logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła agencja Formup

  PR 27.01.2023, przeczytano 257 razy

FormUp to agencja performance marketingu, która wykorzystuje narzędzia digital marketingu, by mieć realny wpływ na sprzedaż i ROI. Działa inaczej niż rynek – nie tylko prowadzi kampanie reklamowe, ale przede wszystkim realizuje cele biznesowe klienta. U podstaw filozofii firmy leżą działania data driven, co przekłada się na sposób realizacji pracy w trzech głównych obszarach działalności: MEDIA, CONTENT, DATA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/do-grona-firm-czlonkowskich-iab-polska-przystapila-agencja-formup,398787,artykul.html

- Przez ostatnie kilka lat mocno dojrzeliśmy jako organizacja. Staraliśmy się zredefiniować sposoby wykorzystania ekosystemu digital do tworzenia kanału sprzedaży. Wraz z dużym wzrostem firmy chcemy również mocniej uczestniczyć w Związku Pracodawców Branży Internetowej. Pragniemy przełożyć naszą wiedzę i doświadczenia na współpracę w środowisku IAB, aby wspólnie tworzyć nowe standardy dla branży. – komentuje Michał Szynal, CEO FormUp.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764