logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Do rodziny Nikon Z dołączają dwa nowe obiektywy Nikkor Z

  PR 12.02.2020, przeczytano 706 razy
ilustracjastrzałka
NIKKOR Z 20mm f/1.8 S

Firma Nikon zaprezentowała dwa nowe obiektywy NIKKOR Z: ultraszerokokątny obiektyw NIKKOR Z 20mm f/1.8 S oraz teleobiektyw zmiennoogniskowy NIKKOR Z 24-200mm f/4-6.3 VR. Oba obiektywy ustawiają ostrość szybko, cicho i płynnie oraz są uszczelnione w celu zapewnienia ochrony przed kurzem i wilgocią.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/do-rodziny-nikon-z-dolaczaja-dwa-nowe-obiektywy-nikkor-z,385647,artykul.html

NIKKOR Z 20mm f/1.8 S to kolejny obiektyw z rodziny Nikon Z o otworze względnym f/1,8, zaliczający się do serii S o wysokich parametrach optycznych. Ten jasny, ultraszerokokątny obiektyw o ogniskowej 20 mm znakomicie sprawdza się, gdy jest potrzebna bardzo szeroka perspektywa. Zaawansowana konstrukcja układu optycznego, mocowanie Z o dużej średnicy oraz dziewięciolamelkowa przysłona o otworze względnym f/1,8 gwarantują świetne parametry zdjęciowe w każdym świetle. Dzięki minimalnej odległości zdjęciowej wynoszącej zaledwie 0,20 m, ostrość jest znakomita w całym kadrze, zwłaszcza na zdjęciach bliskich obiektów. Szkło ED oraz opracowana przez firmę Nikon przeciwodblaskowa powłoka nanokrystaliczna eliminują refleksy i flarę w każdych warunkach, dzięki czemu ten obiektyw do aparatów bezlusterkowych pozwala uchwycić więcej szczegółów widoku.

NIKKOR Z 24-200mm f/4-6.3 VR dołącza do rodziny Nikon Z jako idealny obiektyw dla podróżników, pozwalający na rejestrowanie zdjęć i filmów bogatych w szczegóły. Jest on jednym z najmniejszych teleobiektywów zmiennoogniskowych, jakie są obecnie dostępne i łatwo mieści się w mniejszych torbach fotograficznych. Duża średnica mocowania Z pozwala na projektowanie obiektywów o unikalnej konstrukcji, z większymi soczewkami znajdującymi się bliżej bagnetu, zapewniającej znakomite wyważenie i komfort użytkowania. Konstrukcja optyczna gwarantuje ostre zdjęcia o żywych kolorach i wysokim kontraście, zarówno przy najkrótszej, jak i przy najdłuższej ogniskowej. Zaawansowana konstrukcja optyczna obiektywu NIKKOR pozwala filmowcom na pełne wykorzystanie możliwości aparatu Nikon z serii Z i rejestrowanie pięknych, pełnoklatkowych materiałów wideo.

ilustracjastrzałka

NIKKOR Z 24-200mm f/4-6.3 VR

Dirk Jasper, Product Manager w firmie Nikon Europe, powiedział: - Dzięki nowym obiektywom NIKKOR użytkownicy systemu Nikon Z mają do dyspozycji jeszcze więcej popularnych ogniskowych. Twórcy wizualni mają teraz jeszcze szersze możliwości kreatywnego reagowania na sytuacje podczas fotografowania oraz filmowania, zarówno w ciasnych przestrzeniach, jak i na łonie natury.

Przestrzeń i wolność. NIKKOR Z 20mm f/1.8 S

Jasny ultraszerokokątny obiektyw f/1,8 do aparatów bezlusterkowych. Fenomenalna ostrość w całym kadrze i znakomita jakości zdjęć wykonywanych w słabym świetle.

  • Niesamowita ostrość. Ostrość jest znakomita, zwłaszcza na zdjęciach bliskich obiektów. Minimalna odległość zdjęciowa wynosząca zaledwie 0,20 m zapewnia fotografom pełną kontrolę nad kadrem, zarówno z bliska, jak i w nieskończoności.
  • Piękny efekt bokeh. Zaawansowana konstrukcja układu optycznego pozwala na uzyskanie efektownych rozbłysków i naturalnego efektu bokeh.
  • Ostre zdjęcia o wysokim kontraście. Szkło ED i soczewki asferyczne korygują aberracje chromatyczne, a opracowana przez firmę Nikon przeciwodblaskowa powłoka nanokrystaliczna eliminuje refleksy i flarę.
  • Świetny do filmowania. Ustawianie ostrości jest szybkie, płynne i ciche. Efekt „oddychania” obiektywu został praktycznie wyeliminowany.
  • Zabezpieczenie przed czynnikami atmosferycznymi. W celu ochrony przed kurzem i wilgocią uszczelniono każdą ruchomą część tubusu obiektywu.

Na wszystkie Twoje podróże. NIKKOR Z 24-200mm f/4-6.3 VR

Ultrakompaktowy teleobiektyw zmiennoogniskowy do aparatów bezlusterkowych serii Z. Pełnoklatkowy obiektyw o szerokim zakresie ogniskowych 24–200 mm do aparatów bezlusterkowych.
Idealny w podróży. Waży tylko 570 g i łatwo mieści się w mniejszych torbach fotograficznych. Przełącznik blokady zoomu zapobiega wysunięciu obiektywu podczas przechowywania w torbie.

  • Doskonała ostrość ujęć w zbliżeniu. Minimalna odległość zdjęciowa zaledwie 0,5 m przy ogniskowej 24 mm oraz 0,7 m przy ogniskowej 200 mm.
  • Znakomity do filmowania. Autofokus działa bardzo cicho. Zredukowano zarówno „oddychanie” obiektywu, jak i przesunięcie ostrości podczas zmian ogniskowej.
  • Ostre zdjęcia o wysokim kontraście. Soczewki asferyczne ze szkła ED i soczewki asferyczne minimalizują dystorsję w całym zakresie ogniskowych. Powłoka ARNEO firmy Nikon redukuje refleksy i flarę, dzięki czemu zdjęcia i filmy mają wyższy kontrast.
  • Odporność na pył i zachlapanie. W celu ochrony przed kurzem i wilgocią obiektyw został dokładnie uszczelniony. Powłoka fluorowa skutecznie chroni przed pyłem i brudem, nie obniżając jakości zdjęć.

Źródło: NIKON

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764