
Natalia Nowak od 1 kwietnia pełni funkcję Social Media Managera w Dziadku do orzechów. Zajmuje się planowaniem i bieżącą obsługą działań w kanałach online. Wcześniej była związana między innymi z agencją Veneo, w której pełniła funkcję Senior Marketing Specialist. Pracowała dla takich marek jak Koral, Bayer, Piwniczanka czy Góralki w zakresie prowadzenia komunikacji marek w kanałach social media, planowaniem mediów oraz obsługą budżetów kampanii.
Natalia Bułdak w agencji Dziadek do orzechów zajęła stanowisko Web and Graphic Desingera, a do jej obowiązków należeć będą m. in. tworzenie projektów graficznych czy praca koncepcyjna nad nowymi kampaniami reklamowymi. Wcześniej związana z agencjami Opcom, Funktional, Chocolad oraz MIMI Group. W swoim portfolio posiada projekty stworzone dla marek jak Skoda, Bioderma, Bielenda, Łowicz czy DecoMorenno.
Jak zapewnia zarząd agencji, jest to wyraźne wzmocnienie oraz poszerzenie kompetencji zespołu.
Źródło: Dziadek do orzechów