logo
WIADOMOŚCI

Dni Zielonej Góry - Winobranie 2018: Konkurs na plakat

redakcja   30.06.2018, przeczytano 373 razy
ilustracjastrzałka

Okręg Zielonogórski ZPAP oraz Zielonogórski Ośrodek Kultury zapraszają do udziału w konkursie na plakat Dni Zielonej Góry WINOBRANIE 2018. Pula nagród wynosi 6 tys. zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dni-zielonej-gory---winobranie-2018:-konkurs-na-plakat,37079,artykul.html

Celem konkursu jest wyłonienie stojącego na wysokim poziomie artystycznym projektu plakatu, który będzie towarzyszył obchodom Dni Zielonej Góry Winobranie 2018 i stanie się plastyczną wizytówką imprezy. Plakat powinien nawiązywać do winiarskiej tradycji i tożsamości Miasta.

Wernisaż wystawy pokonkursowej odbędzie się w Galerii Pro Arte Okręgu Zielonogórskiego ZPAP, po uroczystości przekazania przez Prezydenta Miasta Bachusowi kluczy do bram Miasta. Wystawa będzie istotnym punktem uroczystości winobraniowych.

Terminarz:

Termin zgłaszania prac – do 20 lipca 2018
Rozstrzygnięcie konkursu – 26 lipca 2018
Otwarcie wystawy pokonkursowej – 8 września 2018, Galeria Pro Arte Okręgu Zielonogórskiego ZPAP

NAGRODY:

Grand Prix – 4000 zł, druk plakatu i afisz
2 wyróżnienia po 1000 zł
przewidywane są nagrody sponsorów

Źródło: Okręg Zielonogórski ZPAP

www.zpap.zgora.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Śląska Rzecz: Laureaci 13. edycji Konkursu w Galerii Signs.pl
- Po co w komu wzornictwo? Po co w ogóle brać udział w konkursie? Ponieważ nagrody i nominacje to potwierdzenie najwyższej jakości, a także certyfikat dbałości o ludzi – widzów, klientów, mieszkańców… – zauważyła Ewa Gołębiowska, dyrektorka Zamku Cieszyn, w którym po raz 13. wręczono nagrody w konkursie „Śląska Rzecz”.
Tofu Studio z nagrodą Miasta Gdańska i nominacjami w konkursie im. Josepha Bindera
TOFU Studio w ubiegłą niedzielę odebrało z rąk Prezydenta Gdańska, Pawła Adamowicza, nagrodę Miasta Gdańska za Promocję Kultury Gdańska im. Martina Opitza za 2017 rok. Prace gdańskiego studia zostały również zauważone i nominowane do jednego z najbardziej prestiżowych europejskich konkursów projektowych: Joseph Binder Award 2018.
Konkurs Biuletynów Firmowych: Ostatni tydzień na zgłaszanie prac
Wprowadzenie całkowitej poufności danych zawartych w zgłaszanych pracach oraz trzech nowych kategorii konkursowych to najważniejsze zmiany w 18. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Udział w Konkursie niezmiennie jest bezpłatny.
Kampania „Otwórz się na…” realizowana dla Porta KMI Poland, największego producenta drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, otrzymała nominację w Konkursie Marketingu „Golden Arrow” w kategorii „Kampania zintegrowana BtoC”. Za koncepcję, przygotowanie i realizację kampanii na rzecz Porty odpowiadała agencja CIA-Content Impact Agency.
Największa w historii edycja konkursu Braunprize
3087 zgłoszeń oznacza, że tegoroczna edycja konkursu BraunPrize będzie największą w jego 50-letniej historii.
 
wtorek 17.07.2018, 126 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone