logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dni Otwarte z ploterami Mutoh już 6 kwietnia

  PR 05.04.2017, przeczytano 420 razy
ilustracjastrzałka

Kto nie uczestniczył w ostatnich branżowych wydarzeniach, nic nie stracił. Polski dystrybutor ploterów Mutoh zaprasza do Opola, na przedsezonowe prezentacje tych japońskich drukarek wielkoformatowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dni-otwarte-z-ploterami-mutoh-juz-6-kwietnia,32051,artykul.html

Atrium Centrum Ploterowe regularnie, kilka razy w roku organizuje Dni Otwarte, na które przyjeżdżają zainteresowani drukiem wielkoformatowym z całego kraju. Za każdym razem na uczestników czeka kilkanaście urządzeń do produkcji wielkoformatowej.

- Dni Otwarte to wspaniała okazja sprawdzić możliwości różnych modeli urządzeń. Jesteśmy obecni na wszystkich targach branżowych, ale jak wiadomo, zgiełk i czas nie pozwala dogłębnie zapoznać się z możliwościami technicznymi, porównać maszyny, dobrać najbardziej odpowiednią do swojego charakteru produkcji. Po to organizujemy regularnie Dni Otwarte, w różnych regionach Polski, ale najczęściej, jak i tym razem w naszej centrali w Opolu. Zaprezentujemy kilkanaście drukarek wielkoformatowych, w tym osiem urządzeń marki Mutoh. Począwszy od ValueJet  628 w 62-centymentrowej szerokości, przez popularne maszyny 160-centymetrowe takie jak VJ-1604X, VJ-1624X czy VJ-1638X po ponad 3-metrowe maszyny produkcyjne.

Na uczestników oprócz maszyn będą czekały także nie mniej ciekawe tematy związane z materiałami eksploatacyjnymi.

- Nie poznalibyśmy możliwości maszyny drukującej bez odpowiednich nośników i atramentów. Ale ich dobór to wcale nie jest prosta sprawa. Temat jest jeszcze bardziej skomplikowany, jeżeli w grę wchodzi zarządzanie kolorem. Ale z tym przychodzą technologie zaimplementowane w naszych maszynach jak Mutoh Intelligent Interweaving czy Mutoh DropMaster, zaawansowane oprogramowanie jak Onyx 12, nowoczesne atramenty w systemach workowych i nasi specjaliści. W takim połączeniu dla operatora druk staje się łatwy i przyjemny.

Atrium Centrum Ploterowe, jako wyłączny polski dystrybutor drukarek Mutoh zaprezentuje 8 urządzeń tej marki do druku cyfrowego w kilku technologiach druku: UMS Nano-Resin, LED-UV, DTG i sublimacyjnej.

Najszybszym prezentowanym urządzeniem będzie Mutoh ValueJet 1638 X o szerokości  druku 162 cm. Rozwija on prędkość do blisko 100 m2/h. W tej samej szerokości japoński producent proponuje jeszcze 2 modele: 1624X i 1604X. Ten ostatni dostępny jest w sugerowanej cenie poniżej 10 tys. Euro netto. Wszystkie posiadają topowe technologie Mutoh: druk rozmytym, inteligentnym rastrem eliminującym paskowanie i pozwalającym na ładny i szybki druk. Drugą technologią jest DropMaster czyli technika kompensująca grubość materiału, przez co wydruk jest tak samo ostry na cienkim papierze jak i na grubym banerze. Wszystkie potrafią także drukować zmienną wielkością kropli atramentu przez co detale są ostre, gradienty płynne a aple jednolite.

Nieco węższymi urządzeniami rolowymi, które można będzie przetestować na pokazach będzie Mutoh ValueJet 1324X o szerokości zadruku 137 cm oraz 62-centymetrowy VJ-628.

ValueJety serii X oprócz wspomnianych technologii, drukują certyfikowanymi atramentami Mutoh UMS, które cechują się szerokim gamutem barwnym pokrywającym w 83% paletę Pantone C. Umożliwia to osiągnięcie kolorów firmowych wymaganych przez wiele dużych firm, przez co możliwość obsłużenia takiego kontraktu.

Japoński producent wprowadził na rynek atramenty UMS dostępne od niedawna w workach. Do tej były dystrybuowane w kasetach i butlach. Nowy sposób przechowywania i dystrybuowania wprowadza kilka znaczących udogodnień.

- Możemy mówić w przypadku worków o małej rewolucji.  W odróżnieniu od kaset, główną ich zaletą jest ich hermetyczność. Po pierwsze, oznacza to, że atrament nie ma kontaktu z powietrzem, a co za ty idzie jego skład pozostaje nienaruszony. Po drugie atramenty są odgazowane. Trzecią zaletą jest to, że operator nie ma kontaktu z cieczą atramentu, co czyni pracę czystszą dla urządzenia jak i samego komfortu pracy, np. poprzez brak rozlanego tuszu lub brudnych rąk. Sposób dystrybucji oprócz czynnika jakościowego wprowadza też ekonomiczny. Worek jest umiejscawiany w ploterze, w specjalnym adapterze w pozycji pionowej. Takie rozwiązanie pozwala na spłynięcie 100% zawartości worka do maszyny, co w konkurencyjnych rozwiązaniach w układzie poziomym jest nie możliwe - ze stratą nawet 10-30% niewykorzystanego tuszu w kasecie. Na czynnik ekonomiczny może mieć też fakt, że dzięki pionowej pozycji wykorzystujemy mniej miejsca za ploterem a jak wiadomo powierzchnia biurowa czy w pracowni jest cenna. - mówi Michał Pytel, specjalista dz. ploterów w Atrium Centrum Ploterowe.

Oprócz ploterów rolowych, Mutoh proponuje także dedykowane rozwiązania do sublimacji, druku bezpośredniego na odzieży (DTG) i na materiałach sztywnych (LED-UV).

Najpopularniejszym drukarką do zadruku wszelkiego rodzaju gadżetów i przedmiotów o grubości do 7 cm jest Mutoh ValueJet 426 UF. Jest to urządzenie pracujące w technologii LED-UV (atrament utwardzany na powierzchni przedmiotu za pomocą lampy LED) o formacie zadruku A3+.

- Sprawdzi się on wielu branżach, często w takich, o których nawet nie pomyślelibyśmy. Możemy zadrukować nim od gadżetów reklamowych jak piłki golfowe, puzzle czy długopisy, przez obudowy telefonów i różnego rodzaju dekoracje po panele sterowania, elementy szklane, drewniane czy metalowe. Drukarka ta wyposażona jest w kolor biały oraz uszlachetniający lakier.

Większym ploterem pracującym w tej technologii jest Mutoh ValueJet 1626 UH. Jego szerokość robocza wynosi 162 cm i obsługuje materiały płaskie o grubości do 15 mm. Jego celem będą więc wszelkie szyldy, dekoracje, prototypy opakowań, tablice, itd.

Ostatnią, prezentowaną japońską drukarką będzie Mutoh ValueJet 405 GT.

- „GT” to specjalista od zadruku bezpośredniego koszulek. Dzięki zastosowaniu koloru białego, możemy zadrukowywać zarówno białe jak i kolorowe tkaniny. Obsługa tej drukarki jest bardzo prosta a możliwości zastosowania bardzo szerokie od eventów, przez koncerty i wydarzenia sportowe przez sprzedaż koszulek w Internecie.

Udział w pokazach jest bezpłatny, po rejestracji na stronie dystrybutora.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764