logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych dołącza dom produkcyjny Riots

  PR 28.07.2023, przeczytano 404 razy

Do Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych (SPR), dołączył dom produkcyjny RIOTS. To już 26ta  firma zrzeszona w tej organizacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/do-stowarzyszenia-producentow-reklamowych-dolacza-dom-produkcyjny-riots,400913,artykul.html

- To, że w naszym gronie pojawił się Tomek, szczególnie mnie cieszy. Znamy się ze wspólnych prac jeszcze w Klubie Producentów Reklamowych przy SAR i wiem, że dołączył do nas nie tylko doświadczony producent, ale też człowiek oddany naszej branży. W ramach Stowarzyszenia Producentów Reklamowych Tomek dołączył już do prac nad projektem, który od niedawna realizujemy, tj. promocja Polski jako destynacji zdjęciowej. Chcemy naszymi działaniami zadbać o budowanie obecności Polski w świadomości zagranicznych producentów reklamowych. Chcemy, żeby nasz kraj stał się filmowo-reklamową destynacją numer 1 w środkowej i wschodniej Europie. Jeszcze dużo pracy przed nami, dlatego nasze Stowarzyszenie chętnie skorzysta z wiedzy i doświadczenia Tomka przy tym i innych projektach. - powiedziała Arleta Robinson, prezeska SPR.

RIOTS to dom produkcyjny, otwarty w czerwcu 2023 roku przez Tomka Kozerę (do kwietnia 2023 Head Of Production w OTO Film). Firma od samego początku swojej działalności skupia się na budowaniu partnerstwa z zagranicznymi podmiotami, świadcząc jednocześnie usługi produkcyjne na rynku polskim.

- Budowanie silnej organizacji opartej na najwyższych standardach działania oraz poszanowaniu dla wszystkich uczestników rynku, jest kompleksowym i wieloaspektowym procesem. Nie można tego osiągnąć, ignorując relacje i współpracę z organizacją, której głównym celem jest wyznaczanie właściwych kierunków oraz rekomendowanie odpowiednich działań. Przestrzeń jaką gwarantuje SPR to także idealne miejsce do wymiany doświadczeń i dialogu w kwestiach, które są bolączką nas wszystkich. Dlatego od samego początku istnienia RIOTS wiedziałem, że musimy być częścią SPR, a nie pozostać poza. - powiedział Tomek Kozera, Founder & Executive Producer w RIOTS.

Stowarzyszenie Producentów Reklamowych to obecnie najliczniejsza organizacja w Polsce, której celem jest reprezentowanie szerokiego środowiska producentów filmów reklamowych oraz działanie w kierunku rozwiązywania problemów i wyzwań stojących przed branżą. SPR współpracuje blisko z innymi organizacjami branżowymi w Polsce i za granicą, m.in. ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR, KIPA, Związkiem Zawodowym Filmowców i CFP-E (Commercial Film Producers of Europe), co umożliwia budowanie synergii i wypracowywanie wspólnych standardów. Do Stowarzyszenia mogą przystąpić domy produkcyjne, które otrzymały rekomendację co najmniej dwóch aktualnych członków oraz podpisały zobowiązanie do przestrzegania statutu.

Pracami Stowarzyszenia kieruje 5 osobowy zarząd w składzie:

  • Arleta Robinson (Lucky Luciano Pictures) – prezeska
  • Tomek Dławichowski (Timecode Film Production) – wiceprezes
  • Jarek Gajewski (Lemon) - członek zarządu
  • Tomek Hryniszyn (Baltica Film) – wiceprezes
  • Magda Olak (Tank Production) – członek zarządu

Źródło: Stowarzyszenie Producentów Reklamowych

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Nikon wprowadza cztery typy kreatywnych tabel LUT i jeden typ technicznej tabeli LUT, opracowanych we współpracy z firmą RED. Wszystkie są dostępne bezpłatnie i mogą być wykorzystywane do obróbki kolorystycznej materiałów wideo zarejestrowanych w formacie N-Log aparatami bezlusterkowymi firmy Nikon1. Ponadto można je również wczytać do...
Celebracja smaku w kampanii Alpro
Marka Alpro, lider wśród roślinnych alternatyw dla nabiału1, wystartowała z nową kampanią promocyjną. Prowadzone pod hasłem "Roślinnie, zawsze pysznie!" działania mają na celu zachęcenie konsumentów do odkrywania różnorodności i bogactwa smaków, jakie oferują roślinne produkty Alpro. Kampania realizowana jest w przestrzeni...
Metody na stres w kampanii Persen
Ruszyła kampania reklamowa firmy Zentiva Polska dla marki OTC Persen forte pod hasłem „Metody na stres”. Założeniem komunikacji jest pokazanie domowych metod na stres, które niestety nie zawsze działają. To największa dotychczasowa kampania reklamowa tego brandu. Działania obejmują obecność w telewizji i internecie. Ich wsparciem będzie prowadzona równolegle akcja PR.
Canon: plotery Arizona 1300 z technologią FLXflow
Canon ogłosił wprowadzenie technologii FLXflow do serii ploterów płaskich Arizona 1300, oferując nowe funkcje, które znacząco zwiększają wydajność i produktywność urządzeń. Nowa technologia, wcześniej znana jako FLOW, oferuje nie tylko funkcję „Hold” (przytrzymywanie materiału na stole bez podziału na strefy), ale także opcjonalne funkcje...
Trzy maszyny Agfa w firmie Reklamepartner
Firma Reklamepartner Graphics z Sofiemyr (Norwegia), zainwestowała ostatnio w dwie nowe maszyny wielkoformatowe Agfa – Avinci CX3200 i Oberon RTR 3300. W sumie posiada obecnie trzy rozwiązania inkjetowe tego dostawcy. Oznacza to, że niemal cała realizowana tu produkcja poligraficzna bazuje na maszynach Agfa.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764