logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Do grona klientów Kerris dołączył Immergas

  PR 24.10.2018, przeczytano 469 razy
ilustracjastrzałka

Do grona klientów agencji interaktywnej KERRIS dołączyła firma Immergas, powierzając stworzenie oraz kompleksową obsługę portalu contentowego Ogrzewamdom.pl, a także działania social mediowe i performance marketingowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/do-grona-klientow-kerris-dolaczyl-immergas,379855,artykul.html

W ramach podjętych działań 1 października wystartował nowy portal edukacyjno-informacyjny www.ogrzewamdom.pl stworzony z myślą o wszystkich, którzy rozpoczynają budowę lub remont domu, modernizują ogrzewanie w mieszkaniu lub są entuzjastami ekologii i energooszczędnych rozwiązań. Portal powstał z inicjatywy firmy Immergas, wiodącej marki branży grzewczej w Polsce i na świecie.

- Content marketing w strategii komunikacji marki Immergas to odpowiedź na  zmieniającą się potrzebę rynku i klientów, którzy stają się coraz bardziej świadomi i poszukują informacji dotyczących dostępnych rozwiązań w dziedzinie ogrzewania. Zależy nam na tym, aby nasz odbiorca mógł świadomie podejmować decyzje zakupowe i wiedział, co jest istotne przy wyborze odpowiedniego dla siebie systemu grzewczego. Od lat prowadzimy specjalistyczne szkolenia dla dystrybutorów, serwisantów i instalatorów z całej Polski. Występujemy na konferencjach i seminariach branżowych w roli eksperta. Teraz naszą wiedzą chcemy się podzielić z użytkownikiem końcowym, a z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku mamy najlepsze kompetencje, aby to robić - mówi Magdalena Oskiera, Dyrektor Marketingu Immergas Polska.

Agencja interaktywna KERRIS odpowiada za kompleksową realizację projektu, a także w ramach umowy realizuje kampanie reklamowe online oraz prowadzi social media portalu Ogrzewamdom.pl.

- Cieszymy się, że do grona naszych klientów dołączyła kolejna firma powierzając nam podjęcie jakościowych działań content marketingowych oraz kompleksową obsługę social media i promocji w internecie. Wierzymy, że zintegrowane działania bazujące na content marketingu są dobrą drogą do rozwoju biznesu - komentuje Ignacy Bochiński, Partner KERRIS Group.

Źródło: KERRIS

www.kerris.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764