logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dobre za drobne – kampania Burger King

  PR 19.07.2016, przeczytano 1273 razy
ilustracjastrzałka

18 lipca ruszyła kampania sieci Burger King promująca powrót do menu restauracji Kuraków, czyli 3 burgerów z kurczakiem w cenie 3,50 zł każdy. Działania reklamowe obejmują spoty w telewizji i internecie oraz outdoor.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dobre-za-drobne-%E2%80%93-kampania-burger-king,29320,artykul.html

Kuraki w 3 wersjach smakowych: Classic (z ketchupem), z sosem Chili Cheese i BBQ dostępne są we wszystkich restauracjach Burger King w Polsce od 11 lipca br.

15-sekundowe spoty wyświetlane będą przez 4 tygodnie w ponad 100 stacjach telewizyjnych – na kanałach głównych TVN i Polsat oraz w stacjach tematycznych z pakietów TVN Mix, Polsat MIX oraz IDMnet. Spoty emitowane będą też do końca roku w popularnych serwisach VOD.

Kampania outdoor prowadzona jest w 12 miastach – Bielsko-Biała, Bydgoszcz, Gdańsk, Gdynia, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Szczecin, Warszawa i Wrocław. Obejmuje łącznie 252 nośniki.

Za kreację i produkcję spotów odpowiada agencja K2. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Vizeum, a kampanię OOH prowadzi BP media.

Źródło: Burger King

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764