", które odbywać się będzie w dniach 3-5 lutego. Podczas wydarzenia prezentowane będą również plotery tnące Summa seria „F”.

 

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764