“Dobry duch” to opowieść pełna nadziei, która pokazuje, że chociaż świat biegnie naprzód, to czasem warto się zatrzymać, docenić obecność drugiego człowieka nawet z pozoru drobnymi gestami. Jest to również opowieść o tym w jaki sposób technologie wpływają na nasze życie, ułatwiając codzienne zadania.
Reklamy Allegro od lat opowiadają o bliskości i więziach w rodzinie. W tym roku marka przygląda się relacjom tworzonym przez niewielkie społeczności oraz wpływie technologii na życie codziennie w reklamie pt. “Dobry duch”. Świąteczna reklama pokazuje, że małe gesty mają ogromny wpływ - w tym przypadku gesty starszej pani, której miejsce pracy zostaje zastąpione przez nowe technologie. Ale nie na długo.
Przekaz tego spotu doskonale odzwierciedla misję, jaką wyznaczyło sobie Allegro – od 25 lat marka wspiera swoich klientów w ich codziennych wyzwaniach, by mogli skupić się na tym, co dla nich najważniejsze. A przecież nie ma nic istotniejszego niż drugi człowiek. I tym przekazem marka Allegro pragnie się podzielić w nadchodzące święta.
Reklamę wyreżyserował Michał Sabliński, a produkcją zajął się Moon Films. Za pomysł kreatywny i scenariusz odpowiada agencja DDB Warszawa, a za zakup mediów Starcom oraz wewnętrzny dział digital Allegro. Pełna wersja spotu dostępna jest na kanale Allegro na YouTube. Z kolei format 60-sekundowy będzie emitowany w telewizji oraz w kinie. Spot jest emitowany również na rynku czeskim i słowackim. W ramach kampanii publikowane będą także materiały w mediach społecznościowych takich jak Tik Tok, Meta oraz YouTube, przygotowane przez agencję DDB Warszawa oraz Hand Made.
Źródło: Allegro