logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Do Rzeczy liderem portali konserwatywnych

  PR 11.07.2022, przeczytano 450 razy
ilustracja
Tab1. Wyniki wybranych portali w czerwcu 2022 roku wg. badania Mediapanel Gemius

Według wyników badania Mediapanel Gemius za czerwiec 2022 roku, portal DoRzeczy.pl odwiedziło ponad 3,8 mln realnych użytkowników, to o blisko 452 tys. więcej niż w maju tego roku. Po raz pierwszy wyprzedziliśmy portal tvp.info, który odwiedziło 2,6 mln realnych użytkowników (o 1,26 mln mniej niż DoRzeczy.pl). Na kolejnych miejscach znalazły się wpolityce.pl (1,47 mln użytkowników), niezalezna.pl (0,74 mln użytkowników) i tvrepublika.pl (0,29 mln użytkowników). DoRzeczy.pl zanotowało też największą liczbę wizyt, która wyniosła w czerwcu 16,78 mln.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/do-rzeczy-liderem-portali-konserwatywnych,396553,artykul.html

 Bardzo się cieszę z tych wyników. Pokazują one, że mimo trudnych czasów, Polacy szukają mediów niezależnych i jednocześnie wiarygodnych, konserwatywnych, ale broniących wolności. Przede wszystkim dziękuję naszym czytelnikom za to, że są z nami, że kupują tygodnik tak w wersji papierowej, jak cyfrowej i że odwiedzają nasz portal DoRzeczy.pl – mówi red. naczelny „Do Rzeczy" Paweł Lisicki.

– Czerwcowe wyniki ogromnie nas cieszą, ponieważ stoi za nimi ogromna praca całego zespołu. Pokazują one nie tylko, że konsekwentna praca ma sens, ale również, że czytelnicy szukają mediów, które nie są zaangażowane jednostronnie polityczne, ale prezentują różne punkty widzenia i oceny. Nasi czytelnicy doskonale wiedzą, że znajdą u nas niezależne opinie, które czasami idą pod prąd – dodaje Karol Gac, red. prowadzący portal DoRzeczy.pl.

Według danych Mediapanel Gemius liczba użytkowników serwisu w czerwcu 2022 w porównaniu do czerwca 2021 urosła o ponad 200%. „Do Rzeczy” według danych Instytutu Monitorowania Mediów było najbardziej opiniotwórczym medium w grupie tygodników i dwutygodników w maju 2022 roku.

Według danych PBC (dawne ZKDP) tygodnik „Do Rzeczy” zanotował także wzrost liczby obsługiwanych subskrypcji cyfrowych, w okresie koniec marca 2022 r. do końca marca 2021 r. o 92,6%. Łączna średnia sprzedaż tygodnika „Do Rzeczy” w marcu 2022 r. wyniosła 31.355 egz. na wydanie, podczas gdy w 2021 r.  wynosiła średnio 28.317 egz. (wzrost rok do roku 10,7%).

Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Zróbmy sobie dom” wiosną na antenie TVN
Już tej wiosny premiera nowego, emocjonującego reality show „Zróbmy sobie dom”. Dziewięć par przystąpi do rywalizacji o spełnienie marzenia jakim jest posiadanie własnego domu. Uczestnicy, w trakcie trwania programu, będą realizować zadania, by wygrać nieruchomość o wartości powyżej 1 miliona złotych. Swój wymarzony dom będą jednak musieli najpierw...
„Nocna Zmiana” Super Expressu z licytacją dla WOŚP
Program wideo „Nocna Zmiana” dziennika „Super Express” włącza się w licytacje na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Aukcja trwa do soboty.
Rozgłośnie Grupy ZPR Media grają dla WOŚP
Wszystkie rozgłośnie Grupy ZPR Media: Radio ESKA, ESKA2, Eska ROCK i Radio VOX FM włączają się w zbiórkę na rzecz tegorocznej Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Wylicytować można m.in. współprowadzenie wybranych audycji radiowych.
Instytut Monitorowania Mediów – wiodąca firma, która od niemal 25 lat analizuje medialny wizerunek marek – rozszerza swoją ofertę. Do bazy monitorowanych mediów zostało właśnie dodanych aż 95 stacji radiowych z całej Polski. Wśród nowych źródeł znajdują się zarówno media lokalne jak i tematyczne.
PB Nieruchomości: piąty podcast Pulsu Biznesu
Od jutra, w każdy wtorek, „Puls Biznesu” zaproponuje swoim czytelnikom i słuchaczom treści audio kolejny podcast. Audycja PB Nieruchomości, którą poprowadzi dziennikarka Anna Gołasa, stanowić będzie przewodnik po rynku nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Podcast uzupełni dynamicznie rozwijaną ofertę audio „Pulsu Biznesu”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764