logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Do dentsu Polska dołączył Bartosz Malina

  PR 02.12.2024, przeczytano 934 razy
ilustracja

Do dentsu Polska dołączył Bartosz Malina i objął stanowisko Head of AI. Głównym zadaniem Bartosza będzie rozwijanie tego obszaru, budowanie zespołu konsultantów oraz wspieranie klientów dentsu w implementacji narzędzi AI oraz wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań, które odpowiadają na zmieniające się potrzeby rynku zarówno w Polsce, jak i w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Przed dołączeniem do dentsu związany był z Warner Bros. i Discovery Networks. W dentsu Polska będzie raportował bezpośrednio do Marcina Dobrzynieckiego, Chief Delivery Officera i współpracował z ekspertami z całego regionu EMEA, budując standardy i wypracowując najlepsze praktyki w zakresie AI.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/do-dentsu-polska-dolaczyl-bartosz-malina,406694,artykul.html

Dentsu Polska od lat wykorzystuje sztuczną inteligencję w różnych obszarach swojej działalności. Decyzja o centralizacji tych kompetencji i utworzeniu dedykowanego zespołu pozwoli grupie podnieść jakość świadczonych usług i zautomatyzować procesy.

Sztuczna inteligencja to strategiczny obszar, który pozwala nam działać bardziej efektywnie i odpowiadać na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania oparte na AI. Bartosz ma unikalne doświadczenie w ocenie i wdrażaniu narzędzi AI, dzięki czemu tworzy rozwiązania dostosowane do zmieniających się potrzeb rynku. Jego wiedza i praktyczne podejście, w połączeniu z dostępem do innowacyjnych technologii, często jeszcze przed ich rynkowym debiutem, uczyniły go cenionym ekspertem w swojej dziedzinie. Dlatego jestem przekonany, że dołączenie Bartosza do dentsu pozwoli nam wprowadzić ten obszar na nowy poziom – komentuje Marcin Dobrzyniecki, Chief Delivery Officer, dentsu Polska.

Bartosz Malina jest doświadczonym Generative AI Data Scientist i managerem kreatywnym z ponad 15-letnim stażem w branży medialnej oraz kilkuletnim doświadczeniem w obszarze Gen AI. Łączy unikalne kompetencje w zakresie analizy danych, sztucznej inteligencji i zarządzania kreatywnością. Specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań opartych na Generative AI, zarządzaniem projektami z zakresu Machine Learning, produkcją filmową i zarządzaniem zespołami kreatywnymi, Business Intelligence i zaawansowaną analityką danych.

Ponadto skutecznie łączy wiedzę techniczną z umiejętnościami kreatywnymi, specjalizując się w transformacji danych i tworzeniu innowacyjnych rozwiązań AI. Posiada bogate doświadczenie w kierowaniu zespołami multidyscyplinarnymi oraz wdrażaniu projektów łączących sztukę, technologię i biznes.

Aktualnie koncentruje się na rozwoju zastosowań Generative AI w biznesie, jednocześnie wykorzystując wieloletnie doświadczenie w produkcji filmowej i analityce danych.

Pasjonat nowych technologii, zorientowany na innowacje i efektywne łączenie świata kreatywnego z analitycznym podejściem do rozwiązywania problemów biznesowych.

Źródło: Dentsu Polska

dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Katarzyna Tomalska zarządza zespołem Michała Banaszewskiego w VML
Michał Banaszewski - Managing Partner w polskim oddziale VML - opuszcza agencję po prawie 14 latach.
Jakub Mączka obejmuje stanowisko w Platige Image
Z początkiem stycznia 2025 r. do zespołu Platige Image dołączył Jakub Mączka, obejmując funkcję Head of Motion Capture Studio. To strategiczny krok, mający na celu dalszy rozwój technologii, jak i dywersyfikację projektów studio.
Jan Zagrodzki dołącza do Cut The Mustard
Jan Zagrodzki dołącza do agencji Cut The Mustard i obejmuje stanowisko Business Directora. Kompleksowo zaopiekuje w strukturze kwestie biznesowe, zarówno na polu nowego biznesu, jak i działu obsługi klienta.
Artur Birnbaum z nową rolą w Grupie Agora
Od 1 lutego br. Artur Birnbaum obejmie stanowisko Chief Data and Digital Strategy Officer. Będzie odpowiadać za rozwój działu strategicznych analiz digitalowych i wspierać projekty digitalowe w Grupie Agora.
Bartosz Kwarciak dołącza do Grupy ZPR Media
Od stycznia br. do zespołu Grupy ZPR Media dołączył Bartosz Kwarciak. Został konsultantem zarządu TIME SA ds. rozwoju i zarządzania procesami biznesowymi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764