logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpił Game Changer

  PR 04.02.2022, przeczytano 439 razy

Game changer jest agencją przyszłości. Agencją 2030 roku! Wyrasta ona z doświadczenia i kompetencji całego Group One. Przewagą jest współpraca z ponad 500 specjalistami z grupy. Agencja zmienia zasady gry w: marketingu, komunikacji i mediach. Skupia się przede wszystkim na najnowszych obszarach komunikacji: metaverse, esport, gaming, nft, crypto, AI czy roboty. To jest przyszłość w marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/do-grona-firm-czlonkowskich-iab-polska-przystapil-game-changer,394667,artykul.html

Agencja jest przewodnikiem, który wprowadza marki w ten dynamiczny świat, bo wierzy, że dziś właśnie to jest game changerem w walce o rynkowe udziały.

Gry mamy we krwi! Od wielu lat prężnie zdobywamy doświadczenia podczas wielu realizacji dla wielu klientów z całego rynku w obszarze gamingu i esportu. Dołączam do IAB Polska, aby we współpracy z najlepszymi podmiotami wspólnie tworzyć, edukować i rozwijać nasz rynek właśnie w tych nowych obszarach marketing: metaverse, nft, crypto itp. Nasz świat się zmienia, zmienia się konsument, zmieniają się zachowania. Mamy tego świadomość i właśnie dlatego chcemy go wspólnie kreować i wnosić na jeszcze wyższy poziom efektywności.

- Będąc częścią grupy Gry i Esport w IAB Polska współtworzymy inicjatywy, które pozwolą jeszcze lepiej zrozumieć nasz świat i wykorzystać go przez marketerów do skutecznych kampanii. – Tomasz Przeździecki, CEO _game changer

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Stora Enso: otwarcie budynku z materiałów bazujących na drewnie
Wisdome Stockholm to nowa przestrzeń dla doświadczeń naukowych, usytuowana na dziedzińcu Narodowego Muzeum Nauki i Technologii w Sztokholmie. Budynek, w którym się znajduje zaprojektowano z myślą o zastosowaniu tu konstrukcji drewnianych m.in. do wykonania pomieszczeń w kształcie łuku, o powierzchni 1325 m2. Stora Enso była głównym partnerem i dostawcą...
Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764