logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Do pobrania: In-Store Marketing Raport 2018

  PR 26.09.2018, przeczytano 1164 razy
ilustracjastrzałka

Z badań rynkowych wynika, że aż 88% Polaków najchętniej robi zakupy podczas promocji sezonowych. Tak wysoki współczynnik sprawia, że ekspozycja i promocja asortymentu w sieciach handlowych jest niezwykle ważna z punktu strategicznego i sprzedażowego. Zatem jak skutecznie komunikować klientom ofertę produktową, która zwiększy wyniki finansowe?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/do-pobrania%3A-in-store-marketing-raport-2018,379504,artykul.html

In-Store Marketing Raport 2018. Niezbędnik sieci handlowych jest pomocnym instrumentem w planowaniu i realizacji działań marketingowych, które mają na celu zwiększenie sprzedaży stacjonarnej. – To pierwsze na rynku tak kompleksowe opracowanie na temat In-Store Marketingu w Polsce – mówi Grzegorz Gracz, pełniący funkcję CEO w agencji reklamowej PA. – Unikatowa wiedza, która znajduje się w raporcie to połączenie analiz rynkowych i nowoczesnych rozwiązań, bezpośrednio wpływających na wysokie wyniki finansowe – dodaje. In-Store Marketing Raport 2018. Niezbędnik sieci handlowych to źródło cennych wskazówek dla przedstawicieli marketingu, dyrektorów handlowych, szefów działów, a także właścicieli sklepów, sieci franczyzowych i grafików.

Odbiorcy In-Store Marketingu

Aż 93% konsumentów zapoznaje się z promocjami znajdującymi się w gazetkach reklamowych traffic. Wynik ten pokazuje, że In-Store Marketing to dla supermarketów, hipermarketów, jak również dyskontów i sklepów małoformatowych, najlepszy sposób na dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Taki rodzaj komunikacji z klientami pełni niezwykle istotną funkcję, zarówno w chwili wprowadzenia na rynek nowości, jak i w informowaniu ich o bieżących promocjach i akcjach specjalnych. – In-store marketing uatrakcyjnia wizytę w sklepie, jak również umożliwia klientom znalezienie produktów w łatwy i szybki sposób – mówi Agnieszka Barańska, Kierownik Marketingu ALDI Polska. – Odpowiednio zaplanowana komunikacja w sklepach jest jednym z kluczowych czynników warunkujących wybór danego sklepu – dodaje.

In-Store Marketing Raport 2018. Niezbędnik sieci handlowych pomaga m.in. dostosować ofertę produktową do grupy docelowej i potrzeb konsumentów, uwzględniając przy tym jak najwięcej czynników, np. aspekty finansowe, geograficzne czy społeczne.

User Experience i Customer Experience – najważniejsze są doświadczenia

In-Store Marketing buduje świadomość klientów i wzbudza w nich konkretne emocje związane z marką. Jednym z elementów wpływających na pozytywne wrażenia konsumentów jest design User Experience. Szczegółowa analiza oraz ciekawe rozwiązania projektowania UX przedstawione w In-Store Marketing Raport 2018. Niezbędnik sieci handlowych sprawiają, że zakupy stają się miłym doświadczeniem, do którego chętnie się wraca. W raporcie omówione zostały również takie kwestie jak strategia związana z rozmieszczeniem i projektowaniem materiałów reklamowych, unikalne i niepowtarzalne cechy produktów, a także ich prawidłowe eksponowanie, które pomoże sieciom handlowym wyróżnić się na tle konkurencji.

Kolejnym działaniem In-Store, które wpływa na decyzje zakupowe jest szeroko pojęty Customer Experience. – Doskonałym wsparciem procesu zakupowego jest ciągle ewoluujący marketing sensoryczny, np. audiomarketing. Wpływa on na samopoczucie i pozwala zatrzymać konsumentów na dłużej. Zastosowanie takiego zabiegu wspiera zakupy i sprawia, że koszyk klientów jest większy – mówi Kinga Furmanek-Tul, Manager ds. Komunikacji promocji i mediów tradycyjnych w Natura Sp. z o.o.

W niezbędniku sieci handlowych In-Store Marketing Raport 2018 wszyscy zainteresowani znajdą odpowiedzi na takie pytania jak:

  • Jak ułatwić klientowi poruszanie się po sklepie?
  • Jak zadbać o zachęcający User Experience w miejscu sprzedaży?
  • Jak skutecznie komunikować klientom ofertę produktową?
  • Jak tworzyć inspirujące i angażujące klientów gazetki promocyjne?
  • Jak wygląda proces projektowania materiałów In-Store?

Pełną wersję raportu można pobrać bezpłatnie na tej stronie instoremarketing.pl

Źródło: PromoAgency

Dodatkowe informacje:

In-Store Marketing Raport 2018. Niezbędnik sieci handlowych został przygotowany przez agencję reklamową PA, której fundamentem działań jest bogate doświadczenie w zakresie projektowania i realizowania materiałów promocyjnych, tworzenia serwisów e-commerce, planowania kampanii reklamowych online i offline oraz opracowywania koncepcji kreatywnych.

Patronami medialnymi In-Store Marketing Raport 2018. Niezbędnik sieci handlowych są portale Dla Handlu oraz Nowy Marketing.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przewodnik po TikToku od IAB Polska
Dlaczego nie warto lekceważyć potencjału TikToka w działaniach biznesowych? Bo to najszybciej rozwijająca się platforma na świecie, wyprzedzająca konkurencję nie tylko przyrostem nowych użytkowników, ale także dynamiką rozbudowy narzędzi biznesowych dedykowanych twórcom i markom.
 Akt o sztucznej inteligencji (AI Act) - przewodnik IAB Polska
Sztuczna inteligencja szturmem wdarła się do naszej codzienności i pracy. Z jednej strony trudności nastręczać może wielość dostepnych rozwiązań i narzędzi, z drugiej zaś dostosowanie się do nowych unijnych regulacji (AI Act), które niebawem wejdą w życie. 
 SEMbook 2024 – najnowsze trendy w SEO i PPC
Jak osiągać cele marketingowe, gdy warunki dyktuje AI, automatyzacja i personalizacja stają się standardem, a algorytmy wyszukiwarek aktualizują się w zawrotnym tempie? Nowy trendbook Grupy Roboczej SEM IAB Polska prezentuje najbardziej aktualną wiedzę teoretyczną i najciekawsze przykłady jej realizacji w kampaniach PPC i SEO.
Salestube: e-book dla branży e-commerce
Należąca do Group One spółka Salestube zaprezentowała autorski e-book “Odkryj potencjał E-commerce”. Publikacja została stworzona z myślą zarówno o doświadczonych przedstawicielach branży, jak i tych, którzy swoją przygodę z e-commerce dopiero rozpoczynają. Wydanie to kompendium wiedzy w zakresie wdrożeń i rozwoju platform e-commerce, analityki...
Werbe!Punkt zadebiutował na rynku niemieckim
Pierwszy numer Werbe!Punkt trafil już na biurka 5000 aktywnych agencji reklamowych i dystrybutorów w Niemczech. Jesteśmy przekonani, że to wydawnictwo stanie się cennym źródłem wiedzy i inspiracji dla wszystkich zaangażowanych w świat reklamy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764