logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dobry event, czyli jaki? Nowy poradnik

  PR 07.10.2015, przeczytano 1162 razy
ilustracjastrzałka

Jakich błędów się wystrzegać, a gdzie szukać inspiracji przy organizacji eventu, jak przygotować miarodajny budżet imprezy i w jaki sposób skutecznie wypromować każde wydarzenie – na te oraz inne pytania odpowiedzi znaleźć można znaleźć w e-booku „O eventach. Praktyczny przewodnik po świecie imprez i wydarzeń”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dobry-event%2C-czyli-jaki-nowy-poradnik,26188,artykul.html

Autorem publikacji jest Przemysław Zieliński - eventowy praktyk, od blisko 5 lat zajmujący się organizacją pokazów mody, koncertów, dziecięcych warsztatów oraz także tych bardziej nietypowych  wydarzeń. I to właśnie ze względu na różnorodność realizowanych zleceń przygotowany przez niego poradnik stanowi cenne źródło wiedzy. Zieliński nie tylko opisuje metodologiczne podejście do przygotowania eventu (np. opracowanie idei, współpraca z podwykonawcami, przygotowanie mediaplanu promocyjnego), ale dzieli się z czytelnikiem szeregiem anegdot oraz ciekawostek z branży.

Całość składa się na przyjazny w odbiorze poradnik, będący realną pomocą w planowaniu i koordynowaniu szeregu działań z branży eventowej. Na lekturze skorzystają przede wszystkim specjaliści ds marketingu, którzy mają w planach przygotowanie niezapomnianej imprezy. Opisanie krok po kroku poszczególnych działań nie tylko ułatwi, ale i przyspieszy ten złożony proces. Autor podsuwa bowiem konkretne, praktyczne i gotowe do natychmiastowego wdrożenia rozwiązania, jak np. treść umów z artystami bądź elementy mediaplanu.

Publikacja „O eventach. Praktyczny przewodnik po świecie imprez i wydarzeń” dostępna jest na platformie ebookpoint.pl. Została wydana nakładem Agencji Reklamowej Wielka Radość.

Źródło: Agencja Reklamowa Wielka Radość

WielkaRadosc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
Jak reklamować organizację w internecie bez dużego budżetu? Poradnik
Widoczność w internecie to dziś „być albo nie być” nie tylko dla podmiotów komercyjnych, ale także dla organizacji pozarządowych, których model finansowania nie pozwala na przeznaczanie dużych budżetów na marketing. Tzw. trzeci sektor nie jest jednak skazany na internetowy niebyt. Przeciwnie, eksperci Grupy Roboczej SEM IAB Polska podpowiadają...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764