logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dobry event, czyli jaki? Nowy poradnik

  PR 07.10.2015, przeczytano 1163 razy
ilustracjastrzałka

Jakich błędów się wystrzegać, a gdzie szukać inspiracji przy organizacji eventu, jak przygotować miarodajny budżet imprezy i w jaki sposób skutecznie wypromować każde wydarzenie – na te oraz inne pytania odpowiedzi znaleźć można znaleźć w e-booku „O eventach. Praktyczny przewodnik po świecie imprez i wydarzeń”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dobry-event%2C-czyli-jaki-nowy-poradnik,26188,artykul.html

Autorem publikacji jest Przemysław Zieliński - eventowy praktyk, od blisko 5 lat zajmujący się organizacją pokazów mody, koncertów, dziecięcych warsztatów oraz także tych bardziej nietypowych  wydarzeń. I to właśnie ze względu na różnorodność realizowanych zleceń przygotowany przez niego poradnik stanowi cenne źródło wiedzy. Zieliński nie tylko opisuje metodologiczne podejście do przygotowania eventu (np. opracowanie idei, współpraca z podwykonawcami, przygotowanie mediaplanu promocyjnego), ale dzieli się z czytelnikiem szeregiem anegdot oraz ciekawostek z branży.

Całość składa się na przyjazny w odbiorze poradnik, będący realną pomocą w planowaniu i koordynowaniu szeregu działań z branży eventowej. Na lekturze skorzystają przede wszystkim specjaliści ds marketingu, którzy mają w planach przygotowanie niezapomnianej imprezy. Opisanie krok po kroku poszczególnych działań nie tylko ułatwi, ale i przyspieszy ten złożony proces. Autor podsuwa bowiem konkretne, praktyczne i gotowe do natychmiastowego wdrożenia rozwiązania, jak np. treść umów z artystami bądź elementy mediaplanu.

Publikacja „O eventach. Praktyczny przewodnik po świecie imprez i wydarzeń” dostępna jest na platformie ebookpoint.pl. Została wydana nakładem Agencji Reklamowej Wielka Radość.

Źródło: Agencja Reklamowa Wielka Radość

WielkaRadosc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SEO Casebook: Agencja Sempai świętuje 18. urodziny
W dobie ciągłych zmian w algorytmach wyszukiwarek i rosnącej konkurencji w sieci, wielu sceptyków wieszczy zmierzch SEO. Nic bardziej mylnego! Agencja Sempai udowadnia, że SEO wciąż jest potężnym narzędziem, które może zapewnić firmom imponujący wzrost widoczności w sieci.
Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764