Do grona klientów agencji interaktywnej KERRIS dołączyła firma Immergas, powierzając stworzenie oraz kompleksową obsługę portalu contentowego Ogrzewamdom.pl, a także działania social mediowe i performance marketingowe.
W ramach podjętych działań 1 października wystartował nowy portal edukacyjno-informacyjny www.ogrzewamdom.pl stworzony z myślą o wszystkich, którzy rozpoczynają budowę lub remont domu, modernizują ogrzewanie w mieszkaniu lub są entuzjastami ekologii i energooszczędnych rozwiązań. Portal powstał z inicjatywy firmy Immergas, wiodącej marki branży grzewczej w Polsce i na świecie.
- Content marketing w strategii komunikacji marki Immergas to odpowiedź na zmieniającą się potrzebę rynku i klientów, którzy stają się coraz bardziej świadomi i poszukują informacji dotyczących dostępnych rozwiązań w dziedzinie ogrzewania. Zależy nam na tym, aby nasz odbiorca mógł świadomie podejmować decyzje zakupowe i wiedział, co jest istotne przy wyborze odpowiedniego dla siebie systemu grzewczego. Od lat prowadzimy specjalistyczne szkolenia dla dystrybutorów, serwisantów i instalatorów z całej Polski. Występujemy na konferencjach i seminariach branżowych w roli eksperta. Teraz naszą wiedzą chcemy się podzielić z użytkownikiem końcowym, a z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku mamy najlepsze kompetencje, aby to robić - mówi Magdalena Oskiera, Dyrektor Marketingu Immergas Polska.
Agencja interaktywna KERRIS odpowiada za kompleksową realizację projektu, a także w ramach umowy realizuje kampanie reklamowe online oraz prowadzi social media portalu Ogrzewamdom.pl.
- Cieszymy się, że do grona naszych klientów dołączyła kolejna firma powierzając nam podjęcie jakościowych działań content marketingowych oraz kompleksową obsługę social media i promocji w internecie. Wierzymy, że zintegrowane działania bazujące na content marketingu są dobrą drogą do rozwoju biznesu - komentuje Ignacy Bochiński, Partner KERRIS Group.
Źródło: KERRIS