logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Do Rzeczy liderem portali konserwatywnych

  PR 11.07.2022, przeczytano 306 razy
ilustracja
Tab1. Wyniki wybranych portali w czerwcu 2022 roku wg. badania Mediapanel Gemius

Według wyników badania Mediapanel Gemius za czerwiec 2022 roku, portal DoRzeczy.pl odwiedziło ponad 3,8 mln realnych użytkowników, to o blisko 452 tys. więcej niż w maju tego roku. Po raz pierwszy wyprzedziliśmy portal tvp.info, który odwiedziło 2,6 mln realnych użytkowników (o 1,26 mln mniej niż DoRzeczy.pl). Na kolejnych miejscach znalazły się wpolityce.pl (1,47 mln użytkowników), niezalezna.pl (0,74 mln użytkowników) i tvrepublika.pl (0,29 mln użytkowników). DoRzeczy.pl zanotowało też największą liczbę wizyt, która wyniosła w czerwcu 16,78 mln.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/do-rzeczy-liderem-portali-konserwatywnych,396553,artykul.html

 Bardzo się cieszę z tych wyników. Pokazują one, że mimo trudnych czasów, Polacy szukają mediów niezależnych i jednocześnie wiarygodnych, konserwatywnych, ale broniących wolności. Przede wszystkim dziękuję naszym czytelnikom za to, że są z nami, że kupują tygodnik tak w wersji papierowej, jak cyfrowej i że odwiedzają nasz portal DoRzeczy.pl – mówi red. naczelny „Do Rzeczy" Paweł Lisicki.

– Czerwcowe wyniki ogromnie nas cieszą, ponieważ stoi za nimi ogromna praca całego zespołu. Pokazują one nie tylko, że konsekwentna praca ma sens, ale również, że czytelnicy szukają mediów, które nie są zaangażowane jednostronnie polityczne, ale prezentują różne punkty widzenia i oceny. Nasi czytelnicy doskonale wiedzą, że znajdą u nas niezależne opinie, które czasami idą pod prąd – dodaje Karol Gac, red. prowadzący portal DoRzeczy.pl.

Według danych Mediapanel Gemius liczba użytkowników serwisu w czerwcu 2022 w porównaniu do czerwca 2021 urosła o ponad 200%. „Do Rzeczy” według danych Instytutu Monitorowania Mediów było najbardziej opiniotwórczym medium w grupie tygodników i dwutygodników w maju 2022 roku.

Według danych PBC (dawne ZKDP) tygodnik „Do Rzeczy” zanotował także wzrost liczby obsługiwanych subskrypcji cyfrowych, w okresie koniec marca 2022 r. do końca marca 2021 r. o 92,6%. Łączna średnia sprzedaż tygodnika „Do Rzeczy” w marcu 2022 r. wyniosła 31.355 egz. na wydanie, podczas gdy w 2021 r.  wynosiła średnio 28.317 egz. (wzrost rok do roku 10,7%).

Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Na polskim rynku debiutuje Betclic Studios - studio i platforma wideo, na której dostępne są filmy dokumentalne o ciekawych historiach ze świata sportu, kultury i nie tylko. Równocześnie ze startem Studios, Betclic ogłosił uruchomienie programu grantowego dla młodych twórców. W ramach inicjatywy marka przeznaczy aż 1 milion złotych na realizację...
Fundusz na rzecz ukraińskich mediów podsumowuje działania
W marcu 2023 minął rok, od kiedy dziennikarze z Polski, Szwecji, Finlandii, Danii i Norwegii powołali Fundusz na rzecz ukraińskich mediów (Ukrainian Media Fund, UMF), by pomóc przetrwać mediom w Ukrainie. Zebrane środki pozwoliły m.in. na zakup wyposażenia niezbędnego dziennikarzom pracującym w strefach objętych działaniami wojennymi, wsparcie finansowe tych dziennikarzy oraz...
Narodowa Rada Mediów Elektronicznych (NEPLP) będąca łotewskim odpowiednikiem Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji podjęła decyzję w sprawie włączenia TVP Info, TVP World, TVP Wilno i Belsat TV do wykazu programów audiowizualnych, które mogą być reemitowane na terenie Łotwy.
Od kwietnia Ringier Axel Springer Polska połączy redakcje Onet Lifestyle, Onet Kultura i Ofeminin. Na czele zespołu stanie Dominika Olszyna-Kniaź, dotychczasowa redaktorka naczelna Onet Lifestyle i Onet Kultura. Po stronie biznesu obszar wzmocni Joanna Szefler, która obejmie nowo utworzone stanowisko head of new business lifestyle i będzie odpowiedzialna za wsparcie sprzedaży i nowe...
9 marca 2023 roku, podczas uroczystej gali w czasie Kongresu Wyzwań Zdrowotnych, po raz pierwszy został zaprezentowany ranking 50 najbardziej wpływowych kobiet w ochronie zdrowia w Polsce. Jest to wyróżnienie dla menadżerek, lekarek, naukowczyń, badaczek, polityczek, urzędniczek, działaczek społecznych oraz przedstawicielek organizacji działających na rzecz pacjentów i rozwoju...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764