logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Do grona klientów eventowych Plej dołączył Budimex

  PR 24.11.2021, przeczytano 102 razy

We wtorek, 9 listopada, agencja wspierała organizacyjnie konferencję prezentującą wyniki finansowe Grupy Budimex po 3 kwartałach 2021.  Spotkanie skierowane do inwestorów i dziennikarzy, odbyło się w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Wydarzenie miało charakter hybrydowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/do-grona-klientow-eventowych-plej-dolaczyl-budimex,393882,artykul.html

To kolejny projekt realizowany z firmą Budimex. We wrześniu 2021 Plej zrealizował roadshow obejmujący 9 konferencji Budimex w 9 różnych miastach w całym kraju. W 4 tygodnie przedstawiono pracownikom firmy jej obecną sytuację finansową jak i plany na jej rozwój.

W spotkaniach uczestniczyło od 130 do 600 osób w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Lublinie, Suwałkach, Warszawie, Goleniowie, Poznaniu i Sopocie.

Źródło: Plej

www.plej.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czy trendy pro-eko zmieniają rynek opakowań w Polsce?
Stopniowy powrót do nastrojów sprzed pandemii może zwiastować, że na znaczeniu ponownie zyskają postawy i zachowania prośrodowiskowe. Wzrost świadomości ekologicznej był przed pandemią jednym z najważniejszych globalnych trendów konsumenckich. Wiele wskazuje na to, że niebawem znów stanie się istotnym czynnikiem wpływającym na codzienne wybory...
Electrolux z kampanią „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”.
Electrolux wystartował z kampanią pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”. W związku z działaniami, marka chce zachęcać swoich konsumentów do bardziej świadomego życia, które będzie dzięki temu lepsze, wprowadzania drobnych zmian wokół siebie i stosowania się do zasad zrównoważonych praktyk kulinarnych oraz niemarnowania żywności. W ramach kampanii,...
Ruszyła kampania „Każdy powód jest dobry, by pomagać”. W krótkich spotach Bank BNP Paribas pokazuje zaangażowanie swoich pracowników w wolontariat na rzecz Szlachetnej Paczki i zachęca innych do wpierania tej inicjatywy. Pierwsza faza kampanii potrwa od 1 do 25 grudnia 2021 r.
Do grona klientów Ocama Films, studia filmowego specjalizującego się w produkcjach typu tabletop, food film i demach produktowych, dołączyła Żabka Polska. W ramach współpracy studio przygotowało dla sieci ujęcia foodowe i dema produktowe do spotów TV oraz filmów wykorzystywanych w digitalu, promujących ofertę dań gotowych Szamamm. Autorem zdjęć i...
Marka SKYN rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii "Skin-on-skin poczujcie siebie" promującą prezerwatywy z innowacyjnego, ultramiękkiego materiału SKYNFEEL. Kampania jest prowadzona w trzech obszarach: na platformach mediowych, platformach społecznościowych oraz we współpracy z influencerami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764