logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Do Rzeczy liderem portali konserwatywnych

  PR 11.07.2022, przeczytano 245 razy
ilustracja
Tab1. Wyniki wybranych portali w czerwcu 2022 roku wg. badania Mediapanel Gemius

Według wyników badania Mediapanel Gemius za czerwiec 2022 roku, portal DoRzeczy.pl odwiedziło ponad 3,8 mln realnych użytkowników, to o blisko 452 tys. więcej niż w maju tego roku. Po raz pierwszy wyprzedziliśmy portal tvp.info, który odwiedziło 2,6 mln realnych użytkowników (o 1,26 mln mniej niż DoRzeczy.pl). Na kolejnych miejscach znalazły się wpolityce.pl (1,47 mln użytkowników), niezalezna.pl (0,74 mln użytkowników) i tvrepublika.pl (0,29 mln użytkowników). DoRzeczy.pl zanotowało też największą liczbę wizyt, która wyniosła w czerwcu 16,78 mln.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/do-rzeczy-liderem-portali-konserwatywnych,396553,artykul.html

 Bardzo się cieszę z tych wyników. Pokazują one, że mimo trudnych czasów, Polacy szukają mediów niezależnych i jednocześnie wiarygodnych, konserwatywnych, ale broniących wolności. Przede wszystkim dziękuję naszym czytelnikom za to, że są z nami, że kupują tygodnik tak w wersji papierowej, jak cyfrowej i że odwiedzają nasz portal DoRzeczy.pl – mówi red. naczelny „Do Rzeczy" Paweł Lisicki.

– Czerwcowe wyniki ogromnie nas cieszą, ponieważ stoi za nimi ogromna praca całego zespołu. Pokazują one nie tylko, że konsekwentna praca ma sens, ale również, że czytelnicy szukają mediów, które nie są zaangażowane jednostronnie polityczne, ale prezentują różne punkty widzenia i oceny. Nasi czytelnicy doskonale wiedzą, że znajdą u nas niezależne opinie, które czasami idą pod prąd – dodaje Karol Gac, red. prowadzący portal DoRzeczy.pl.

Według danych Mediapanel Gemius liczba użytkowników serwisu w czerwcu 2022 w porównaniu do czerwca 2021 urosła o ponad 200%. „Do Rzeczy” według danych Instytutu Monitorowania Mediów było najbardziej opiniotwórczym medium w grupie tygodników i dwutygodników w maju 2022 roku.

Według danych PBC (dawne ZKDP) tygodnik „Do Rzeczy” zanotował także wzrost liczby obsługiwanych subskrypcji cyfrowych, w okresie koniec marca 2022 r. do końca marca 2021 r. o 92,6%. Łączna średnia sprzedaż tygodnika „Do Rzeczy” w marcu 2022 r. wyniosła 31.355 egz. na wydanie, podczas gdy w 2021 r.  wynosiła średnio 28.317 egz. (wzrost rok do roku 10,7%).

Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowość CNN International – rusza program „Decoded” o nowych technologiach
Zmiany na świecie zachodzą w zawrotnym tempie, a wpływ nowych technologii na gospodarkę, społeczności czy warunki życia nigdy dotąd nie był tak odczuwalny. CNN International zapowiada nową sześcioodcinkową produkcję „Decoded”, w której pochyli się nad pytaniami, jaką rolę pełnią przełomowe technologie i dlaczego mają one znaczenie. Premiera pierwszego...
Kanał Sportowy nadaje w Biedronce
Wygodna kanapa, koszulka sportowa i kufel złotego trunku to zwykle dobry przepis na dzień meczowy. W trakcie jesiennej aury warto jednak do ręki wziąć kubek z ciepłym napojem, który rozgrzeje nas nawet, jeśli mecz nie przynosi dużych emocji. Od czwartku, 22 września, w Biedronce dostępne będą kubki z wytłoczeniem, kubki zmieniające kolor oraz kubki termiczne Kanału...
12 września do oferty serwisu streamingowego CANAL+ online dołączą ogólnodostępne kanały Polsat i TV4. Kanały będą dostępne dla wszystkich subskrybentów CANAL+ online bez względu na posiadany pakiet.
W marcu 2016 roku TVP zerwała współpracę z Radosławem M., który został dziś tymczasowo aresztowany w związku z zarzutami pedofilii.
Dzień pogrzebu Królowej Brytyjskiej był transmitowany w mediach na całym świecie. TVN24 pokazał całodzienny specjalny program, w trakcie którego relacjonowany był cały przebieg uroczystości pogrzebowych. Na miejscu byli korespondenci stacji, a studiu w Warszawie goście - eksperci, historycy, specjaliści od protokołu. Tego dnia najchętniej wybieranym kanałem informacyjnym była...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764