logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dobrze zaprojektowany produkt więcej warty prawie o połowę

   13.12.2011, przeczytano 6379 razy

Badania przeprowadzone na grupie 300 przedsiębiorców pokazały, że dobry projekt zwiększa wartość produktu o 40%.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dobrze-zaprojektowany-produkt-wiecej-warty-prawie-o-polowe,14181,artykul.html

- Jeśli ktoś pracuje z projektantem i wie, w jaki sposób zamówić u niego projekt dobrego produktu rynkowego, takiego produktu, który będzie dopasowany do potrzeb konsumenta, najlepiej konsumenta przyszłości - może mieć wyższą marżę, a przede wszystkim ma mniejszą szansę, że jego produkt się nie sprzeda – twierdzi Beata Bochińska, prezes Instytutu Wzornictwa Przemysłowego.

Raport ONZ pokazuje, że polskie produkty zaprojektowane są lepiej niż japońskie niż np. japońskie czy holenderskie..

- Polska po badaniach ONZ jest na 8 pozycji wśród krajów rozwiniętych przed Japonią i Holandią z punktu widzenia eksportu dóbr zaprojektowanych. My sobie z tego w ogóle nie zdajemy w Polsce sprawy. A to jest bardzo poważna kwestia, dlatego że cała nasza gospodarka oparta jest o przemysł, którego w większości już w Europie nie ma - który wyemigrował na Daleki Wschód – uważa Beata Bochińska, prezes Instytutu Wzornictwa Przemysłowego.

- My mamy całkiem inną motywację niż ta stara Europa, która jest już nieco znudzona, i konsumpcjonizmem, i tworzeniem nowych metod zarządzania. My to odkrywamy wszystko na nowo. Trochę jesteśmy takimi aspirującymi biznesmenami w związku z czym mamy większą ochotę – dodaje prezes IWP.

Źródło: IWP

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gifts Journal Flesz – lipiec 2020
W najnowszym Fleszu przedstawiamy podsumowanie ostatniego miesiąca.
Gifts Journal Flesz– czerwiec 2020
Trudności jakie postawiła przed nami pandemia już prawie za nami. Wiele firm wraca już do normalnego trybu pracy. W najnoszym Fleszu przedstawiamy pozytwyne informacje dla branży.
Richard Galliano i Ron Carter - koncert (2)
Kontynuujemy cykl filmowych propozycji urozmaicających czas ograniczeń związanych z epidemią COVID-19. Mimoi ich stopniowego luzowania, unikajcie niepotrzebnego narażania siebie i innych. Zamiast tego poświęćcie chwilę na obejrzenie naszych propozycji, które pozwolą oderwać się od przytłaczającej rzeczywistości.
Medium (1985)

Kwarantanna od Reklamy: Medium (1985)

Kontynuujemy cykl filmowych propozycji urozmaicających czas kwarantanny. Jeżeli tylko możecie - zostańcie w domu, to kwestia zdrowia i życia nie tylko Waszego, ale także wszystkich, z którymi niepotrzebnie zetkniecie się poza domem. Zamiast tego poświęćcie chwilę na obejrzenie naszych propozycji, które pozwolą oderwać się od przytłaczającej rzeczywistości.
Rejs (1970)

Kwarantanna od Reklamy: Rejs (1970)

Kontynuujemy cykl filmowych propozycji urozmaicających czas kwarantanny. Jeżeli tylko możecie - zostańcie w domu, to kwestia zdrowia i życia nie tylko Waszego, ale także wszystkich, z którymi niepotrzebnie zetkniecie się poza domem. Zamiast tego poświęćcie chwilę na obejrzenie naszych propozycji, które pozwolą oderwać się od przytłaczającej rzeczywistości.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764