logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dobrzy ludzie od internetu powracają w kampanii Inea

  PR 16.01.2018, przeczytano 1295 razy
ilustracja

INEA wprowadziła elastyczną ofertę, umożliwiającą Klientom wybór usług dopasowanych do ich potrzeb. Pojawiły się w niej nowe prędkości internetu światłowodowego oraz paczki tematyczne przygotowane z myślą o poszukiwaczach mocnych wrażeń. Ofercie towarzyszy także kolejna odsłona kampanii „Dobrzy ludzie od internetu”, w której ponownie występują pracownicy INEA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dobrzy-ludzie-od-internetu-powracaja-w-kampanii-inea,35134,artykul.html

W INEA pełna dowolność, więc zrób własny mix usług” takim hasłem operator promuje ofertę obowiązującą od 15.01.2018 r. Jej podstawowym założeniem jest elastyczność oraz zapewnienie Klientom swobody wyboru. W ramach jednego pakietu można połączyć nie tylko szybki internet światłowodowy, bogatą ofertę programów TV czy telefonię mobilną, ale także usługi dodatkowe, np. multiroom. Ich zestawienie oraz wybór dokładnych parametrów zależą wyłącznie od preferencji Klienta. Aby to jeszcze ułatwić, opracowany został specjalny konfigurator, który dostępny jest na stronie inea.pl.

Od dłuższego czasu strategia INEA skupia się na usługach internetowych. Dlatego też operator wprowadził do swojej oferty nowe prędkości internetu w technologii światłowodowej: 100 Mb/s, 300 Mb/s, 600 Mb/s oraz 1000 Mb/s. INEA nie zapomina jednak o usługach telewizyjnych. Z myślą o zwolennikach mocnych wrażeń wprowadziła do oferty paczki tematyczne: sportową oraz erotyczną. Co więcej, od 15.01.2018 r. operator udostępnił swoim Klientom nowe programy telewizyjne: SportKlub HD, FightKlub HD oraz Polsat Sport News HD.

Nowa oferta oraz styczniowa odsłona kampanii „Dobrzy ludzie od internetu” to kolejne działanie INEA przygotowane i wdrożone z myślą o Klientach. Dziś każdy chce korzystać z usług, które są nie tylko dobrej jakości, ale też skrojone na miarę, idealnie dopasowane do potrzeb. Właśnie taką możliwość chcemy dać naszym Klientom – komentuje zmiany w ofercie Michał Bartkowiak, Członek Zarządu INEA.

Nowa kampania INEA obejmuje dwa spoty – radiowy oraz telewizyjny. Kreacje kampanijne pojawią się też na wiatach przystankowych oraz tablicach reklamowych zlokalizowanych w różnych częściach Poznania. W promocji wykorzystany zostanie także internet – strona inea.pl, płatne działania onlinowe oraz social media. Pomysł kampanii oraz projekty opracowano we współpracy z MINIMA Advertising People. Za zdjęcia oraz produkcję spotów odpowiada studio Visual Heads.

Źródło: INEA

inea.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764