Performance Media to całościowa odpowiedź na digitalowe potrzeby Klientów (tzw. end-to-end). Prowadzi kampanie 360 dla globalnych marek na całym świecie, w tym oczywiście również w Polsce. Nie tylko korzysta z pełnego wachlarza narzędzi digitalowych, ale także sama tworzy innowacyjne rozwiązania, na potrzeby swoich klientów.
Posiada certyfikację Google i jest w czołówce jego największych partnerów w obszarze CEE. Ściśle współpracuje z Facebookiem oraz jako jedna z pierwszych agencji marketingowych w Polsce została partnerem TikToka.
Za przeprowadzone kampanie wielokrotnie nagradzana była prestiżowymi nagrodami branżowymi takimi jak, Effie, Mixx Awards czy Golden Arrow.
- Cieszymy się, że powracamy do grona członków IAB Polska. Ostatnie lata, stały dla nas mocno pod znakiem rozwoju kompetencji 360. Dziś pracujemy z Klientami w obszarach zarówno mediów, strategii komunikacji, contentu, jak i kreacji. Ponadto wciąż intensywnie rozwijamy sektor narzędzi technologiczny w zakresie zakupu mediów dla Klientów globalnych. Stworzyliśmy unikatowe narzędzia, które zostały docenione przez kilku największych światowych reklamodawców. Liczymy na owocną i inspirującą wymianę doświadczeń podczas odpowiednich grup roboczych – skomentował Adam Oskaldowicz, prezes Performance Media.
W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.
Źródło: IAB Polska