logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Do zespołu krakowskiej agencji reklamowej dołączyły dwie nowe osoby

  PR 12.04.2018, przeczytano 653 razy

Natalia Nowak od 1 kwietnia pełni funkcję Social Media Managera w Dziadku do orzechów. Zajmuje się planowaniem i bieżącą obsługą działań w kanałach online. Wcześniej była związana między innymi z agencją Veneo, w której pełniła funkcję Senior Marketing Specialist. Pracowała dla takich marek jak Koral, Bayer, Piwniczanka czy Góralki w zakresie prowadzenia komunikacji marek w kanałach social media, planowaniem mediów oraz obsługą budżetów kampanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/do-zespolu-krakowskiej-agencji-reklamowej-dolaczyly-dwie-nowe-osoby,36138,artykul.html

Natalia Bułdak w agencji Dziadek do orzechów zajęła stanowisko Web and Graphic Desingera, a do jej obowiązków należeć będą m. in. tworzenie projektów graficznych czy praca koncepcyjna nad nowymi kampaniami reklamowymi. Wcześniej związana z agencjami Opcom, Funktional, Chocolad oraz MIMI Group. W swoim portfolio posiada projekty stworzone dla marek jak Skoda, Bioderma, Bielenda, Łowicz czy DecoMorenno.

Jak zapewnia zarząd agencji, jest to wyraźne wzmocnienie oraz poszerzenie kompetencji zespołu.

Źródło: Dziadek do orzechów

www.dziadekdoorzechow.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bossa Nova Events dla Tectum Group
17 maja 2024 roku Tectum Group, ekspert w usługach dekarskich na polskim rynku, zorganizował wydarzenie celebrujące 20-lecie swojej działalności w Polsce oraz inaugurujące nową siedzibę firmy. Realizację eventu powierzono agencji Bossa Nova Events, należącej do grupy Creative Brand Stories.
PIAP uczestniczy w spotkaniu EAC w Sztokholmie
Europejskie stowarzyszenia jednoczą się, aby rozwijać branżę produktów promocyjnych. W dniach 23-24 maja 2024 roku w Sztokholmie w Szwecji Polska Izba Artykułów Promocyjnych (PIAP) uczestniczyła jako słuchacz w spotkaniu kilku europejskich stowarzyszeń i Międzynarodowego Stowarzyszenia Produktów Promocyjnych (PPAI). Podczas wydarzenia przedstawiciele dziesięciu...
Stor9 z rekordowym wzrostem przychodów w 2023 roku
Stor9 – firma dynamicznie rozwijająca się w obszarach produkcji contentu oraz influencer marketingu – osiągnęła wzrost przychodów i zysku netto w 2023 roku. Przychody Stor9 wyniosły 23,9 mln zł, co oznacza 73-procentowy wzrost w porównaniu do roku poprzedniego. Zysk netto w tym okresie zwiększył się o 233% osiągając poziom 457 tys. zł.
mBank nowym klientem Altavia Kamikaze + K2
Altavia Kamikaze + K2 wygrywa przetarg mBanku i rozpoczyna obsługę marki w obszarze social mediów.
Kawy Nescafé w nowych opakowaniach
NESCAFÉ, pierwsza kawa rozpuszczalna, której początki sięgają 1938 roku, prezentuje swoją nową odsłonę. Marka zmienia identyfikację wizualną, którą można już zobaczyć m.in. na półkach sklepowych. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764