18 lipca ruszyła kampania sieci Burger King promująca powrót do menu restauracji Kuraków, czyli 3 burgerów z kurczakiem w cenie 3,50 zł każdy. Działania reklamowe obejmują spoty w telewizji i internecie oraz outdoor.
Kuraki w 3 wersjach smakowych: Classic (z ketchupem), z sosem Chili Cheese i BBQ dostępne są we wszystkich restauracjach Burger King w Polsce od 11 lipca br.
15-sekundowe spoty wyświetlane będą przez 4 tygodnie w ponad 100 stacjach telewizyjnych – na kanałach głównych TVN i Polsat oraz w stacjach tematycznych z pakietów TVN Mix, Polsat MIX oraz IDMnet. Spoty emitowane będą też do końca roku w popularnych serwisach VOD.
Kampania outdoor prowadzona jest w 12 miastach – Bielsko-Biała, Bydgoszcz, Gdańsk, Gdynia, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Szczecin, Warszawa i Wrocław. Obejmuje łącznie 252 nośniki.
Za kreację i produkcję spotów odpowiada agencja K2. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Vizeum, a kampanię OOH prowadzi BP media.
Źródło: Burger King