logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Docufield: debiut na targach Poligrafia 2013

  PR 30.05.2013, przeczytano 1704 razy
ilustracjastrzałka

Wśród wystawców, którzy po raz pierwszy zaprezentowali swoją ofertę na tegorocznych targach Poligrafia, znalazła się firma Docufield – polski przedstawiciel takich marek jak Hunkeler, Kern czy Neopost. Na jej stoisku można było zapoznać się z dwoma urządzeniami ostatniego z wymienionych producentów – drukarką Neopost AS-970C oraz systemem kopertującym Neopost DS-200. Ekspozycja spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem zwiedzających, których gros stanowili przedstawiciele drukarń cyfrowych oraz punktów usług poligraficznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/docufield%3A-debiut-na-targach-poligrafia-2013,18861,artykul.html

Firma Docufield podjęła decyzję o pojawieniu się z własnym stoiskiem w ostatniej chwili i – jak zapewnia Michał Okurowski, dyrektor ds. rozwoju – była to decyzja trafna: „Targi Poligrafia były dla nas okazją do utrwalenia i upowszechnienia wśród osób z branży poligraficznej i reklamowej loga Docufield – jako wyłącznego przedstawiciela firm takich jak Hunkeler, Kern czy Neopost­­. Stały się również znakomitym miejscem prezentacji nowych rozwiązań z naszej oferty, dedykowanych m.in. na rynek usług poligraficznych oraz powiązanych, takich jak usługi wysyłkowe czy kopertowanie. Odbyliśmy w Poznaniu wiele interesujących spotkań, zarówno z obecnymi jak i potencjalnymi klientami. Rozmowy dotyczyły zarówno inwestycji w duże rozwiązania Hunkeler, jak też zakupów mniejszych urządzeń, jak choćby tych prezentowanych na naszym stoisku. Dość powiedzieć, że obie pokazywane na Poligrafii maszyny znalazły na targach swoich nabywców, rozpoczęliśmy też satysfakcjonującą nas liczbę konkretnych negocjacji handlowych”.

Pierwszym z pokazywanych przez firmę Docufield urządzeń była wprowadzona niedawno na rynek wysokowydajna, kolorowa drukarka Neopost AS-970C. To wykorzystujące personalizację, wielofunkcyjne urządzenie umożliwia zadrukowywanie różnego rodzaju podłoży w formatach od 76 x 107 mm do 241 x 431 mm, z rozdzielczością 1600 x 1600 dpi i prędkością maksymalną 60 str. A4/min. Wysoką jakość i wydajność drukarki zapewnia zastosowana tu technologia inkjetowa stworzona przez firmę Memjet.

Ze względu na możliwość zadrukowywania różnego rodzaju kopert, jak też papierów firmowych, fotograficznych czy etykiet, urządzenie to cieszyło się dużym zainteresowaniem wśród przedstawicieli drukarń cyfrowych i punktów usługowych, oferujących m.in. drukowanie i kopertowanie. Wielu naszych gości było zaskoczonych jakością druku,  a także kompaktowością i prostotą konstrukcji drukarki. Zwracano również uwagę na możliwość drukowania na całej szerokości strony oraz wykorzystywania bardzo szerokiego spektrum podłoży” – mówi Michał Okurowski.

Druga z prezentowanych maszyn to uniwersalny, w pełni automatyczny system kopertujący Neopost DS-200, z uwagi na swoją specyfikę dedykowany na nieco inny rynek – dużych lettershopów oraz punktów obsługujących masową wysyłkę korespondencji. „Jest to półprodukcyjne, specjalistyczne urządzenie, umożliwiające pakowanie do kopert nie tylko zwykłych dokumentów w różnych formatach, ale też płyt CD, katalogów czy broszur – mówi Krzysztof Zabielski, dyrektor handlowy w firmie Docufield. – Z tego względu rozmawialiśmy o nim głównie z naszymi obecnymi klientami, poszukującymi nowych, bardziej wydajnych i elastycznych w działaniu rozwiązań”.

