logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Do Węc PR dołącza firma Xerox Polska

  PR 08.04.2020, przeczytano 449 razy

Korzenie jej działalności sięgają 1906 roku. Na przełomie lat 50/60 XX wieku wprowadziła na rynek pierwsze na świecie kserokopiarki. O kim mowa? O firmie Xerox, jednym z największych na świecie dostawców cyfrowych drukarek oraz usług zarządzania drukiem, której polski oddział, z początkiem kwietnia, dołączył do grona klientów agencji WĘC PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/do-wec-pr-dolacza-firma-xerox-polska,386494,artykul.html

Firma Xerox Polska to jeden z 160 oddziałów amerykańskiego koncernu Xerox Corporation. Współpracuje zarówno z firmami z sektora prywatnego, w tym z przedstawicielami branży energetycznej, bankowej i wydawniczej, jak i instytucjami publicznymi. Jest czołowym w kraju dostawcą urządzeń drukujących, kopiujących, a także usług zarządzania drukiem oraz ich outsourcingiem. Polska placówka stale dywersyfikuje ofertę, uzupełniając ją o nowe rozwiązania - zwłaszcza z obszaru technologii cyfrowego obiegu dokumentów. Z początkiem kwietnia Xerox Polska zdecydował o rozpoczęciu współpracy z zakresu public relations z krakowską agencją WĘC PR.

- Xerox to już nie tylko urządzenia drukujące, kserokopiarki. To również zaawansowane systemy do cyfrowego obiegu dokumentów, które w czasach pracy zdalnej, odgrywają coraz ważniejszą rolę w prowadzeniu biznesu. Biorąc pod uwagę szerokie doświadczenie z zakresu PR, obsługi mediów społecznościowych, jak i prowadzenia działań marketingowych, zdecydowaliśmy się, że razem z agencją WĘC PR, głośno zakomunikować polskiemu rynkowi naszą "cyfrową transformację”. - tłumaczy Stuart Price, General Manager Xerox Polska.

Agencja WĘC PR, specjalizująca się w prowadzeniu działań komunikacyjnych z sektora IT, będzie odpowiadać zarówno za działania PR, jak i digital dla nowego klienta. Specjaliści z WĘC PR zadbają o relacje z mediami Xerox Polska, prowadzenie biura prasowego firmy, organizację konferencji prasowych, ale również o obecność marki w mediach społecznościowych oraz działania promocyjne i marketingowe marki w Polsce.

- Xerox Polska to nie pierwsza firma z zapleczem międzynarodowym, która na początku 2020 roku dołączyła do grona naszych klientów. W marcu portfolio agencji poszerzył FIXIT, serwis opieki posprzedażowej, wprowadzający na europejski unikalny customer experience. Również w marcu zakończyliśmy kolejną realizację z centralą Acer - finały Intel Extreme Masters w Katowicach. Tym samym nie zwalniamy tempa i rozpoczynamy kolejne wyzwania dla Acer - zarówno lokalne, jak i w UK oraz w krajach bałtyckich. Wkrótce poszerzymy również współpracę w kontekście obsługi marki w kolejnych obszarach. - komentuje Tomasz Węc, prezes zarządu WĘC PR.

Umowa agencji z Xerox Polska została zawarta na czas nieokreślony.

Źródło: WĘC PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764