Marcin Stolarz objął w grupie AdNext stanowisko Business Development Directora. Będzie na nim odpowiadał za rozwój sprzedaży PushAd – innowacyjnego rozwiązania do wysyłania push notyfikacji.
Do obowiązków Marcina Stolarza będzie należało koordynowanie i realizowanie procesów związanych ze sprzedażą nowej technologii oferowanej przez grupę AdNext.
- Zatrudnienie Marcina Stolarza jest kontynuacją strategii rozwoju AdNext ukierunkowanej na rozszerzanie portfolio usług grupy o innowacyjne narzędzia – takie jak PushAd – oraz osoby, które rozumieją potrzebę dostosowywania technologii do aktualnych wymagań rynku. Zadaniem Marcina będzie dotarcie z informacją o PushAd zarówno do obecnych, jak i potencjalnych klientów AdNext oraz pokazanie, że jest to alternatywa pozwalająca na budowanie baz subskrybentów i wysyłanie im notyfikacji – mówi Rafał Oracz, CEO, grupa AdNext.
Marcin Stolarz posiada ponad 11-letnie doświadczenie z zakresu digitalu. Przed rozpoczęciem współpracy z grupą AdNext odpowiadał za działania marketingowe spółki VIA SMS PL oraz rozwój podległej jej sieci afiliacyjnej Affizzy. Wcześniej związany był z domem mediowym Starcom, gdzie pełnił funkcję Performance Media Plannera. Karierę zawodową rozpoczynał w Ad Net – firmie należącej do CR Media Consulting.
Stolarz studiował Zarządzanie w Wirtualnym Środowisku na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Interesuje się metodami zarządzania i rozwijania startupów oraz nowymi technologiami. W wolnym czasie ćwiczy CrossFit.
Źródło: AdNext