logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Docufield zaprasza na Hunkeler Innovationdays 2017

  PR 23.11.2016, przeczytano 573 razy
ilustracjastrzałka

W dniach 20-23 lutego 2017 r. w szwajcarskiej Lucernie odbędzie się 12. edycja targów Hunkeler Innovationdays, dedykowanych technologii zwojowego druku cyfrowego oraz procesom przygotowania i dalszej obróbki podłoży w nim wykorzystywanych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/docufield-zaprasza-na-hunkeler-innovationdays-2017,30622,artykul.html

Impreza organizowana jest przez firmę Hunkeler – producenta zaawansowanych systemów do wstępnego i końcowego przetwarzania papieru oraz ponad 80 jej partnerów technologicznych, wśród których znajdują się czołowi dostawcy maszyn drukujących, rozwiązań prepress i postpress, materiałów eksploatacyjnych, podłoży i oprogramowania. W dwóch halach wystawowych zostanie zaprezentowanych ponad 40 linii produkcyjnych, dedykowanych m.in. wysokowydajnej produkcji dziełowej, akcydensowej, gazetowej i direct mail. W spotkaniu wezmą udział także przedstawiciele polskich przedsiębiorstw poligraficznych oraz firm specjalizujących się w obsłudze masowej korespondencji. Z myślą o nich w Lucernie będą obecni przedstawiciele firmy Docufield – wyłącznego dystrybutora marki Hunkeler w naszym kraju.

12. edycja Hunkeler Innovationdays będzie przebiegała pod hasłem „Reaching the summit together”, a w centrum uwagi zwiedzających znajdzie się wiele rozwiązań, które były anonsowane (część z nich w wersji beta) na targach drupa 2016. Jak zapowiada organizator, na wystawie nie zabraknie światowych premier. Wśród nich – po raz pierwszy – pokazana zostanie kompletna linia do produkcji dziełowej, umożliwiająca zadrukowywanie i przetwarzanie wstęgi papieru o szerokości 565 mm (22,5 cala). Zdaniem Michała Okurowskiego, odpowiadającego za marketing w firmie Docufield, będzie to jedna z najważniejszych prezentacji tego przyszłorocznego wydarzenia: Elementy tej linii, znanej pod nazwą POPP8, pokazaliśmy już na targach drupa 2016. Tym razem jednak będzie można zobaczyć w pracy kompletne rozwiązanie, zoptymalizowane z myślą o różnych formatach książek. Często zdarza się, że standardowa wstęga o szerokości 520 mm jest niewystarczająca; Hunkeler wychodzi temu naprzeciw wprowadzając na rynek pierwszą i jedyną obecnie na świecie linię produkcyjną o tych niestandardowych parametrach.

Drugim rozwiązaniem, które może zainteresować polskie drukarnie dziełowe, będzie wzbogacona o kolejne opcje automatyzacji linia Modular Book Solution, pozwalająca na produkcję sklejonych bloków książki. Wśród jej szczególnych zalet warto wymienić możliwość zmiany długości odcięcia „w locie”, jak też zmianę formatu i grubości książki w trakcie procesu produkcji – podkreśla Michał Okurowski. – Linia obsługuje z prędkością maksymalną 200 m/min zadrukowaną wstęgę papieru o szerokości do 760 mm, pozwalając na tworzenie wstępnie sklejonych bloków książek ze składek o objętości 4, 6 bądź 8 stron.

Na bazie doświadczeń z wcześniejszych edycji Hunkeler Innovationdays, organizatorzy spodziewają się ponad 5 tysięcy gości z całego świata, zainteresowanych najnowszymi rozwiązaniami z zakresu cyfrowego zadrukowywania i przetwarzania papieru w technologii zwojowej. Mamy nadzieję, że frekwencja (także jeżeli chodzi o zwiedzających z Polski) będzie co najmniej na takim samym poziomie jak w 2015 roku. Liczymy też na to, że odwiedzających przyciągną dojrzałe wersje produktów anonsowanych podczas targów drupa 2016. Dotyczy to choćby linii POPP8 firmy Hunkeler. Zapraszamy zatem do udziału przedstawicieli przedsiębiorstw z Polski, specjalizujących się w produkcji dziełowej, akcydensowej, jak też w masowym outsourcingu wydruków.

Udział w targach jest bezpłatny. Wystawie towarzyszy konferencja DOXNET (The Document X-perts Network), zaplanowana na 21 lutego. Zainteresowani wizytą na Hunkeler Innovationdays 2017 proszeni są o kontakt z firmą Docufield (tel. 501 086 932, e-mail: mokurowski[at]docufield.com) bądź do rejestrowania się bezpośrednio na stronie organizatora:

Źródło: Docufield

www.docufield.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764