logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Do grona klientów Big Picture dołączyła marka Wasa

  PR 11.02.2020, przeczytano 508 razy

Agencja zajmuje się doradztwem strategicznym oraz obsługą firmy w obszarze public relations w związku z nową komunikacją marki Wasa, obejmującą m.in. ogłoszenie nowej ambasadorki – Agnieszki Radwańskiej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/do-grona-klientow-big-picture-dolaczyla-marka-wasa,385645,artykul.html

Marka Wasa, powstała w 1919 roku, a od 1999 roku należąca do koncernu Barilla Bakery, jest największym producentem pieczywa chrupkiego na świecie. W swojej działalności łączy wielowiekową tradycję wspomnianego pieczywa chrupkiego z wymogami najwyższej jakości oraz potrzebami zdrowej diety współczesnego człowieka. W tym roku Wasa zaplanowała nową kampanię marketingową, obejmującą m.in. współpracę z ambasadorką, której oficjalne ogłoszenie odbyło się na początku lutego. Wybór Agnieszki Radwańskiej na ambasadorkę Wasa z pewnością nie jest przypadkowy. Jako ikona zdrowego stylu życia, polska legenda tenisa idealnie wpisuje się w filozofię marki.

Bieżące działania PR obejmują przygotowanie koncepcji strategicznej w zakresie komunikacji z mediami, organizację konferencji z udziałem nowej ambasadorki oraz prowadzenie biura prasowego, w tym koordynację działań egzekucyjnych.

Koordynacją działań po stronie agencji Big Picture zajmuje się Karolina Pękalska, PR Consultant, która na co dzień odpowiada za kluczowe projekty FMCG w agencyjnym teamie lifestyle prowadzonym przez Kamilę Kończak.

Współpraca nawiązana została w wyniku przetargu i obejmuje działanie projektowe.

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764