logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystępuje Bluecloud Interactive

  PR 29.10.2021, przeczytano 359 razy

O Bluecloud: Uzyskanie intuicyjnej wiedzy o tym, kim jesteś, komu służysz, gdzie się pojawiasz i jak się rozwijasz, jest być może najbardziej niezawodnym sposobem zapewnienia trwałego sukcesu Twojej firmy. Internet to dynamiczne środowisko. Zbierając na bieżąco dane i obserwując zmiany społeczne, możemy zdecydować, gdzie należy być i jaki przekaz zbudować dla grupy celowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/do-grona-firm-czlonkowskich-iab-polska-przystepuje-bluecloud-interactive,393600,artykul.html

Aby iść naprzód, potrzebujesz zarówno marketingu, jak i innowacji. Marka jest najpotężniejszym atutem Twojej firmy. Doświadczenie marki, które jest kluczowe w jej komunikacji, wynika z jej tożsamości, esencji, unikalnych obietnic, cech, wartości, kultury – wyrażonych na stronie internetowej, w logo i hasłach promocyjnych.

Pomagamy w ocenie i badaniach typu market research, zajmujemy się zarządzaniem ewolucją marki, budowaniem świadomości, odświeżeniem marki m.in. wdrożeniu pozytywnego experience’u na całej ścieżce zakupowej konsumenta.

- Razem z naszymi fantastycznymi pracownikami w Bluecloud Interactive posiadamy wieloletnie doświadczenie w organizacji i planowaniu kampanii promocyjnych online. Odpowiadamy za strategie promocji i komunikacji oraz interaktywne kreacje i innowacje. Zarządzamy zespołami kreatywnymi, działami social media, teamami produkcji interaktywnej, filmowej, content marketingowej, budujemy doświadczenia w martechu i omnichannelu. Kompetencje, które budowałem przez ostatnie 15 lat w niestandardowych działaniach e-marketingowych w takich obszarach jak: viral marketing/WoMM, Guerilla, social media, performance, event marketing, BTL/ATL, chcemy wykorzystać i razem z naszym zespołem i z IAB rozwinąć w Polsce dziedzinę, jaką jest experience marketing. Customer experience staje się kluczową dziedziną budującą przewagę na rynku, i aby świadczyć tego typu usługi a klienci chcieliby je kupować, trzeba wspólnie wyedukować nasz rynek. Posiadanie kompetencji w wymienionych obszarach jest niezbędne, aby budować dla firm i marek holistyczną strategię komunikacji online na potrzeby omnichannel marketing i dlatego, z jednej strony chcemy razem z IAB tworzyć i rozwijać polskie kompetencje w takich obszarach jak social media, a z drugiej strony polskiemu rynkowi reklamy trzeba pilnie pomóc zrozumieć rynek usług experience marketingowych. Customer Experience (CX), user experience (UX), brand experience (BX) to dziedziny, które należy w Polsce rozwijać i pogłębiać wiedzę na ich temat. Mamy nadzieję razem z IAB wnieść do polskiego krajobrazu digital marketingowego nową jakość i nowe spojrzenie na marketing, który już niedługo oparty będzie głównie na technologii i narzędziach typu CDP. Branża reklamowa nie może jednak zapomnieć, że BX to nie tylko martech i narzędzia, to nie tylko performance, budowanie pozytywnych doświadczeń oparte jest przede wszystkim na kreatywności, o czym też przy okazji chcemy wszystkim przypomnieć. – komentuje Piotr, Chief Experience Officer w Bluecloud Interactive.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764