logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Do rany przyłóż: Kampania contentowa marki Maxibiotic

  PR 24.07.2018, przeczytano 805 razy

Nowa kampania marki MaxBiotic, należącej do Valeant Pharma Poland, realizowana pod hasłem „Do rany przyłóż”, wystartowała tuż przed sezonem wakacyjnym. Akcja ma charakter edukacyjny, a jej zadaniem jest uświadamianie, jak bardzo potrzebna jest odpowiednia reakcja w przypadku udzielania pierwszej pomocy – zarówno w momentach zagrażających życiu i zdrowiu, jak i w drobnych wypadkach, skaleczeniach i otarciach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/do-rany-przyloz%3A-kampania-contentowa-marki-maxibiotic-,37350,artykul.html

Filarem akcji jest strona internetowa, która oswaja czytelników z tematem pierwszej pomocy. Na potrzeby akcji marka MaxiBiotic, współpracuje z Górskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym (GOPR). Za koncepcję i realizację działań komunikacyjno–promocyjnych odpowiada agencja 38PR & Content Communication.

Kampania ma za zadanie zwrócić uwagę na potrzebę udzielania pierwszej pomocy oraz być formą podziękowania tym, którzy tej pierwszej pomocy udzielają. „Do Rany Przyłóż” podkreśla ogromną rolę pierwszej pomocy zarówno w prostych urazach i skaleczeniach, ale również w sytuacjach zagrażających życiu i zdrowiu.

Do kampanii zaangażowani zostali ratownicy medyczni i ratownicy GOPR oraz strażacy, którzy stali się bohaterami filmu stworzonego na potrzeby akcji. W 11-minutowym materiale poznajemy prawdziwe historie pięciu bohaterów, którzy często narażając własne życie, niosą pomoc innym. To pięć emocjonujących opowieści, w których każdy z ratowników swoimi słowami opowiada o niezwykle ważnej roli pierwszej pomocy i swojej codziennej pracy.

Na potrzeby akcji został również stworzony portal internetowy: www.doranyprzyloz.com.pl, na którym publikowane są treści dotyczące pierwszej pomocy, reagowania w nagłych wypadkach, wypowiedzi ekspertów itd., a także materiały poradnikowe. Jedną z zakładek, znajdujących się na stronie, swoim patronatem objął GOPR, a publikowane w niej treści dotyczą bezpieczeństwa w górach.

Akcja jest realizowana narzędziami PR, a także wspierana działaniami mediowymi m.in. product placement, digitalowymi na dedykowanej stronie kampanii oraz kampanią z udziałem influencerów. Za koncepcję i realizację działań odpowiada agencja 38PR & Content Communication.

Źródło: 38PR & Content Communication

www.38pr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764