logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Do zespołu krakowskiej agencji reklamowej dołączyły dwie nowe osoby

  PR 12.04.2018, przeczytano 735 razy

Natalia Nowak od 1 kwietnia pełni funkcję Social Media Managera w Dziadku do orzechów. Zajmuje się planowaniem i bieżącą obsługą działań w kanałach online. Wcześniej była związana między innymi z agencją Veneo, w której pełniła funkcję Senior Marketing Specialist. Pracowała dla takich marek jak Koral, Bayer, Piwniczanka czy Góralki w zakresie prowadzenia komunikacji marek w kanałach social media, planowaniem mediów oraz obsługą budżetów kampanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/do-zespolu-krakowskiej-agencji-reklamowej-dolaczyly-dwie-nowe-osoby,36138,artykul.html

Natalia Bułdak w agencji Dziadek do orzechów zajęła stanowisko Web and Graphic Desingera, a do jej obowiązków należeć będą m. in. tworzenie projektów graficznych czy praca koncepcyjna nad nowymi kampaniami reklamowymi. Wcześniej związana z agencjami Opcom, Funktional, Chocolad oraz MIMI Group. W swoim portfolio posiada projekty stworzone dla marek jak Skoda, Bioderma, Bielenda, Łowicz czy DecoMorenno.

Jak zapewnia zarząd agencji, jest to wyraźne wzmocnienie oraz poszerzenie kompetencji zespołu.

Źródło: Dziadek do orzechów

www.dziadekdoorzechow.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Saatchi & Saatchi z urodzinową kampanią OBI
Ruszyła ogólnopolska kampania urodzinowa OBI pod hasłem „27. urodziny OBI”. Za strategię oraz koncepcję kreatywną odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Zenith, a za działania w obszarze Paid Social odpowiada Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Drink with Pride - antydyskryminacyjna kampania Waterdrop
Z okazji Miesiąca Dumy marka Waterdrop już po raz kolejny prezentuje limitowaną kolekcję stworzoną z myślą o celebracji różnorodności i wsparciu społeczności LGBTQIA+. Tegoroczna edycja kampanii „Drink with Pride” obejmuje szklaną butelkę Rainbow oraz Celebration Box. Waterdrop współpracuje z organizacjami Outright International oraz Queer Legal Futures,...
Becherovka odświeża oprawę wizualną z Hand Made
Becherovka stawia na nową oprawę graficzną w komunikacji na polskim rynku. Za opracowanie materiałów wspierających obecność marki odpowiada agencja Hand Made.
L’Oréal promuje refille
Grupa L'Oréal, światowy lider branży beauty, rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię #JoinTheRefillMovement, obejmującą wiele marek, kategorii i kanałów dystrybucji. Jej celem jest zachęcenie konsumentów, by traktowali refille jako nowy element codziennej rutyny pielęgnacyjnej, tym samym wspierając bardziej zrównoważone podejście do...
PayPo i Sinsay łączą siły w muralowej kampanii
PayPo kontynuuje współpracę z marką Sinsay - jednym z najszybciej rozwijających się brandów w Europie, który dziś w swoim asortymencie ma już nie tylko odzież, ale też bogaty wachlarz dodatków, w tym m.in. elementy wyposażenia wnętrz czy linię kosmetyków do makijażu i pielęgnacji. W ramach kampanii realizowanej pod hasłem „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę”, marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764