logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dni Otwarte z ploterami Mutoh w Poznaniu

  PR 28.05.2020, przeczytano 645 razy
ilustracja

Po Krakowie i Warszawie, Atrium Centrum Ploterowe oraz IKONOS zapraszają na Dni Otwarte, do pozostałych oddziałów firmy – w najbliższy piątek, 29 maja wielkoformatowe drukarki Mutoh będą prezentowały swoje możliwości w Poznaniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dni-otwarte-z-ploterami-mutoh-w-poznaniu,387198,artykul.html

Wiosenne Dni Otwarte Atrium goszczą w pięciu miastach Polski, w których organizator posiada zlokalizowane oddziały.

- Pierwsze dwa spotkania, w Krakowie oraz Warszawie za nami. Zostały dobrze przyjęte przez licznych uczestników, którzy po okresie spowolnienia gospodarczego, są gotowi na powrót do normalnego działania i rozwoju swoich wielkoformatowych biznesów. Atrium jako pierwsza firma w branży wyszła naprzeciw potrzebom technologicznym branży druku wielkoformatowego, organizując prezentacje urządzeń w formule „dni otwartych”.

Dni Otwarte Atrium organizowane są z zachowaniem rekomendowanych zasad bezpieczeństwa (m.in. dla uczestników będą dostępne maseczki i rękawiczki jednorazowe oraz płyn do higieny rąk).

Plotery (nie tylko) dla eXpertów

- Najnowszym prezentowanym urządzeniem będzie Mutoh XpertJet. Nazwa oddaje profesjonalny charakter urządzenia. Ale trzeba podkreślić, że jego możliwości doceni i wykorzysta także wielkoformatowy laik.

Mutoh XpertJet to najnowsza seria drukarek rolowych japońskiego producenta. W sprzedaży dostępne są już dwa modele: 1641SR i 1682SR. Są to odpowiednio drukarki cztero- (CMYK) i 8-kanałowe (2xCMYK lub CMYK LC LM LK). Ich wydajność sięga odpowiednio 53 i 87 m2/h.

XpertJet, jako sukcesor linii ValueJet, posiada najlepsze rozwiązania poprzedników, a także szereg nowych rozwiązań jak np. dwa rodzaje atramentów do wyboru: atramenty eko-solwentowe nowej generacji z certyfikatem GreenGurad Gold lub wielokrotnie nagradzane atramenty żywiczne Mutoh UMS z certyfikatem Eurofins Indoor Air Comfort.

Mutoh XpertJet wyróżnia się także nowoczesnym, czarnym wyglądem i ulepszoną konstrukcją. Na pokładzie zaimplementowano technologię DropMaster w wersji 2, dotykowy panel sterowania, nowe systemy prowadzenia mediów i wiele innych nowatorskich rozwiązań.

- Na dniach otwartych nie zabraknie popularnych drukarek Mutoh ValueJet serii X. W stolicy Wielkopolski zaprezentujemy model o szerokości druku 137 cm – Mutoh ValueJet 1324X.

Plotery Mutoh ValueJet serii X, pracują w technologii żywicznej. Oznacza to, że drukują ekologicznymi, certyfikowanymi w Europie atramentami Mutoh UMS. To co odróżnia te atramenty od innych „eko” rozwiązań na rynku to ich skład, który bazuje na żywicach. Co więcej, szeroki gamut kolorystyczny pozwala drukować „korporacyjne” kolory, dzięki 83-procentowemu pokryciu palety Pantone C.

- Atramenty Mutoh UMS posiadają europejski certyfikat Eurofins Indoor Air Comfort, co oznacza, że wydruki są bezpieczne w aplikacjach wewnętrznych, czyli w pomieszczeniach mieszkalnych, użyteczności publicznej, ośrodkach zdrowia, itd.

Seria ploterów Mutoh ValueJet X obejmuje kilka modeli różniących się szerokością roboczą i produktywnością. W zależności od wymagań i potrzeb użytkownika, do wyboru są 2 szerokości: 1.37 i 1.62 m, a prędkość maksymalna sięga od 15 do prawie 100 m2/h. Wszystkie natomiast posiadają cechę wspólną – japońskie technologie: Mutoh Intelligent Interweaving, Mutoh DropMaster oraz zmienną wielkość kropli.

Cechą wyróżniającą „zieloną” technologię w ploterach Mutoh od innych tzw. „eko-rozwiązań” na rynku, jest niski (nawet kilkukrotnie niższy) pobór prądu.

Drukarki UV do gadżetów i wielkiego formatu

- Dużym zainteresowaniem cieszą się obecnie tzw. drukarki UV do gadżetów. Przedstawiciela tej grupy urządzeń nie zabraknie na dniach otwartych. Zaprezentujemy drukarkę w formacie A2+ - Mutoh ValueJet 626UF.

Mutoh VJ-626UF, to kompaktowa drukarka LED-UV przeznaczona do druku bezpośredniego w formacie A2+.  Dzięki natychmiastowemu utwardzaniu atramentu na strukturze obiektu, pozwala na bezpośredni zadruk wielu materiałów i gotowych produktów (m.in. gadżetów).

Drukarka do gadżetów (ale nie tylko) znajduje zastosowanie w wielu firmach, np. w: agencjach reklamowych, u producentów trofeów sportowych, u producentów zabawek i gadżetów, u producentów sprzętów elektrycznych, czy w szeroko rozumianym przemyśle do znakowania produktów i podzespołów. Sprawdzi się także w firmach produkujących na własne potrzeby np. tabliczki informacyjne.

