logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dobra diagnoza w Krakowie z S4

  PR 13.08.2007, przeczytano 877 razy
ilustracjastrzałka

Dużym sukcesem zakończyła się kampania społeczna „Dobra diagnoza – zdrowe dzieciństwo”, która przez ostatnie dwa miesiące przekonywała krakowian, że uzyskanie profesjonalnej pomocy medycznej dla dzieci nie musi być trudne. Za pomysłem na takie działania oraz ich realizacją stoi Agencja Reklamowa S4 oraz pozyskani przez nią partnerzy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dobra-diagnoza-w-krakowie-z-s4,5961,artykul.html

Kampania informacyjno-edukacyjna „Dobra diagnoza – zdrowe dzieciństwo” trwała w Krakowie przez czerwiec i lipiec, obejmując zarówno komunikację reklamową, działania PR oraz konsultacje medyczne, które w ramach Dni Otwartych zorganizował Dziecięcy Szpital im. św. Ludwika - partner merytoryczny akcji.

To wsparcie medyczne zostało przyjęte przez Krakowian z dużym zainteresowaniem – zarówno 16 czerwca, gdy odbyły się badania spirometryczne, jak i 21 lipca, gdy Dzień Otwarty poświęcono wadom postawy – lekarze byli zajęci przez cały czas. Jednocześnie co dziesiąta osoba, która podczas trwania kampanii zgłosiła się do Szpitala, deklarowała, że dowiedziało się o działalności placówki właśnie z tej kampanii. W ubiegłym roku, w analogicznym okresie do Szpitala zgłosiło się blisko 1000 dzieci mniej.

Akcja rozpoczęła się w Dzień Dziecka, docierając do mieszkańców Krakowa za pomocą różnych mediów – wyeksponowanych na ulicach citylightów i billboardów, spotów w lokalnych stacjach radiowych, reklam w gazetach regionalnych, plansz przed seansami kinowymi oraz reklam na autobusach komunikacji miejskiej. Działania wsparły również media – przede wszystkim skupiając się na nagłaśnianiu dni otwartych – przeznaczonych na specjalistyczne badania dzieci, które zostały zorganizowane w ramach kampanii.

Celem kampanii było zwrócenie uwagi krakowian na znaczenie diagnostyki szpitalnej i uświadomienie im, że uzyskanie profesjonalnej pomocy medycznej nie musi być trudne.

Organizacją działań reklamowych oraz pozyskiwaniem partnerów zajęła się Agencja Reklamowa S4, która przygotowała strategię, kreację i materiały multimedialne na rzecz akcji, a także zajęła się kompleksowymi działaniami PR. Głównym partnerem była Fundacja „Zdrowie dziecka” działająca na rzecz Szpitala św. Ludwika. W akcję włączyły się użyczając swoje nośniki oraz włączając się w produkcję materiałów: AMS, Cityprint, Dziennik Polski, MPK, Multikino, Radio Kraków, Radio Złote Przeboje, Radio Roxy FM i Radio VOX oraz Telewizja Kraków.

Źródło: S4

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764