logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła spółka IMS S.A.

  PR 15.07.2022, przeczytano 344 razy

IMS S.A. od 2000r. działa w segmencie mediów i nowoczesnych technologii wykorzystując techniki umożliwiające skuteczne, efektywne biznesowo kreowanie nastroju i budowanie pozytywnej atmosfery w miejscu sprzedaży. IMS S.A to, notowanym na GPW, Polska firma działająca w segmencie mediów i nowoczesnych technologii. Specjalizują się w segmencie usług z zakresu marketingu sensorycznego i są liderem w tym obszarze. Przewagę i bezpieczeństwo swoich klientów, w segmencie audiomarketingu, budują na jedynej w kraju, własnej bazie muzycznej DML i rzetelnej prawnej wiedzy na temat legalności muzyki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/do-grona-firm-czlonkowskich-iab-polska-przystapila-spolka-ims-s.a.,396613,artykul.html

- W ramach świadczonych usług, od ponad 22 lat, oferujemy produkcję oraz emisję dźwiękowych i wizualnych kampanii reklamowych w miejscu sprzedaży, przy użyciu In-Store Radio i video (digital out of Home). Zadaniem naszych mediów audio i digital OOH jest przekierowanie klientów galerii bezpośrednio do salonów sprzedaży. – komentuje Michał Mozyrko, Head of Media Sales. - Odpowiednio dobrana forma reklamy In-Store media to istotny element oferty reklamowej dla praktycznie wszystkich reklamodawców i najemców. Z jej pomocą możemy wywierać znaczny wpływ na zachowanie konsumenta bezpośrednio w miejscu sprzedaży.  Nasze media są tam, gdzie nie ma tv, radia, prasy, czy outdooru.  Tuż przy punkcie sprzedaży konsumenci przechodzą do samego procesu sprzedaży, zaczynają kontakt bezpośredni z produktem lub usługą dostępną w galerii handlowej.

 

IMS S.A. odpowiada za emisję dźwiękowych kampanii reklamowych w ponad 1900 obiektach, w tym ponad 300 galeriach handlowych (ponad ponad 4000 ekranów digital signage i ponad 520 nośników reklamowych Digital Out-of-Home). Zasięg IMS In-Store Media w obsługiwanych przez firmę sieciach i galeriach handlowych to ponad 280 milionów kontaktów z reklamą rocznie. Miesięcznie, z przekazem reklamowym firma dociera do około 45 – 48 milionów kontaktów.

- Staramy się rozwijać sprzedaż reklam w centrach handlowych będąc niejako kontynuatorem komunikacji w innych mediach. Angażujemy się w pozyskiwanie partnerów i technologii pozwalających w skuteczny sposób rozwijać się naszym partnerom biznesowym. Dołączenie do IAB jest dla nas ważnym krokiem na drodze rozwoju nowoczesnych działań marketingowych także na polu omnichannel – dodaje Wojciech Piwocki, Wiceprezes Zarządu.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bossa Nova Events dla Tectum Group
17 maja 2024 roku Tectum Group, ekspert w usługach dekarskich na polskim rynku, zorganizował wydarzenie celebrujące 20-lecie swojej działalności w Polsce oraz inaugurujące nową siedzibę firmy. Realizację eventu powierzono agencji Bossa Nova Events, należącej do grupy Creative Brand Stories.
PIAP uczestniczy w spotkaniu EAC w Sztokholmie
Europejskie stowarzyszenia jednoczą się, aby rozwijać branżę produktów promocyjnych. W dniach 23-24 maja 2024 roku w Sztokholmie w Szwecji Polska Izba Artykułów Promocyjnych (PIAP) uczestniczyła jako słuchacz w spotkaniu kilku europejskich stowarzyszeń i Międzynarodowego Stowarzyszenia Produktów Promocyjnych (PPAI). Podczas wydarzenia przedstawiciele dziesięciu...
Stor9 z rekordowym wzrostem przychodów w 2023 roku
Stor9 – firma dynamicznie rozwijająca się w obszarach produkcji contentu oraz influencer marketingu – osiągnęła wzrost przychodów i zysku netto w 2023 roku. Przychody Stor9 wyniosły 23,9 mln zł, co oznacza 73-procentowy wzrost w porównaniu do roku poprzedniego. Zysk netto w tym okresie zwiększył się o 233% osiągając poziom 457 tys. zł.
mBank nowym klientem Altavia Kamikaze + K2
Altavia Kamikaze + K2 wygrywa przetarg mBanku i rozpoczyna obsługę marki w obszarze social mediów.
Kawy Nescafé w nowych opakowaniach
NESCAFÉ, pierwsza kawa rozpuszczalna, której początki sięgają 1938 roku, prezentuje swoją nową odsłonę. Marka zmienia identyfikację wizualną, którą można już zobaczyć m.in. na półkach sklepowych. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764