Neopost DS-200 umożliwia obsługę wysyłek pocztowych w kopertach od formatu C6/C5 do C4, podając dokumenty w pionie i w poziomie oraz zapamiętując nieograniczoną liczbę zleceń, a w efekcie – skracając do minimum czas ustawiania systemu. Sterowana za pośrednictwem ekranu dotykowego maszyna oferuje wiele zaawansowanych funkcji, automatyzujących jej pracę, m.in. zapewniające ciągłość pracy podawanie kaskadowe (gdy jeden z podajników zostaje opróżniony, jego funkcję przejmuje kolejny podajnik co zwiększa łączną pojemność urządzenia do 2 tys. kartek) oraz automatyczne odbieranie – przez specjalny zasobnik – zestawów dokumentów specjalnych lub przesyłek o zbyt dużych gabarytach.

System pracuje z prędkością do 4,8 tys. zakopertowań na godzinę, oferuje różne typy składania i obsługuje dokumenty o gramaturze od 70 g/m2 i grubości maksymalnej 5 mm. Opcjonalnie można go wyposażyć w funkcje takie jak: optyczne rozpoznawanie znaków OMR, czytnik kodów paskowych BCR czy system Datamatrix 2D. W standardzie dostępny jest automatyczny pomiar oraz wykrywanie podwójnych dokumentów.

Na targach Poligrafia pojawiliśmy się po raz pierwszy pod szyldem Docufield, choć część osób z naszej firmy jest związanych z tą branżą od wielu lat. I mimo, że same targi jak też frekwencja na nich były mniejsze niż podczas poprzednich edycji, zrealizowaliśmy wszystkie cele związane z naszą obecnością w Poznaniu. Wyprzedane urządzenia z ekspozycji, duże zainteresowanie stoiskiem, liczne rozmowy handlowe, konkretne spotkania z wieloma klientami – w naszym przypadku Poligrafia okazała się sukcesem” – podsumowuje Michał Okurowski.

Źródło: Docufield

www.docufield.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Światowa premiera maszyny Varijet 106 firmy Koenig & Bauer Durst
W Radebeul k. Drezna odbyła się światowa premiera maszyny VariJET 106 firmy Koenig & Bauer Durst, towarzyszyły jej ekskluzywne pokazy na żywo. Modułowa cyfrowa maszyna drukująca typu single-pass przeznaczona dla rynku pudełek składanych powstała we współpracy pomiędzy firmami Koenig & Bauer i Durst.
Grupa Rossmann inwestuje w maszynę Corrucut firmy Koenig & Bauer
Przedsiębiorstwo ROMCARTON S.A., należące do francuskiej grupy Rossmann, inwestuje w maszynę CorruCUT firmy Koenig & Bauer. Posiadająca siedem zespołów drukujących maszyna będzie najdłuższym jak do tej pory urządzeniem CorruCUT. Latem przyszłego roku ma ono już podjąć produkcję w rumuńskiej miejscowości Popesti-Leordeni w pobliżu Bukaresztu, w jednym z...
Graphic Packaging Holding uzyskał zgody na nabycie AR Packaging
Spółka Graphic Packaging Holding (NYSE: GPK), („Graphic Packaging”), czołowy dostawca ekologicznych opakowań z włókien naturalnych dla producentów żywności, napojów, gastronomii oraz wytwórców innego rodzaju wyrobów konsumenckich, ogłosiła dziś uzyskanie wszystkich zgód niezbędnych do sfinalizowania planowanego nabycia. Sfinalizowanie transakcji planuje się na listopad...
Broszura „Wypełnianie i amortyzacja”
Dobór odpowiedniego opakowania to jeden z kluczowych czynników, wpływających na bezpieczeństwo pakowanych i magazynowanych produktów. Niemniej istotny jest wybór właściwego materiału amortyzującego czy wypełniającego wolną przestrzeń.
Sztywna elastyczność, czyli przyszłość tektury falistej na rynku opakowaniowym i nowe perspektywy
Digitalizacja i gwałtowny rozwój e-commerce z jednej strony oraz większa niż kiedykolwiek świadomość wyborów zakupowych wśród klientów z drugiej – nowe globalne i lokalne uwarunkowania rynku znajdują bardzo wyraźne odzwierciedlenie w przemyśle opakowań. Konica Minolta Business Solutions podjęła się diagnozy sektora i na tej bazie przygotowała katalog rozwiązań na miarę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764