logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Do rodziny tabletów Intuos Pro dołącza model w rozmiarze S

  PR 28.06.2019, przeczytano 773 razy
ilustracjastrzałka

Rodzina tabletów piórkowych Wacom Intuos Pro powiększyła się o nowy model w rozmiarze Small. Podobnie jak jego więksi odpowiednicy, Intuos Pro Small oferuje szeroki wachlarz funkcji stworzonych specjalnie z myślą o profesjonalistach z branży kreatywnej, takich jak graficy, fotografowie i projektanci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/do-rodziny-tabletow-intuos-pro-dolacza-model-w-rozmiarze-s,383056,artykul.html

Intuos Pro Small ma identyczny obszar roboczy jak mały model poprzedniej generacji, ale zajmuje od niego dużo mniej miejsca. To świetny wybór dla twórców będących w ciągłym ruchu, którzy od swojego tabletu wymagają przede wszystkim mobilności. Bezprzewodowa łączność oraz pióro działające bez baterii ani konieczności ładowania znacznie ułatwiają pracę poza domem, np. w kawiarniach, w salach konferencyjnych czy w szkole.

Wszystkie trzy rozmiary tabletów Intuos Pro wyposażono w pierścień Touch Ring i przyciski ExpressKey (sześć na tablecie Small i osiem w wersjach Medium i Large), umożliwiające tworzenie niestandardowych skrótów usprawniających pracę. Ponadto połączenie pióra i funkcji dotykowych na tablecie pozwala użytkownikom odkrywać nowe sposoby nawigacji i zwiększa interaktywność tworzenia. Tablety Intuos Pro mają wytrzymałą obudowę z anodowanego aluminium i elegancką podstawkę pod pióro z 10 wymiennymi wkładami.

Do nowego modelu Intuos Pro Small dołączono piórko Wacom Pro Pen 2 rejestrujące ponad 8 tys. poziomów nacisku. Specjalna technologia rozpoznaje nachylenie piórka i gwarantuje odwzorowanie każdej kreski bez żadnych opóźnień, dając wrażenie naturalnego rysowania po papierze. Dodatkowo z boku piórka znajduje się konfigurowalny przycisk, który ułatwia dostęp do często używanych skrótów.

Wacom Intuos Pro otrzymał w tym roku prestiżową nagrodę Red Dot Award za wzornictwo.

Źródło: ALSTOR

www.alstor.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland i Dr. Max promują profilaktykę zdrowotną
Wiedza, profilaktyka i dbałość o codzienne nawyki, to kluczowe elementy troski o zdrowie, które promuje wspólna inicjatywa sieci Kaufland, Dr. Max Drogeria oraz Stowarzyszenie Dr. Max Zdrowie. W ramach ogólnopolskiej akcji „Przystanek Zdrowie” w 20 miastach w mobilnych centrach zdrowia będzie można bezpłatnie zrobić badania oraz uzyskać porady...
Rośnie rynek reklamy. Internet siłą napędową
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska.
Po wzrostowym zeszłym roku z mocnymi wynikami pomimo niekorzystnego otoczenia, pierwsze trzy miesiące 2025 roku oznaczały dla specjalizującej się w inżynierii oprogramowania i rozwiązaniach transformacji cyfrowej Grupy Fabrity osłabienie rezultatów.
WebTalk realizuje kampanię dla Burger King
WebTalk rozpoczyna współpracę z nowym klientem – agencja wygrała przetarg na realizację kampanii 360° dla marki Burger King. 22 maja miał premierę spot promujący kanapkę Chick’n Crunch “To pewne na 100%” .
Ekrany Samsung w odnowionym kinie Pathé Palace w Paryżu
Kino Pathé Palace w Paryżu zostało ponownie otwarte po renowacji. Nowa „szata” przeniosła je w nową erę technologii, m.in. dzięki sześciu ekranom Samsung Onyx cinema LED. Transformacji dopełnił ekran The Wall, 8K MICRO LED zainstalowany w holu obiektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764