logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Do zespołu grupy Adnext dołączył Marcin Stolarz

  PR 18.09.2017, przeczytano 1215 razy
ilustracjastrzałka

Marcin Stolarz objął w grupie AdNext stanowisko Business Development Directora. Będzie na nim odpowiadał za rozwój sprzedaży PushAd – innowacyjnego rozwiązania do wysyłania push notyfikacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/do-zespolu-grupy-adnext-dolaczyl-marcin-stolarz,33746,artykul.html

Do obowiązków Marcina Stolarza będzie należało koordynowanie i realizowanie procesów związanych ze sprzedażą nowej technologii oferowanej przez grupę AdNext.

- Zatrudnienie Marcina Stolarza jest kontynuacją strategii rozwoju AdNext ukierunkowanej na rozszerzanie portfolio usług grupy o innowacyjne narzędzia –  takie jak PushAd – oraz osoby, które rozumieją potrzebę dostosowywania technologii do aktualnych wymagań rynku. Zadaniem Marcina będzie dotarcie z informacją o PushAd zarówno do obecnych, jak i potencjalnych klientów AdNext oraz pokazanie, że jest to alternatywa pozwalająca na budowanie baz subskrybentów i wysyłanie im notyfikacji – mówi Rafał Oracz, CEO, grupa AdNext.

Marcin Stolarz posiada ponad 11-letnie doświadczenie z zakresu digitalu. Przed rozpoczęciem współpracy z grupą AdNext odpowiadał za działania marketingowe spółki VIA SMS PL oraz rozwój podległej jej sieci afiliacyjnej Affizzy.  Wcześniej związany był z domem mediowym Starcom, gdzie pełnił funkcję Performance Media Plannera. Karierę zawodową rozpoczynał w Ad Net – firmie należącej do CR Media Consulting.

Stolarz studiował Zarządzanie w Wirtualnym Środowisku na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Interesuje się metodami zarządzania i rozwijania startupów oraz nowymi technologiami. W wolnym czasie ćwiczy CrossFit.

Źródło: AdNext

www.adnext.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764