logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Do it yourself - zrób to! – spotkanie dla OPP

  PR 12.09.2016, przeczytano 529 razy

Już niebawem, 21 września, odbędzie się realizowane przez Fundację Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych (FISE) spotkanie "Do it yourself - zrób to!" inaugurujące Program Partnerstwa "Watch it!". Będzie to okazja do zapoznania się z mechanizmem bezpłatnej puli czasu antenowego w publicznych mediach przeznaczonego dla Organizacji Pożytku Publicznego (OPP) oraz z przedstawicielami tychże OPP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/do-it-yourself---zrob-to%21-%E2%80%93-spotkanie-dla-opp,29883,artykul.html

Podmiotami, które angażując się we wspólne działania mogą osiągnąć wymierne korzyści z całą pewnością poza OPP są agencje kreatywne, domy produkcyjne oraz mediowe, szkoły wyższe kształcące na kierunkach artystycznych, PR i dziennikarskich, ponadto media publiczne.

Zawiązane podczas spotkania znajomości mogą zaowocować współpracą i partnerstwem na rzecz przygotowania kampanii społecznych z wykorzystaniem gwarantowanego czasu antenowego. Organizator spotkania - Fundacja Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych zapewnia interaktywną formę wydarzenia, łączącą w swojej postaci elementy panelu informacyjnego, warsztatu ale również briefingu. Taka konstrukcja spotkania pomoże w nawiązaniu interakcji pomiędzy poszczególnymi uczestnikami, a także zbadaniu oraz ocenie wzajemnych oczekiwań wobec ewentualnej współpracy.

Nie mniej ważnym celem spotkania jest prezentacja specjalnie stworzonego edukacyjnego oraz strażniczego portalu internetowego www.watchit.org.pl, na którym publikowane będą materiały dydaktyczne (m.in. filmy, tutoriale, prezentacje czy analizy), opisy dobrych praktyk kampanii społecznych, także tych wypracowanych w ramach Programu Partnerstwa "Watch it!", którego rozwojowi służyć ma spotkanie "Do it yourself - zrób to!". Ponadto portal będzie zawierał wiadomości nt. wykorzystania gwarantowanego czasu antenowego w mediach publicznych - analizy sprawozdań mediów publicznych, monitoring zmian prawnych i regulacji, wywiady z członkami komisji oceniających kampanie w poszczególnych mediach oraz wiele innych aspektów ułatwiających oraz usprawniających pracę nad kampaniami społecznymi dla OPP.

Źródło: Fundacja Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych

www.fise.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764