Do Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych (SPR), dołączył dom produkcyjny RIOTS. To już 26ta firma zrzeszona w tej organizacji.
- To, że w naszym gronie pojawił się Tomek, szczególnie mnie cieszy. Znamy się ze wspólnych prac jeszcze w Klubie Producentów Reklamowych przy SAR i wiem, że dołączył do nas nie tylko doświadczony producent, ale też człowiek oddany naszej branży. W ramach Stowarzyszenia Producentów Reklamowych Tomek dołączył już do prac nad projektem, który od niedawna realizujemy, tj. promocja Polski jako destynacji zdjęciowej. Chcemy naszymi działaniami zadbać o budowanie obecności Polski w świadomości zagranicznych producentów reklamowych. Chcemy, żeby nasz kraj stał się filmowo-reklamową destynacją numer 1 w środkowej i wschodniej Europie. Jeszcze dużo pracy przed nami, dlatego nasze Stowarzyszenie chętnie skorzysta z wiedzy i doświadczenia Tomka przy tym i innych projektach. - powiedziała Arleta Robinson, prezeska SPR.
RIOTS to dom produkcyjny, otwarty w czerwcu 2023 roku przez Tomka Kozerę (do kwietnia 2023 Head Of Production w OTO Film). Firma od samego początku swojej działalności skupia się na budowaniu partnerstwa z zagranicznymi podmiotami, świadcząc jednocześnie usługi produkcyjne na rynku polskim.
- Budowanie silnej organizacji opartej na najwyższych standardach działania oraz poszanowaniu dla wszystkich uczestników rynku, jest kompleksowym i wieloaspektowym procesem. Nie można tego osiągnąć, ignorując relacje i współpracę z organizacją, której głównym celem jest wyznaczanie właściwych kierunków oraz rekomendowanie odpowiednich działań. Przestrzeń jaką gwarantuje SPR to także idealne miejsce do wymiany doświadczeń i dialogu w kwestiach, które są bolączką nas wszystkich. Dlatego od samego początku istnienia RIOTS wiedziałem, że musimy być częścią SPR, a nie pozostać poza. - powiedział Tomek Kozera, Founder & Executive Producer w RIOTS.
Stowarzyszenie Producentów Reklamowych to obecnie najliczniejsza organizacja w Polsce, której celem jest reprezentowanie szerokiego środowiska producentów filmów reklamowych oraz działanie w kierunku rozwiązywania problemów i wyzwań stojących przed branżą. SPR współpracuje blisko z innymi organizacjami branżowymi w Polsce i za granicą, m.in. ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR, KIPA, Związkiem Zawodowym Filmowców i CFP-E (Commercial Film Producers of Europe), co umożliwia budowanie synergii i wypracowywanie wspólnych standardów. Do Stowarzyszenia mogą przystąpić domy produkcyjne, które otrzymały rekomendację co najmniej dwóch aktualnych członków oraz podpisały zobowiązanie do przestrzegania statutu.
Pracami Stowarzyszenia kieruje 5 osobowy zarząd w składzie:
- Arleta Robinson (Lucky Luciano Pictures) – prezeska
- Tomek Dławichowski (Timecode Film Production) – wiceprezes
- Jarek Gajewski (Lemon) - członek zarządu
- Tomek Hryniszyn (Baltica Film) – wiceprezes
- Magda Olak (Tank Production) – członek zarządu
Źródło: Stowarzyszenie Producentów Reklamowych