logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła Performance Media

  PR 15.10.2021, przeczytano 322 razy

Performance Media to całościowa odpowiedź na digitalowe potrzeby Klientów (tzw. end-to-end).  Prowadzi kampanie 360 dla globalnych marek na całym świecie, w tym oczywiście również w Polsce. Nie tylko korzysta z pełnego wachlarza narzędzi digitalowych, ale także sama tworzy innowacyjne rozwiązania, na potrzeby swoich klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/do-grona-firm-czlonkowskich-iab-polska-przystapila-performance-media,393394,artykul.html

Posiada certyfikację Google i jest w czołówce jego największych partnerów w obszarze CEE. Ściśle współpracuje z Facebookiem oraz jako jedna z pierwszych agencji marketingowych w Polsce została partnerem TikToka.

Za przeprowadzone kampanie wielokrotnie nagradzana była prestiżowymi nagrodami branżowymi takimi jak, Effie, Mixx Awards czy Golden Arrow.

- Cieszymy się, że powracamy do grona członków IAB Polska. Ostatnie lata, stały dla nas mocno pod znakiem rozwoju kompetencji 360. Dziś pracujemy z Klientami w obszarach zarówno mediów, strategii komunikacji, contentu, jak i kreacji. Ponadto wciąż intensywnie rozwijamy sektor narzędzi technologiczny w zakresie zakupu mediów dla Klientów globalnych. Stworzyliśmy unikatowe narzędzia, które zostały docenione przez kilku największych światowych reklamodawców. Liczymy na owocną i inspirującą wymianę doświadczeń podczas odpowiednich grup roboczych – skomentował Adam Oskaldowicz, prezes Performance Media.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764