logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Do wielkich i małych projektów: Wojciech Mecwaldowski w kampanii HP

  PR 24.06.2017, przeczytano 611 razy
ilustracjastrzałka

Firma HP Inc wystartowała z nową kampanią promującą urządzenie HP Deskjet GT 5820 All-in-One, której towarzyszy specjalny spot z udziałem aktora Wojciecha Mecwaldowskiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/do-wielkich-i-malych-projektow%3A-wojciech-mecwaldowski-w-kampanii-hp,32921,artykul.html

Scenariusz filmu reklamowego zakładał pokazanie głównego bohatera przez pryzmat dwóch światów: papierowego – świata wyobraźni, marzeń i celów oraz realnego – świata człowieka sukcesu i jego zrealizowanych planów. Wszystko zaczyna się od marzeń. Sukcesy zawodowe czy wymarzone podróże są możliwe, bo przyciąganie marzeń ma wielką moc. Zaczynamy od planowania, by za pomocą ołówka i kartki przenieść swoje marzenie na papier.

Wojciech Mecwaldowski w kampanii dla HP zaczął od wydrukowania swoich marzeń, ponieważ teraz koszty druku są bardzo niskie. Hasło kampanii  „Do wielkich i małych projektów” mówi o tym, że sprzęt może pomóc w realizacji domowych projektów, drukowaniu zdjęć rodzinnych jak i w prowadzeniu małego biznesu. Teraz z zestawu uzyskamy do 8 tysięcy stron wydrukowanych w kolorze lub 10 tysięcy w czerni – mówi Małgorzata Głażewska, Print Marketing Manager, HP Inc Polska.

Kampania oparta na internecie ma na celu zaprezentowanie odbiorcom, którzy dużo i często drukują, ekonomicznych urządzeń wielofunkcyjnych HP Deskjet GT 5820 All-in-One. To idealne rozwiązanie dla wszystkich tych, którzy potrzebują wydajnego oraz bezprzewodowego urządzenia. System stałego zasilania w atrament jest bardzo wygodny i łatwy w eksploatacji. 

Koncepcję i produkcję kampanii prowadziła agencja G Media Plus Sp. z o.o., Sp. k.

Źródło: HP Inc

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764