- Liczne instalacje tej drukarki na całym świecie, w tym w Polsce, potwierdzają trafność wyboru tej drukarki do gadżetów. Startupy jak i firmy z długoletnią tradycją „rozkręciły” wspaniałe i inspirujące biznesy dzięki tej „małej” drukarce o wielkich możliwościach.

VJ-626UF umożliwia wysoką jakość zadruku m.in. na takich materiałach jak ABS, aluminium, PE, PET, PMMA (akryl), PP, PS, PVC, szkło, drewno czy kamień.  

Prezentowany Mutoh ValueJet 626UF można w dowolnym momencie doposażyć w moduł obrotowy, który umożliwia bezpośredni druk na obiektach o kształcie cylindrycznym, np.: butelkach, bidonach, walcowatych opakowaniach i pojemnikach, świecach, gadżetach, rurkach, itd. Sprawdzi się w personalizacji, dekoracji pojedynczych wzorów, zadruku prototypów i niskonakładowej produkcji.

Mutoh w swoim portfolio maszyn LED-UV posiada jeszcze kilka serii urządzeń pracujących w tej technologii, które sprawdzają się w wielu gałęziach przemysłu, poligrafii, reklamy czy też dekoracji.

- Podczas Dni Otwartych pokażemy hybrydowy czyli rolowo-stołowy, a co za tym idzie wysoce wszechstronny ploter drukujący VJ-1638UH. Jego szerokość zadruku sięga 162 cm, a grubość obsługiwanych materiałów i przedmiotów sięga 15 mm. Dzięki hybrydowemu rozwiązaniu, nie ma potrzeby inwestowania w duże droższe urządzenia produkcyjne np. typu flatbed UV, aby móc drukować bezpośrednio na płytach, panelach, dekoracjach, itd.

Plotery sublimacyjne

Mutoh RJ-900 XG to najpopularniejsza w Polsce drukarka sublimacyjna japońskiej marki Mutoh. Liczbę instalacji „nad Wisłą” można już liczyć w kilku setkach. Cena na poziomie 3.990 euro netto, powoduje, że mogą sobie na nią pozwolić zarówno startupy, małe firmy i agencje reklamowe. Te drukarki sublimacyjne jako „farmy produkcyjne”, instalują także duże drukarnie-fabryki.

Drukarka sublimacyjna Mutoh RJ-900 XG daje szerokie możliwości zastosowania w wielu branżach: reklamowej, wystawienniczej, dekoratorskiej, odzieżowej czy gadżetowej. Sprawdzi się więc w produkcji: koszulek, odzieży sportowej, smyczy, tkanin dekoracyjnych i reklamowych. W procesie sublimacji grafikę można przenosić także na kubki, sprzęt sportowy, płyty, szkło, drewno, metal, tworzywa, gadżety i wiele, wiele innych.

5 x Dni Otwarte

Oprócz Poznania, Atrium Centrum Ploterowe zaprasza jeszcze do Gdańska (5 czerwca). Natomiast 10 czerwca w siedzibie głównej firmy będzie miało spotkania

Na uczestników oprócz opisanych urządzeń będą czekać eksperci ds. druku i materiałów a także doradca leasingowy, który na miejscu przygotuje ofertę finansowania bez pierwszej wpłaty.

Uczestnicy Dni Otwartych Atrium otrzymają także branżowe prezenty – polskiej produkcji materiały do druku marki IKONOS.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ambasada Ukrainy przygotowała kampanię „Dziękuję Ci, Polsko!”
Ambasada Ukrainy w Rzeczypospolitej Polskiej oraz Komunikacyjne Media Centrum przy Ambasadzie Ukrainy w RP przygotowali kampanię komunikacyjną „Dziękuję Ci, Polsko!” ("Thank You, Poland!"). Jej celem jest podkreślenie wdzięczności Ukraińców wobec Polaków za ogromną pomoc w łagodzeniu skutków pełnoskalowej wojny, wywołanej przez Rosje, w której do dzisiaj cierpi naród...
Bartłomiej Stańczak liderem teamu ING w Mediahub
Bartłomiej Stańczak jako media communication director dołączył do domu mediowego Mediahub. Został liderem zespołu kompleksowo pracującego dla ING Banku Śląskiego SA, kluczowego klienta agencji.
Żabka Jush w nowej kampanii przekonuje, że czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy
Kampania „Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy” jest kontynuacją zeszłorocznej komunikacji „No i super, że nie macie czasu na zakupy”. To odpowiedź Żabki Jush na sytuacje spotykające każdego z nas, kiedy wizyta w sklepie jest niemożliwa z różnych względów. To właśnie wtedy możemy zdecydować się na szybkie zakupy online....
Panasonic prezentuje nową generację monitorów klasy premium
Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na profesjonalne monitory klasy premium, Panasonic Connect Europe zaprezentował najnowszą generację monitorów LCD 4K UHD – serię SQ2H, które pozwalają na pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Niezawodne monitory dostępne są w siedmiu rozmiarach ekranu - od 43 do 98 cali - i idealnie nadają się do sal konferencyjnych...
Leaseplan świętuje 60 lat obecności na świecie globalną kampanią
LeasePlan, wiodąca firma świadcząca usługi Car-as-a-Service z 1,9 mln pojazdów zarządzanych w blisko 30 krajach, obchodzi sześć dekad świadczenia usług wynajmu długoterminowego samochodów. Z okazji urodzin firma przygotowała globalną kampanię „60 years of matchmaking” oraz wyjątkową ofertę urodzinową dla małych i średnich firm.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764