logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Do rodziny tabletów Intuos Pro dołącza model w rozmiarze S

  PR 28.06.2019, przeczytano 710 razy
ilustracjastrzałka

Rodzina tabletów piórkowych Wacom Intuos Pro powiększyła się o nowy model w rozmiarze Small. Podobnie jak jego więksi odpowiednicy, Intuos Pro Small oferuje szeroki wachlarz funkcji stworzonych specjalnie z myślą o profesjonalistach z branży kreatywnej, takich jak graficy, fotografowie i projektanci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/do-rodziny-tabletow-intuos-pro-dolacza-model-w-rozmiarze-s,383056,artykul.html

Intuos Pro Small ma identyczny obszar roboczy jak mały model poprzedniej generacji, ale zajmuje od niego dużo mniej miejsca. To świetny wybór dla twórców będących w ciągłym ruchu, którzy od swojego tabletu wymagają przede wszystkim mobilności. Bezprzewodowa łączność oraz pióro działające bez baterii ani konieczności ładowania znacznie ułatwiają pracę poza domem, np. w kawiarniach, w salach konferencyjnych czy w szkole.

Wszystkie trzy rozmiary tabletów Intuos Pro wyposażono w pierścień Touch Ring i przyciski ExpressKey (sześć na tablecie Small i osiem w wersjach Medium i Large), umożliwiające tworzenie niestandardowych skrótów usprawniających pracę. Ponadto połączenie pióra i funkcji dotykowych na tablecie pozwala użytkownikom odkrywać nowe sposoby nawigacji i zwiększa interaktywność tworzenia. Tablety Intuos Pro mają wytrzymałą obudowę z anodowanego aluminium i elegancką podstawkę pod pióro z 10 wymiennymi wkładami.

Do nowego modelu Intuos Pro Small dołączono piórko Wacom Pro Pen 2 rejestrujące ponad 8 tys. poziomów nacisku. Specjalna technologia rozpoznaje nachylenie piórka i gwarantuje odwzorowanie każdej kreski bez żadnych opóźnień, dając wrażenie naturalnego rysowania po papierze. Dodatkowo z boku piórka znajduje się konfigurowalny przycisk, który ułatwia dostęp do często używanych skrótów.

Wacom Intuos Pro otrzymał w tym roku prestiżową nagrodę Red Dot Award za wzornictwo.

Źródło: ALSTOR

www.alstor.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis
Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.
21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.
Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider...
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo
Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.
Saatchi & Saatchi kampanią loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764