logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Do zespołu FFCreation dołączyła Suzan Giżyńska

  PR 07.04.2008, przeczytano 9623 razy
ilustracjastrzałka

Do teamu FFCreation dołączyła Suzan Giżyńska, która będzie pełniła funkcję Dyrektora Kreatywnego Zarządzającego. Suzan bedzie odpowiedzialna za kształtowanie standardów kreacji w Agencji, tworzenie i rozwijanie strategii komunikacyjnej dla klientów FFC, a także wspieranie newbusiness’owych działań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/do-zespolu-ffcreation-dolaczyla-suzan-gizynska,7086,artykul.html

Suzan: „Zainwestuję w Agencję całe swoje doświadczenie i siłę kreatywną, gdyż są podstawy do stworzenia silnej agencji full service. Wspólnie z Markiem Piotrowskim chcemy zbudować kreatywną, innowacyjną agencję będącą w stanie tworzyć możliwie najlepsze zintegrowane kampanie dla klientów. Agencja reprezentuje bardzo świeże i młode spojrzenie na wiele działań i wyznaje zasadę skuteczności przez innowacyjność. Te zasady zawsze były mi bardzo bliskie. Czuję się więc, jak właściwa osoba na właściwym miejscu!”

Wraz z jej przyjściem Agencja rozwija nazwę FFCreation do FireFlyCreation, co jest pierwszym znakiem poszerzania usług agencji o działania ATL – w tym także telewizję. Firefly nawiązuje do iluminacji w ciemnościach, gdyż Agencja czuje się jak prekursor nowego spojrzenia na reklamę pod względem misji, technologii i zaskakujących rozwiązań.

W tej chwili Agencja prowadzi rekrutację do nowego działu.

Suzan Giżyńska ma kreatywne doświadczenie, wyniesione z takich dużych agencji ATL’owych, jak Testardo (senior copywriter), DDB Warszawa (senior creative) czy Just (creative director). Studiowała w Londynie na wydziale Commercial Art i tam mieszkała przez kilka lat.

- Do jej zadań będzie należał ciągły rozwój, dzielenie wizji, zapłonu i energii oraz poszerzenie kompetencji agencji o silną działkę ATL’ową i oferowanie klientom konceptów na komunikację zintegrowaną – mówi Marek Piotrowski, Dyrektor Zarządzający FFCreation.

- Zadaniem Susan Giżyńskiej będzie po ugruntowaniu pozycji na rynku nowych mediów oraz BTL wzmocnienie filaru ATL-u. Wszystko po to byFireFlyCreation mogła oferować swoim klientom możliwie najbardziej kompleksowe usługi oraz zintegrowane działania pod jednym dachem – dodaje na koniec Marek Piotrowski Dyrektor Zarządzający FFCreation.

Źródło: FFCreation

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

"Dyrektora Kreatywnego Zarządzającego"
Wreszcie doczekałem się polskiej mowy, zamiast anglosaskiego bełkotu :) Gratuluję odwagi, oby tak dalej :)

avatar użytkownika
,

Witam, piszę w imieniu świeżej, ale bardzo kreatywnej agencji o wielkim potencjale. jak wielkim? ano takim, że agencję Bed&Breakfest tworzy Suzan Giżyńska, o której notki błędnie informują, że jest Kreatywnym Dyrektorem Zarządzającym FF Creation oraz Piotr Matecki, z którym wygrała już niejeden przetarg startując w szranki z wielkimi sieciowymi agencjami. Nie do dużych, a do Odważnych świat należy

avatar użytkownika
,

Suzan nie pracuje już w FFC, obecnie zaangażowana jest w prace swojej założonej latem tego roku w raz z Piotrem Mateckim agencji reklamowej Bed & Breakfast. Mimo, że działają zaledwie kilka miesięcy nawiazali już współpracę z takimi firmami jak Jetline czy Frosta.

Najnowsze w tym dziale

STS Partnerem Czołowym Pogoni Szczecin
STS podpisał kontrakt sponsorski z Pogonią Szczecin, czwartą drużyną minionego sezonu Ekstraklasy. Kontrakt będzie obowiązywać do końca rozgrywek 2026/2027. Na mocy porozumienia, STS został Partnerem Czołowym i oficjalnym bukmacherem klubu z Pomorza.
Marka Familijne z wakacyjną loterią konsumencką
1 lipca br. ruszyła loteria konsumencka „Mus to zobaczyć!” zorganizowana przez markę Familijne z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników codziennie czeka gotówka, a w wielkim finale rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem. Działania będą intensywnie promowane w mediach oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce.
Bang & Olufsen w portfolio Home Sweet Home PR
Agencja Home Sweet Home PR została wybrana do obsługi komunikacyjnej marki Bang & Olufsen, jednej z najbardziej znanych i rozpoznawalnych na świecie marek z branży audio-wideo. Do głównych obowiązków HSH PR będzie należało prowadzenie biura prasowego marki, kreowanie wizerunku firmy w mediach, doradztwo w zakresie zakupu powierzchni reklamowych oraz koordynowanie...
Obiektyw Voigtlander APO Lanthar II 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
HP sponsorem tytularnym zespołu Ferrari w Formule 1
Firmy Ferrari i HP ogłosiły wieloletnie partnerstwo, w ramach którego zobowiązują się wspólnie do rozwoju zrównoważonych innowacji i przyspieszenia rozwoju technologii w zespole Formuły 1 o nowej nazwie „Scuderia Ferrari HP”. Na samochodach i kombinezonach włoskiej ekipy pojawi się charakterystyczne niebieskie logo z białymi inicjałami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764