logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dobre efekty zabawy w edukację

  PR 13.10.2020, przeczytano 886 razy
ilustracjastrzałka

Wychowanie dzieci to wymagające i odpowiedzialne wyzwanie. Jako rodzice chcemy nauczyć młodych ludzi dobrych nawyków, które w przyszłości pomogą im żyć zdrowo. Jako konsumenci, oczekujemy w tym zakresie wsparcia od marek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dobre-efekty-zabawy-w-edukacje,388772,artykul.html

Zdecydowana większość konsumentów oczekuje, że marki będą wspierać ich dążenie do zdrowego, zrównoważonego trybu życia.* Marka wody źródlanej Nestlé Pure Life stara się wspierać rodziców, którzy chcą zaszczepiać u swoich dzieci dobry nawyk picia wody. Najnowszym odbiciem tej strategii jest koncept Tropiciele Natury, który przygotował i zaprojektował zespół HiBrands. 

Pomysł jest prosty. Na etykietach umieściliśmy obrazki, na których ukryliśmy zwierzęta. Zwierzaki chowają się w swoich naturalnych środowiskach (na przykład na łące czy w tropikalnym lesie), a dzieciaki wcielają się w tytułowych Tropicieli Natury, aby je odszukać.

ilustracjastrzałka

Butelki z nowymi etykietami dostępne w sklepach od października 2020 roku. Zapraszają dzieci do zabawy, której celem jest nie tylko rozrywka i zwrócenie uwagi na produkt, ale też ćwiczenie spostrzegawczości, rozwijanie wiedzy o różnorodności życia na Ziemi, a także oczywiście zachęcenie do częstszego sięgania po wodę i dbania o odpowiednie nawodnienie.

Jesteśmy przekonani, że nowe etykiety pomogą marce Nestlé Pure Life realizować jej misję, jaką jest dostarczanie prawidłowego nawodnienia w każdej kategorii wiekowej i całym rodzinom.

ilustracjastrzałka

Źródło: HiBrnads

Dodatkowe informacje:

*źródło: zdaniem One Pulse nawet 88% konsumentów chce, by marki pomogły im żyć w sposób bardziej etyczny i przyjazny dla środowiska, badanie przeprowadzono na zlecenie Futera w 2018, n=1004, https://www.forbes.com/sites/solitairetownsend/2018/11/21/consumers-want-you-to-help-them-make-a-difference/

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764