logo
WIADOMOŚCI

Do IAA Polska dołączają nowi członkowie

  PR 17.05.2018, przeczytano 449 razy

Zarząd IAA Polska przyjął w poczet swoich członków kolejne firmy. Do Stowarzyszenia, zasilając Ogólnopolską reprezentację marketerów zasilili dwaj marketerzy, jedna z największych grup reklamowych oraz dwie firmy technologiczne. Publicis Media, Lotte Wedel, Metro Advertising, Meetrics i Adtoox – nowi członkowie IAA Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/do-iaa-polska-dolaczaja-nowi-czlonkowie,36529,artykul.html

E.Wedel to najsilniejsza czekoladowa marka w Polsce o prawie 170-letniej historii, jest m. in. właścicielem najstarszej w Polsce fabryki czekolady. W ostatnich latach E.Wedel jest jedną z najszybciej rosnących firm czekoladowych w Polsce pod względem obrotów. Od września 2010 roku, Wedel jest częścią japońskiej Grupy LOTTE, międzynarodowego koncernu, założonego w 1948 roku. Obecnie Grupa działa w różnych dziedzinach biznesu, włączając w to sektor spożywczy, słodyczy, handlu, podróży i turystyki, chemiczny, rynek budowlany oraz finansowy.

Metro Advertising to spółka należąca do niemieckiego holdingu handlowego METRO, świadcząca usługi reklamowe dla spółek należących do grupy, jak również dla klientów zewnętrznych w 28 krajach. Firma oferuje profesjonalne wsparcie sieci handlowych na wszystkich etapach realizacji procesu produkcji i dystrybucji materiałów reklamowych oraz planowania i zakupu mediów. METRO ADVERTISING zatrudnia niemal 100 osób w swoich oddziałach w Düsseldorfie, Warszawie i Szanghaju.

Publicis Media jest obok Publicis Communications, Publicis Sapient oraz Publicis Healthcare, jednym z czterech globalnych centrów kompetencyjnych tworzących holding reklamowy Publicis Groupe. W ramach Publicis Media w Polsce działają agencje: Starcom, Zenith, Spark Foundry, Blue 449, Performics oraz LiquidThread. Każda z agencji, w oparciu o własne zasoby i ekspercką wiedzę, gwarantuje Klientom łatwy dostęp do wszystkich kluczowych kompetencji i usług specjalistycznych Publicis Media, odpowiadających na ściśle określone potrzeby biznesowe marek i firm.

Publicis Media jest jedną z dwóch największych pod względem obrotów grup agencji w Polsce (ranking RECMA). W 2017 r. Publicis Media zdobyła tytuł Najbardziej Pożądanego Pracodawcy w rankingu międzynarodowej firmy Antal.

Meetrics to powstała w 2008 r. technologiczna firma będąca dostawcą rozwiązań służących do weryfikacji, poprawy jakości i skuteczności kampanii reklamowych oraz kontentu w sieci. Podstawowym narzędziem Meetrics jest Ad Attention Monitor, platforma pozwalająca na weryfikacje kampanii w czasie rzeczywistym i dostarczająca analiz grup docelowych, zapewniająca brand safety dla wyświetlanych reklam oraz umożliwiająca wykrywanie nadużyć (fraudów).

Meetrics jest pierwszą europejską firmą, która otrzymała akredytację amerykańskiej organizacji Media Rating Council, na audyt zarówno reklam display jak i reklam wideo. Posiada również certyfikat JICWEBS wydawany przez brytyjską organizację ABC zrzeszającą reklamodawców, agencje i media, a mającą na celu zapewnienie poszczególnym mediom przejrzystego i obiektywnego pomiaru.

Firma Adtoox powstała w wyniku porozumienia branżowego (JIC) przedstawicieli domów mediowych, agencji reklamowych, nadawców i stowarzyszenia reklamodawców - pod auspicjami Rady Reklamy Telewizyjnej w Szwecji. Celem Rady było m. in. skuteczne przeniesienie reklam telewizyjnych z taśm do plików i uzyskanie z tego tytułu jak największych korzyści. Obecnie Adtoox świadczy usługi tysiącom użytkowników oraz działa w 15 krajach na całym świecie. Adtoox obsługuje ponad 7000 marek od ponad 900 różnych reklamodawców. Jest zintegrowany z ponad 350 różnymi nadawcami i wydawcami oraz ma użytkowników wśród wszystkich międzynarodowych domów mediowych.

Źródło: IAA Polska

Dodatkowe informacje:

*IAA Polska. Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy to organizacja o zasięgu światowym reprezentująca interesy branży reklamowej od 1938 roku. Posiada 56 oddziałów w 76 krajach i ponad 4500 aktywnych członków. W naszym kraju IAA Polska jest jedyną organizacją zrzeszającą przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej, czyli reklamodawców, media, agencje reklamowe (domy mediowe) i agencje badawcze. Obecnie do Stowarzyszenia należy ponad 100 członków.


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: IAA_Polska

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Założycielka przychodni Animal Center wystąpiła w kampanii T-mobile
Kiedy Zofia Gaińska postanowiła założyć własną przychodnię weterynaryjną specjalizującą się w rehabilitacji zwierząt, w Polsce ta dziedzina dopiero kiełkowała. Dziś Animal Center to już dwie placówki w Warszawie oraz kilkanaście tysięcy fanów w mediach społecznościowych. W codziennym kontakcie z klientami Zofia wykorzystuje możliwości internetu, a ostatnio wystąpiła...
Automatic Letter Bender z kompleksową obsługą klienta
Mocną stroną firmy Automatic Letter Bender jest szeroka, kompletna oferta obejmująca zaawansowane technologicznie giętarki do liter 3d, wysokiej jakości plotery frezujące CNC Router Black Series, spawarkę laserową oraz akcesoria do budowy liter 3d– taśmy, kleje, ręczne narzędzia. Jesteśmy znani również z efektywnego serwisu i szybko reagującego Działu Obsługi Klienta.
Brandglow dla Ministerstwa Cyfryzacji
„e-Zamówienia, elektroniczne zamówienia publiczne” to program realizowany przy wsparciu Unii Europejskiej, mający na celu usprawnienie i przyspieszenie procedur związanych z zamówieniami publicznymi. W ramach programu powstanie szereg udogodnień, które z jednej strony pomogą oferentom na prezentację ich ofert z drugiej - instytucjom nadzorującym, pozwolą na pełną kontrolę nad...
Oddział Dziecięcy makowskiego szpitala pełen barw
Dzięki autorskiemu programowi społecznemu FFiL Śnieżka SA „Dziecięcy świat w kolorach”, Oddział Dziecięcy szpitala w Makowie Mazowieckim zyskał nowe oblicze. Jego sale i korytarz ozdobiły kolorowe malunki, wśród których znajdziemy m.in. motywy barwnej łąki z akcentem czerwonych maków, nawiązujących do nazwy miasta. Uroczyste otwarcie odmalowanej...
50 czujników od Eurobanku: 2. edycja kampanii #Bezsmogu
Mysłowice, Jarosław, Turek, Głogów czy Starogard Gdański - to tylko kilka z 50 miejscowości, w których eurobank zainstalował kolejne czujniki smogu w swoich placówkach w ramach 2. edycji kampanii #BezSmogu. Bank zainicjował kampanię w 2017 r. jako swoją odpowiedź na smog – problem społeczny, który dotyczy każdego z nas i z którym trzeba się zmierzyć tu i teraz.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone